Son||Özlerim ben onu||

362 41 19
                                    

Changbin Hyunjin'in burnuna minik öpücükler bırakıp elini ipeksi saçlarda gezdirirken Hyunjin gözlüğünü düzeltmeye çalışırken bir yandan da çizim defterinin sayfalarını çeviriyordu. Changbin'in göğsünden biraz doğruldu ve kolunun altına girdi. Changbin bu sefer de sevimli pembe yanakları hedef almıştı.

Hyunjin"Ya aşkım bir şey gösteriyorum ama."

Changbin"Gözümü senden alabilsem bakacağım ama imkansız gibi."

Hyunjin"Burada iki kişi çizdim, tahmin et kim olduklarını."

Changbin Hyunjin'in yanağını hafifçe sıktıktan sonra gözlerini çizim defterine çevirdi. Resimde iki kişi arkası dönük bir şekilde yan yana oturuyorlardı, bedenleri daha çok gölge gibi çizildiği için Changbin'in kafası karışmıştı.

Hyunjin telefonundan bitmek bilmeyen bildirimler geldiği için telefonuna uzandı ve Seungmin'in mesajlarını okumaya başladı.

Hyunjin"Of Seungmin yerime imza atmayacağını söylüyor, okula gitmem lazım."

Changbin"Çalışkan bebeğime ne oldu böyle birden bire? Benim yüzümden mi yoksa?"

Hyunjin"Tabii ki senin yüzünden. Başka neden tüm vaktimi yurt odasında harcayayım ki?"

Changbin gülerken Hyunjin defteri işaret etti.

Changbin"Bence... biz desem olmayacak çünkü bizi böyle karamsar ve uğraşmadan resmetmezsin. Doğru mu?"

Hyunjin"İpucu yok."

Changbin"Ama doğru bilemezsem sinirleniyorsun aşkım ya."

Hyunjin"Sevgilim değil misin? Beni en iyi sen anlamalısın buna çizimlerim de dahil."

Changbin"Tamam söylüyorum o zaman... bu kişinin Seungmin olduğuna emin gibiyim, biraz ince ve uzun çizmişsin otursa bile yanındaki kişiden bu belli oluyor."

Hyunjin gözlerini kıstı. Changbin yanlış tahmin ettiğini düşünerek gerilmişti.

Hyunjin"Baya süzmüşsün Seungmin'i, hiç fark ettirmiyorsun Changbin."

Changbin"Aşkım doğru bilsem de sinirleniyorsun."

Hyunjin"Neyse doğru bildiğin için kıskançlık tribimi sonraya saklayabilirim. Yanındakini de bilirsen öpücük hakkı kazanıyorsun."

Changbin"Gerçekten mi!?"

Changbin sanki Hyunjin kendisini hiç öpmemiş gibi sevinmişti. Bir nevi haklı da sayılırdı, Hyunjin Changbin kadar temas etmeyi sevmiyordu ne de olsa.

Hyunjin"Acele et okula yetişmem lazım."

Changbin"Ben de gideceğim, birlikte gideriz aşkım. Bu arada iki kişi arasında kaldım, Felix ya da Minho ama... senin Minho ve Seungmin'i yakıştırdığını düşünerekten Minho diyorum."

Hyunjin"Aferin."

Changbin"Ödülümü alayım."

Hyunjin"Yoo."

Changbin şaşkın yüz ifadesiyle bakarken Hyunjin gülerek yataktan kalkmış ve hazırlanmaya başlamıştı.

Changbin"Yah! Öpücüğümü istiyorum!"

Hyunjin"Geç kalacağız, üzerini değiştir hadi."

Changbin"Beni şimdi öpmezsen kampüste öp beni diye bağırırım."

Hyunjin"Ya bir de tehdit ediyor."

Changbin"Yapabileceğimi biliyorsun."

Hyunjin"Maalesef biliyorum."

alter⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin