Ve yi e onu bekliyordu artık darladın hıhı cıkması gwrwkiyordu ama cıkmadı siyah ekran ona mrb dedi taslagında iki hikaye varmış aaaaa geldi odemwye gidiyor . ..😎gitmiyormus pardon saka saka yuruyor etrafına kotu ama iyi bir sekide enerji yayıyor montu elinde cantası boynunda kapını onunde bekliyor oturacam diye mız mızlanıyor yurumeye basladık bana garip baktı alındım acaba aklından ne geciyor hala yürüyor mutsuz susadı ve bakkala giriyoruz Su aldık ve çıktık içip yolumuza devam ediyoruz çoook mutsuz çevresini inceliyor kızarmış havuç yemiştim diyor garip garip fotoraflar çekmiş so much ne diyor kimi ozlemisim diyor sonra blackpink diyor cok mantıksız konusuyor kac kelime olabilir diye sordum bana 10000 diyor allagım cildıracam hayattan bezmis sarma makarna sol kol mahkeme pilot örgüt lideri evren sitesi nerwsi diyor neyse İdealin oraya cıktık asıl cıktık diyor cıktık iste neyi sorguluyor anlam adım , yuruyoruz ruyasını anlatıyor çöpçü arabasına biniyormuş makas atıyormuş ve agaca çarpıp kaza geciriyormus. Tabi bu soylesiklerinin hepsi uyanınca bitecek olan bir ruyaaaaaaa ha ha ha .... .... . . .. zabıtayı durdurdu cikolata aldı bir avuç almış hepsini istiyor bide bakıyor ....
Son