10. Bölüm

2.1K 52 8
                                    

YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI UNUTMAYIN
FİKİRLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN BELİRTİN😻
SINIR 16 OY 10 YORUM💋
1540 KELİME👀
İYİ OKUMALARR🤭

Saat baya geç olmuştu. Ama ben durmak bilmiyordum. Tam şarabı kafama dikecekken elimden alınmıştı. "Mh, benim bu." Demiştim paytak paytak. "Yavrum kusacaksın şimdi, içme o kadar." Diyip kafasına dikmişti şarabımı. "Of."

"Kocaya oflanmaz." Diyip göz kırpı. Biraz onu kışkırtsam sorun olmazdı herhalde. Hem sarhoştum ne yaptığımı bilmiyordum. "Hm, öyle mi?" Demiştim kocaman bir sırıtma ile. "Hm öyle." Diyip yutkunmuştu. Barlasın dibine girip kafamı boynuma görmüştüm. Barlas ani hareketim ile kasılmıştı. Elimi göğsüne yerleştirip az hareket ettirmeye başlamıştım. "Gülüm ne yapıyorsun?"

"Hiççç." Diyip bir anda kucağına oturmuştum. Barlas bunu beklemiyor olucak ki boğuk bir inleme fırlamıştı ağzından. "Güzelim, kışkırtma istersen." Demişti ama baya zorlandığı belliydi. "Ben kışkırtmak istiyorum belki? Olamaz mı?"

"Olur gülüm olur ama burası pek uygun değil gibi?" Diyip elini belime dolamıştı. "Hm hm."

"Hadi gidelim o zaman." Diyip beni kucağında havalandırıp yürümeye başlamıştı. "Gidelimm." Diyebilmiştim sadece. Arabada onun kucağında oturmuştum yine. Ne kadar zorlansada ses etmemişti.

En sonda otele gelebilmiştik. Barlas elindeki anahtarı valeye atıp beni kucağında asansöre bindirmişti. "Barlasss." Demiştim S harfini uzatarak. "Efendim gülüm."

"Beni seviyorsun değil mi?" Demiştim ne dediğimi kendim dahi zor anlıyordum. "Sevmek ne kelime senin için ölürüm Aryam, bir daha bu soruyu duymayayım." Diyip odanın kapısına gelmiştik bile. "Yavrum şu kapıyı açar misin?" Demişti kartı işaret ederek. "Açayım mı?"

"Aç yavrum." Tamam anlamında kafamı sallayıp kapıyı açmıştım. "Beni indirmeyecek misin?" Demiştim yüzünü uzun uzun inceleyerek. "İnmek mi istersin?" Kafamı hayır anlamında sallamıştım. "Bende öyle düşünmüştüm." Diyip beni alta kendisini benim üzerime bırakmıştı yatağa.

Gözlerime farklı farklı anlamlar ile bakıyordu. "Niye öyle bakıyorsun?" Demiştim en son konuşarak. "Nasıl bakıyormuşum ben?" Sanki cevabını biliyordu ama benden duymak istiyordu. "Her şeyimi, her davranışımı seviyormuş gibi." Demiştim itiraf ederek.

"Öyle zaten." Diyip üzerindeki gömleği bir çırpıda çıkarmıştı. Yutkunmuştum. Hazır mıydım? Evet. Onu istiyor muydum? Kesinlikle evet. "Hadi yatalım." Diyince ufak çaplı bir şok geçirmiştim. "Hı?" Demiştim bir andan. Barlas kahkaha atıp beni de oturtmuştu. "Yatmayalım mı?" Demişti imalı imalı. Utanmamı bekliyorduysa çok beklerdi. "Yatmayalım." Demiştim ciddi ciddi.

Barlas bir an kala kalmıştı. Bende onun gibi kahkaha atmıştım. "Ne yapalım peki?" Demişti tereddüt ile. "Sevişelim." Demiştim pat diye. "Ha?" Demişti şok ile. Bir daha kahkaha atmıştım. Surat ifadesi çok komikti, sanki beklemiyordu bunu benden. "Sevişelim Barlassss." Demiştim tekrardan. "Sarhoşsun Arya olmaz." Beni yatırmaya çalışıyordu ama yerimde durmuyordum tabiki.

