Quackity stál v kuchyni a dělal snídani, zrovna se prohraboval přihrádkou na zeleninu,když k němu přiběhli Tillín a zatahali ho za nohavici. ,,Copak?" zeptal se Quackity a usmál se na ně. ,,Mohli by jsme jít za Philem, Tall a Chayannem?" zeptali se Tillín. Quackity se zamyslel a nakonec přikývl. ,,Po snídani zavolám Philovi jestli mu to nebude vadit." řekl usmál se a pokračoval v přípravě vajíček. ,,A za jak dlouho bude snídaně?" zeptali se nedočkavě protože se těšili na své kamarády. ,,Asi za deset minut" odpověděl Quackity na jejich otázku ,,takže si jestě bežte hrát do pokojíčku" dodal. Tillín se usmáli a odběhli pryč a Quackity dále pokračoval v jeho marném hledaní. ,,SAKRA PROČ JE V PŘIHRÁDCE NA ZELENINU VYLITÉ MLÍKO?" vykřil když si namočil ruku v bílé tekutině.
Po chvíli hledání a taky uklízení se mu koneně podařilo udělat snídani a nepodpálit u toho kuchyň.
Po snídani jak už Quackity řekl, zavolal Philovi a domluvil se že budou moct s Tillín přijít. Když to Alex jeho dítku oznámil, Tillín vypískli radostí, Quackity se musel usmát nad jejich radostí z toho že uvidí své kamarády. ,,Tatí tatí kdy půjdeme?" opakovali Tillín a poskakovali kolem což donutilo Quackityho k dalšímu úsměvu. ,,Tak si běžte vyčistit zuby a převlečte se z pyžama ať můžeme co nejdřiv jít." řekl a jakmile to dořekl, Tillín už utíkali do koupelny. Quackity se jen usmál a odešel do ložnice se převléct.
Tillín už byli oblečení a při čekání na jejich tatínka pobíhali po celém bytě. Když slyšeli jak se otevřeli dveře z ložnice, rozeběhli se pro jejich tatínka aby už šli za jejich kamarády. Když Quackity uviděl Tillín zasmál se ,,Kde berete tolik energie?" zeptal se jich a zasmál se. Tillín jen pokrčili rameny a běželi ke vchodovým dveřím. Quackity došel ke dveřím a začal si nazouvat boty, Tillín už jejich boty měli na nohou a jen čekali na svého tatínka.
Quackity si nazul boty a mohli vyjít směrem k Philovu domu.
Celou cestu byli Tillín natěšení a poskakovali kolem, Quackity je musel několikrát napomenout aby dávali pozor a do někoho nenarazili. Když dorazili před dům s velou zahradou který patřil Philzovi. Quackity zaťukal na dveře a jakmile Phil otevřel, Tillín vběhli dovnitř pozdravit své kamarády. Quackity je chtěl okřiknout že je to neslušné takhle vtrhnout dovnitř ale nakonec to nechal být a jen se Philovi omluvil. Philza se usmál ,,jsou ještě mladí a navíc mi to nevadí" řekl a pustil Qucakityho dovnitř.
Když Quackity vešel dovnitř viděl jak se Tillín objímají s Tallulah a Chayannem a usmál se. Phil k němu přišel a též se usmál.
Děti vyběhly ven, chvílemi je Phil s Quackitym zahlédli jak běží pro něco dovnitř a zase běží ven, pak Tallulah rozhodla že budou hrát schovku.
Tillín se běželi schovat pod strom a doufali že je tam Tall nenajde mezitím co Chayanne běžel dovnitř a schoval se za dveřmi. Tallulah napočítala do dvaceti a poté se vydala hledat. Jako první našla Tillín, kteří byli zklamaní když zjistili že je Tall našla dřív než Chayanna. Nakonec Tillín Tallulah pomohli najít Chayanna. ,,To není fér!" vykřikl Chayanne. ,,Má hledat jenom Tallulah ne Tillín!" pokračoval v protestování. ,,To teda je fér!" vykřikli Tillín. ,,Jen jsme chodili s Tall a navíc ona tě našla! Ne my!'' bránili Tillín svojí kamarádku. Chayanne nakonec usoudil že se s nimi nebude hádat a tak se všichni tři vrátili ven. ,,Kdo bude pykat teď?'' zeptala se Tall. ,,Já ne!'' vykřikli Tillín a Chayanne najednou. ,,Takže pyká Tall!'' vykřikl Chayanne. ,,Ne já jsem pykala teď!" hádala se s ním Tallulah ,,To je jedno!'' bránil se Chayanne. ,,Tak budeme pykat my!" vykřikli Tillín aby zastavili hádku jejich kamarádů. Chayanne s Tallulah se na ně otočili a oba se usmáli. ,,Tak jo" řekla Tall, Tillín si zakryli oči a začali počítat. Tallulah běžela schovat se dovnitř a zahlédla perfektní schovku, schová se pod stůl v kuchyni, tam ji Tillín nemůžou najít.
ČTEŠ
QUACKBUR - I never care how far you are (CZ)
FanfictionWilbur odjel mít koncerty po Anglii, uběhl rok a on se stále nevrátil. Co se stane, když pro něj Quackity s Philem pojedou?