kau baru sampai rumah sebab kau keluar gi rumah mak ayah kau. Balik tu kau nampak pintu terbuka.
"Ehh awal abang balik?" Kau bisik sorang ii.
Sekali kau nampak lelaki kau tengah berpelukkan dekat sofa.
"Abang!" Kau tegur laki kau. Laki kau terkejut sampai muka jadi cam beruk.
"Sampai hati an buat saya macam ni." Kau cakap gitu. Laki kau senyum sinis.
"Bagus la kalau tahu, memang aku curang belakang kau selama ni." Laki kau kata gitu. Astu kau pandang perempuan tu.
"AKAK!?" Nak pengsan kau kat situu. Kakak kau diam je.
"Asal buat aku macam ni?" Kau kata gitu.
"Ehh kau dengar sini ea. H/N ni dah lama dengan aku sejak korang belum kahwin. Korang kahwin pun sebab ayah suruh. Aku tak dapat bantah so ni jela cara dia." Kakak kau cakap gitu kat kau.
Kau menangis gila-gila.
"Y/N aku ceraikan kau dengan talak satu. Kau keluar dari rumah ni sebab aku tak nak tengok kau dah." Suami kau cakap macam tu.
Kau pandang suami kau dengan geram.
"Kau tunggu aku balas dendam." Kau kata gitu astu kau blah.
Kau baru je keluar rumah tetiba abang bekas suami kau datang. Dia keluar kereta astu dia peluk tubuh dia sambil sandar kat kereta.
"Dah tahu dah laki kau curang?" Abang ex husb kau tanya. Astu kau diam.
"Dah cerai." Kau cakap sambil lap lap air mata. Abang ex husb kau senyum sinis.
"Good, cause you gonna be my wife after this let's go." Abang ex husb kau terus tarik tangan kau masuk kereta. Kau blur tapi kau ikut juga.
"Kita balas dendam sama-sama." Abang ex husb kau cuit hidung kau astu blahh dari situ.
Idea kreatif: luvieeeegirl
VOTE AND COMMENT
BOLE REQ SITUATION DEKAT KOMEN BANYAK-BANYAK
YOU ARE READING
RANDOM POV
Разноеjust a random pov.. fictional character(by lurvee) × Readers kalau nak req boleh komen insyaallah i buat