(+18)

Değişik değişik sesler çıkarıyordum ve bu sanki Barlası daha da zorluyor gibiydi. Barlasın dudağına yapışıp öpmeye başlamıştım.  "Mh Barlas." Diye inlemiştim boğuk boğuk. "Güzelim sarhoşsun hadi yatalım." Altında kıvranıyordum resmen.

"Hadi üstünü değişelim." Tam çıkaracakken durmuştu. "Çıkarabilir miyim?" Başımı deli gibi sallıyordum. Gülüp üzerimdeki elbiseyi çıkarmıştı. Sadece kırmızı dantelli iç çamaşırlarımla duruyordum.

Barlas yutkunup dudaklarını sütyenimin açıkta bıraktığı göğüslerime sürtmüştü. Dayanamıyor gibi bir hali vardı, bende ondan farklı değildim. "Kırmızı?" Demişti memnuniyetle. "Hm hm kırmızı." Demiştim bende. "Bolca kırmız." Diyip tekrardan yutkunmuştu. Cevap vermeyip başımı sallamıştım. "Yavrum beni öldürmek mi istiyorsun?" Demişti ciddiyetle. "Yo hiç öyle bir niyetin yok benim." Demiştim şirin şirin bakarak.

Derin bir nefes alıp alnını alnıma yaslamıştı. "Seni böyle görünce kendimden bile korkuyorum." Hemen üstüme pijamalarımı giydirip örtüyü örtmüştü.

Kendi üzerindekileri de çıkarıp üsten bana bakıyordu. Hemen altına şort giyip yanıma uzanmıştı. "İyi geceler güzelim." Son duyduğum cümle bu olmuştu. Cevap veremeden gözlerimi uykuya teslim etmiştim.

Sabah uyandığımda Barlas yoktu. Saate baktığımdaysa 12 olmuştu bile. Tam Barlas diye çağıracakken banyodan çıktığını gördüm. "Uyandın mı güzelim." Diyip yanıma adımladı. Cevap vermemiştim. Uyandığımda telefonuma gelen bildirim Barlasla aramızdaki ipleri tamamen kesmişti. "Ne oldu?" Sinirle telefonu ona göstermiştim. "Bu ne Barlas? Nasıl böyle bir şeyi benden saklarsın ya?!" Barlas şaşkınca telefona bakıyordu. "Kim yolladı bunu sana?" İlk sorduğu soru bu olmuştu! Evet bu! "Ya sen şaka mısın gerçekten bu mu önemli!" Barlas sinirle arkasına dönmüştü.

"Sana kim yolladı dedim Arya!" Bana patlamıştı. "Ya sen kimsin? Bana neden patlıyorsun? Ben mi yaptım bu şerefsizliği?" Sinirle sırtına vurmuştum. Barlas arkasını döndüğü gibi dibime girmişti. "Son kez soruyorum, kim yolladı!" Sinirle telefonu yere fırlatmıştım. "Bilmiyorum!" Sinirlerim çok gergindi ve yakında çok fena patlayacaktım. "Telefonu kırdığın için şimdi hiç bulamayacağız!" Diyip çekip gitmişti. Gerçekten de gitmişti.

-Barlasın anlatımıyla-

Sinirle çekip gitmiştim. Telefon kırılmıştı ve kimin yolladığını bulamayacaktık. Yada ben öyle sanıyorum. Hemen batuhanı arayıp yanıma gelmesini söylemiştim. 10 dakikanın ardından gelmişti. "Beni çağırmışsın ağam, ne oldu?" Diyince yanımdaki koltuğa iki kere vurmuştum. Anlamış olucakki yanıma oturmuştu. "Aryaya birisi bir fotoğraf attı, eski bir fotoğraf. Onu bulmamız lazım ama numarayı bilmiyoruz."

