Part 4

44 7 1
                                    

**Z Pohledu Zayna**

,,Narodíl od vás si zaš...'' přerušil mě telefon sladké Abi. Je nádherná chci ji mít jen pro sebe a nedokážu snést pomyšlení že by ji měl někdo jiný, že by se jí dotýkal,utíral ji slzy když by potřebovala, že by ji někdo jiný nabízel náruč a své srdce. Chci to být já kdo ji bude dělat šťastnou ve všech ohledech, z mého smysluplného přemýšlení mě vytrhl pohyb. Pohyb ruky, Abi vytrhla svoji ruku z pod mé, jak přijemne bylo ji tam cítit, chci ji držet chci ukázat každý den že tohle je má holka. Jenže není a myslím si že taky nikdy nebude za to jak se k ní chovám ale já si nemůžu pomoct musím si zachovat nějak to svoje ego a bože mám Perrie i když ona je jen taková moje nálepka. Nechápete? prostě nechci aby to vyznělo blbě, i když to jinak vyznít nemůže, ale jsem nejpopulárnější kluk na škole a ona je kapitánka roztleskávaček tak chápejte a Abi je Abi. Nikaj nevýrazná, edá myš na naší škole, ale krásná myš s dokonalým usměvem a oči jsou to nejkrásnější. Někdy na ní zírám celou hodinu taky pak schytám od Louise nebo Harryho, protože oni si toho vždy všimnou. Nepochopím jak si toho všimnou když se snažím být nenápadný, oni vždy jen ''hej vole! teče ti slina ať do ní nevypálíš díru'' a začnou se smát jako lachtan při epileptickém záchvatu. ,,Omlouvám se pane profesore, ale musím jít'' promluvila Aby. Cože už? tak bzro?zůstaň chci být s tebou ,,V pořádku'' usmál se ten kokot. Kurva kdybych mohl tak ho vyhodím z okna a ještě mu zamávám zmrdovi, jak mi leze na narvi akorát mě od Abi oddaluje, Chci být s ní, ale počkat ,,Odvezu tě''řekl jsem bez jakýchkolvek emoci a upřeně se na ní díval. Vypadala že jsem ji vážně překvapil a že to nečekala. ,,Udělal jsi víc než myslíš''zaslechl jsem jak řekla jedovatým hlasem a ihned na to dodala ,,Nemusíš počkám'' falešně se pousmála. To ji vážně připadám tak nechutnej? ,,Slyšel jsem to a odvezu tě. Spěcháš'' stál jsem si za svým protože s ní chci trávit nějaký čas ale nemůžu za ní přijít a říct ji ''Hele Abi pojd budeme spolu, pujdeme ven,do kina, vezmeme se, budeme mit deti a pak spolu umřeme jako ve sladkem zkurvenem romantickem filmu'' to by vážně nešlo myslela by si o mě že jsem blázen, ostatně dejme za pravdu tomu že si to o mě už myslí ,,Né, díky. Počkám'' a s těmito slovy odešla a já stál jako by na mě vylili vařící vodu a viděl jsem jen profesorův úšklebek ,,Být váma tak se tak netlemím ve vašem věku vám rupne nějaka civka a chcípnete a bude to na mě. Nasrat'' vyběhl jsem za Aby, vážě jsem se musel přemáhat, přiznejme si to cigarety nejsou zrovna zdraví prospěšné, ale umý uklidnit ve stresových situacích, jako třeba to když vás někdo nasere, když z tlami vypustí nespočet nesmyslných sraček a vy se nestačíte divit jak ten člověk může žít. Doběhl jsem Abi a chytil j za ruku ,,Řekl jsem že tě odvezu'' otočila se ke mě a já nevěděl jestli se usmívá nebo se mrači. Dejme tomu *pocker face* může vystihnout tuhle situaci ,,Pojedu autobusem'' ošila se a naběhla ji husí kůže, všiml jsem si toho prootže měla obsypaný celý krk, jak bych ji tam chtěl líbat, při tom jak bych ji hladil po jejím dokonalém těle a zmáckl ten kurevsky dobrej zade..zatřepal sjem hlavou abych odehnal své myšlenky, jak kdybych snad věřil že mi to pomůže ,,To nebyla otázka, padej do auta'' nakázal jsem jí, možná více protivným,hrubým a zvýšeným hlasem takže se sbalila a ze strachem šla...počkat strachem? ona se mě bojí? to jsem kurva doprdele nechtěl, aby se mě bála. No nic mám ji v autě, nějak to vylepším, ale teď zpátky k Abi. Nastoupil jsem a zapl motor, jakmile začal běžet, začalo mi hrát rádio ve kterém jsem měl Jessie J ,,Posloucháš Jessie J?'' snažila se skrýt své pobavení ,,Máš s tím problém? Ta ženská má kurevsky dobré hlasové rozpěťí'' Ztišil jsem to a připoutal Abi ,,Ne je skvělá, no jen mě nenapadlo že zrovna někdo jako ty bude...'' ,,Někdo jako já?'' naklonil jsem hlavu na stranu a kouknul na ní ,,No j-já..'' ,,Co kurvy ty? nejsem žádný dojebaný odpad Abigail'' nasraně jsem vyjel ,,jedeš na špatnou stranu'' řekla asi po 15-ti metrech. Dupl jsem na brzdu a otočil to pomocí ruční brzdy ,,Kam mám jet?'' podíval sjem se na ní a jí na rtech hrál pobavený úšklebek ,,školka na páte ulici'' vyjel jsem a celou dobu jsem přemýšlel. Má snad dítě o kterém nikdo neví? Chodí tam pracovat? To by jsi asi nevolali. Má nějakého sourozence? a co rodiče? ,,Neměl by jsi být tak upjatý'' Dělá si ze mě ta holka srandu? ,,nejsem upjatý'' odsekl jsem ,,Ale jsi'' usmála jsem ,,Nejsem a nepřesvědčuj mě o něčem o čem víš uplný hovno'' zaparkoval jsem u školky ,,Čekám tady pohni'' neřekla dále ani slovo a vystoupila a šla dovnitř a já vystoupil opřel jsem se o auto, dal si sluneční brýle a zapálil si.
 

TAK JSEM SE ROZHODLA ŽE KAŽDÝ DÍL PŘÍBĚHU BUDU PŘIDÁVAT KAŽDOU NEDĚLI, PROTOŽE VÁŽNĚ MÁM TĚŽKÉ VYTÍŽENÍ. CHODÍM DO PRÁCE,TEDA BUDU O PRÁZDNINÁCH. JE TU MÁLO VOTES A KOMENTÁŘŮ, VÍM ŽE NEJSEM POPULÁRNÍ NEBO NĚJAK TAK ALE VÁŽNĚ JSEM RÁDA ZA KAŽDÝ VOTE A KOMENT. TED DEKUJI hananevecna9 a tinita-si  BEZ VÁS BYCH SE VŮBEC K TOMU NEDOKOPALA, VLASTNĚ JSTE PRVNÍ CO TO KDY KOMETOVALY A ZA TO VÁM DĚKUJU PROTOŽE SE VÁM LÍBÍ NĚCO U ČEHO STRÁVÍM 3 HODINY SVÉHO ČASU. DĚKUJU A TĚŠTE SE NA DALŠÍ DÍL :)

CARA

Love will not waitKde žijí příběhy. Začni objevovat