Сергій Олександрович: рота шикуйсь!
Всі хутко пошикувались , Катерина встала біля Сергія .
Сергій Олександрович: так, по-перше доброго ранку , по-друге , в нас як ви бачете поповнення , і ще один старшина , Фірсова Катерина Кирилівна , про неї я вам вже росповідав. Зараз потрібно щоб ви показали новеньким де тут що, та допомогли облаштуватися, ще треба збільшити окопи та закрити їх бревнами... приступати до виконування завдання.
Всі побігли воконувати завдання , в той час як Кузьма пішов робити "екскурсію" по території.Катерина пішов до хлопців .
Катерина: ну шо хлопчики, як справи?
?: добрий ранок , Катерина, все добре, не так давно орки спробували напасти на нас, але ми відбились і трішки відхапали в них...
Катерина : це добре, як вас звати?
?: ну мене Давид, це Дем'ян, Назар та Света .
Катерина: привіт рідні , як ви тут?
Света: та все добре, пораненя майже загоїлися... ти як? чула ти своїй зробила пропозицію)) і відпоівдь буда ой яка позитивна)))
Катерина: а вона зі мною) ще й Віка захотіла зі мною служити, обов'язок виконувати.
Света: а скількій її дитині?...
Катерина: ну.. 1,2... але там чоловік сидить з дитиною...
Света: жах... а мамка там як?
Катерина: та хер зна... вона все дізнається від Віки , не спілкуюсь з нею, вона ж сказала типо якщо їду в Україну то ми більше не будемо спілкуватися.. странна , їй Богу...
Света: мда.. треба буду колись приїхати до неї ... тобі піддтвердили вже діїспособисність?
Катерина: ну звісно... я б не змогла би тут працювати...
Света: ну так... а як бабуся?
Катерина: краще не нагадуй.. вона як дізналася що я додому їду, я стала і нацистом, і бандерівкою, і зрадником...
Света: в мене теща така сама...
Назар: ну вона ж "руська" ....
Катерина підкурила цигарку та сперлася спиною на дерево.
Катерина: там Сергій Олександрович сказав оком збільшити та бревнами накрити, треба робити бо по дупі всі получемо..
Дем'ян: отримаємо...
Давид: ой бля... не тошни....
Дем'ян: не нудоть...
Катерина: поліглот... шо ти такий злий?...
Дем'ян: не шо а що...
Катерина дала Дем'яну підзатильник.
Дем'ян: ай... за шо??
Катерина: шоб було..
Настя підбігла до них та міцно обійняла Катерину.
Настя: там Діма та Павло знайшли таких самих збоченців та зараз вони обговорюють від якого хуя ти будеш у захваті та будеш піщати..
Катерина: о, ну зараз розкажу...
Катерина пішла до хлопців , вони копали окоп та щось дуже старанно обговорюволи щось.
Діма: та я тобі кажу... в неї там перший розмір...
Лев: та пиздиш ти... там або 3 або 4...
Катерина: Лев правий... але мене більше цікавить як ви тут працюєте... за цей час ніяких змін я не бачу...
Павло: ой...
Лев: привіт гарнюнька)
Катерина: я тобі не гарнюня, я старшина.
Лев: а старшина не може бути гарнюней))
Лев поклав руку на талію Катерина та приблизився до обличчя Катерини. Після цього йому прилетів смачний лещь. Всі хлопі за реготали.
?: шо тут відбувається?? ти хто така? зараз до твого старшини підемо.
Діма: це і є старшина...
?: ой... я Хорив...
Катерина: дуже добре, а те Щек, Кий та Либіть?
Хорив: ой як смішно...