Başını sallayıp bir şeyler düşünmüştü. "Ağam belki o aynı kişi sana da bir şeyler atmıştır. Telefonuna bak istersen." Diyince dank etmişti. Telefonum sessizdeydi. Hemen açıp baktığımda bilinmeyen numaradan bir mesaj vardı. "Karın yakında tamamen benim olacak Barlas ağa." Sinirle telefonu sıkmıştım. "Hemen bana bu numaranın sahibini buluyorsun Batuhan." Başını tamam anlamında sallayıp gitmişti. O şerefsizi bulduğum yerde gebertecektim. Karımı alacakmış! Haspama bak sen.

Bir kaç saat sonra Batuhan gelmişti. "Ağam sanırım buldum." Elindeki dosyayı bana vermişti. "Devrim Dağdeviren." Kimdi bu? "Ağam Devrim Dağdeviren hanımağamın eski bir arkadaşı. Liseden aşıklarmış. Diyince kan beynime sıçramıştı. Aşıklarmış? Acaba Arya hala onu seviyor muydu? Yoksa bu yüzden mi ters davranıyordu? Sinirle yerimden kalkıp tekrar odaya dönmüştüm. Arya hala aynı yerinde sinirle ayağını sallıyordu. Kapıyı çarpınca Arya ayağa kalkmıştı.

"Ne o Barlas ağa? Sinirlerine hakim olamıyor musun?" O kadar sakin söylemişti ki anlam verememiştim. "Çekip gitmelere doyamadın heralde? Yoksa o kadına mı gittin?" Diyince gözlerimi belertmiştim. "Lan sana bunu yollayan biricik aşkın!" Diyince ağzı açık kalmıştı. "Biricik aşkım derken?" Bilmemezlikten mi geliyordu? "Devrim Dağdeviren! Bu isim sana bir yerden tanıdık geliyor mu Arya hanım!" Sessiz kalmıştı. "Ya Arya hanım böyle sessiz kalırsınız işte! Beni yargılanacağına bu şerefsiz sana neden böyle bir şey attığını düşün!"

"Bu yüzden bana karşılık vermiyorsun değil mi? Hala onu istiyorsun." Diyince hızla bana bakmıştı. Hızla ayağa kalkıp suratıma tokadı indirmişti. Başım yana düşmüştü. Bunu başkası yapsaydı şu an sağ değildi. Sinirle bağırmaya başlamıştı. "Evet hala onu seviyorum, hala onu istiyorum oldu mu! Muradına erdin mi!" Diyince kan beynime sıçramıştı. Sinirle Aryayı duvara yaslamıştım. "Böyle bir şeye izin vereceğimi mi düşündün? Sen onu sevemezsin! O seni sevemez anladın mı!" Sinirle beni itip elini üzerime doğru sallamaya başlamıştı.

"Sanane? Seni ne ilgilendirir? Ben seninle isteyerek evlenmedim, seni sevmiyorum seni istemiyorum! Beni bir şeye zorlayamazsın!" Çıldırmış gibiyi. Benim de farkım yoktu.

-Aryanın anlatımıyla-

Şu an resmen suçlanıyorum. Sinirle Devrimi sevdiğimi söylemiştim ama öyle bir şey yoktu, olamazdı zaten o gün yaptıklarından sonra zaten olamazdı. Sırf Barlası kışkırtmak için yapmıştım ve başarılı da olmuştum. O kadınla ve Barlası kucak kucağa görünce tabiki tepki verecektim. Ama en önemlisi Devrim bana neden bunu yollamıştı? Barlasın neden patladığını anlamamıştım. Resmen beni suçluyordu. Hem suçlu hem güçlüydü.

(DÜZENLENDİ)

EVETTT KESTİKKK
SONUNDA YENİ BÖLÜM GELDİ!!
KUSURA BAKMAYIN GERÇEKTEN BU ARALAR YORĞUNUM AMA YAKINDA ÇOKÇA BÖLÜM ATICAĞIM❤️
BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE🫶🏻

Aşiret ağası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin