Prišli sme tam a bolo tam hrozne veľa ludi, bola už tma, jedine čo svietilo bol oheň a mobili ludi.
„nečakala som že tu bude až tak veľa ľudí" povedala som. Nevedela som ani do akého smeru mam ísť. Všetci stáli, sedeli, pili. Bola som hlavne zaujatá smerom, ktorým ide Noah. „ak ti mam povedať pravdu, tak ani ja" prechádzala som mojimi s bielymi air forcami piesok, ktorý sa mi dostával pomaly ale určite do nôh. Bolo to veľmi nepríjemne.
„pod si sadnúť tu su dve voľne stoličky" ukázal na miesto kde si mam sadnúť a sadli sme si. Bolo tam teplo okolo nas bolo ešte 5 ďalších ľudí a sedeli sme okolo ohňa. „je tu celkom teplo" povedala som a dala som si mikinu dole. Teda, lepsie povedané, snažila som si ju dať dole. Akosi cez hlavu nechcela ísť. „ukáž sj ti pomôžem" povedal Noah, keď ma videl ako s tým bojujem. Potiahol za čast s ramenami a už bola fuč. Wow takto rýchlo by som to sama asi fakt nedala. Pod ňou som mala biely tielkovi top čo mi dala Rose, moc take veci nenosím ale nemohla som odmietnuť. „daj sem, ja ti tu mikinu podržím" zobral si ju Noah k sebe a iba sme potichu sedeli. Okolo bol veľký hluk. Tešila som sa na more, ktoré budem počuť. Nuž nie vždy nám plány vyjdú. Jeden z ludi sa opýtal či nam ma niečo doniesť. Kazdy si vypýtal alkohol. „ja si tam do iste" povedala som ked prisel rad na mna. Nikdy som nepila, nemala som ani možnosť, ani chuť. Neviem či som urobila dobre. „teba si neviem predstaviť piť" zasmial sa Noah. No to ešte nevie že ani ja sama sa neviem predstaviť.„tu to máte" priďiel s tackou kde bolo veľa pohárovú, čo v nich bolo predné neviem, no určite alkohol. S ním prišiel aj jedno dievča, ktoré tiež držalo zopár pohárikou. „ďakujem za pomoc Rose" zasmial sa náš 'čašník' na dievča ktoré stalo vedla neho. Rose? Pozrela som sa a naše pohľady sa stretli. V tú sekundu už som počula ten výkrik „Julie!?" Presne tento výkrik. „Julie si to ty??" Ano vyzerá to nemožné, ale som to ja. „ahoooj!" Objali sme sa „ty co tu?" Opytala som sa „to sa mam pýtať ja teba! Veď ty na takéto akcie niesi" bola cela udivena že ma tam videla. „tak niekedy to skúsiť musim" povedala som. Strhla som zrak z Rose a preleteli mi oči ku Noahovi. „aaa toto je moj kamoš Noah" ukázala som na noaha, skoro som zabudla. Ona o ňom ešte nevie. „Noah toto je Rose, ešte sa nepoznáte" podali si ruku. Rose rada spoznáva nových ľudí. Môj pohlaď smeroval k Rose, keď tam zrazu... „ahoj Bryce, toto je Noah, Julie kamarát, prave sme sa zoznámili, a Julie poznas" povedala hneď čo Bryca uvidela. Svoj pohľad uprel na Noahovi a potom na mňe, na mňe zostal jeho pohľad troška dlhšie. Pozrela som sa naňho aj ja a naše pohľady sa stretli. Zasa tie jeho oči, to není možne. Už toho bolo dosť, preto som zamračila čelo a pozrela sa opačným smerom. Nevidim dvôvod, prečo by sme sa mali na seba takto pozerať. On ma nemá rad, ja ho nemam rada, ale toto vyzeralo ako z najhoršieho romantického filmu. „Rose, nechces už ísť" opýtal sa Bryce Rose. „ísť!? Kam veď len to začalo" Rose už bola v nálade, vždy medzi prvými. „a som tu s Julie tak si poď tu sadnúť k nim a musime nieco zahrať, keď je nás tu takto velá" preboha. Rose je vždy hurikán. Tento typ hurikánu ma každý rad, vždy nieco navrhne s každý sa chytí. Ako rybka na udicu. Jej efekt je silný, neviem od kial ho má, ale nepoznám človeka ktorý by ju nemal rád. „anooo mam nápad!" Vykríkla Rose. „zahráme si taku hru s toto kartou ktoru si budeme prenášať pomocou ust ale komu spadne tak vypadáva a hra pokračuje. Proste ak to nechápete tak pochopíte počas hry." Zasmiala sa nad poslednou častou vety a všetky výkrikli. To som tu fakt jedina čo to nechce hrať? „poďme na to" zakričali. „mozeme sa pridať" prisli dalši a uz nas bolo celkom dost. No mne sa to teda hrat nechcelo. „Rose ja na toto nemám náladu" povedala som jej potichu do ucha, ona ale rovnaký tôn hlasu ako ja nedodržala. „dáme si ešte po panákoch, aby moja najlepšia kamarátske chytila nápadu. Už nam tu chce odísť" vykríkla a jedno dievča už donieslo štamperlíky "Uuuu" kričali všetci a pili. Dala som si aj ja, nemám inú možnosť.
„u mna začneme" začala sa hra u jedného chalana ktorý si zobral kartu, pritiahol si ju perami a posunul ďalšiemu. Išlo im to dobre... prekvapivo, keď tu každý mal v sebe nečo. „aaaaa spadlaaaa!" Spadla jednej babe s menom Sofia. Po spadnutí kartičky sa pobozkali. Počkať čo? „Rose...prečo?..-" nedokončila som otázku a už na ňu odpovedala. „sa pobozkali?lebo sú to pravidlá. Ak ti spadne kartička" v tú chvíľku mi prišlo celkom divne, mala dom divný pocit v žalúdku a nechcela som pokračovať v tejto hre. Za prvé tu hru ani nechcem hrať, za druhé začínam byť opitá a za tretie....nemala som ešte ani svoju PRVÚ PUSU! Začala som panikáriť. Nesledovala som hru ani nič podobné, iba som premýšľala nad tým, že do akej sprostej hry som sa to dostala... „hej Julie! Hraj" kartička bola u mňa a podával mi ju Noah. Odľahlo mi... je to Noah, nič zlé sa predsa stať nemôže-e-e...
Kartička spadla na zem. Sledovala som jej pád, ako pomali, ale určite parádne na zem. Zamotala sa mi hlava a ja som zdvihla hlavu a môj zrak zostal stát na Noahovi. Noah svoju ruku položil na moje líce a potichu povedal. „môžem?"...
Bola som zasa myšlienkami niekde úplne inde. Chcelo sa mi plakať, kričať, smiať...a najviac čo sa mi chcelo, bolo asi...
KAMU SEDANG MEMBACA
She feel first, but he feel harder
RomansaNiekto si povie, že láska z dectva není realna. „je to len detská fantázia" hovoria. Ano je, ale není to krásne. Tak mladé deti sú a tak veľa vedia, viedia si predstaviť niečo, čo ani dospelý človek nevie vykonať... --- "laska nehrdzavie" je jedna...