II. Bölüm - Gezinti

25 3 0
                                    

Akşam olmuş ama uyumaya niyetimiz yok. Yurda gidip valizleri yerleştirdik. Oturup tv izlemeye başladık ki aklıma gelen müthiş bir fikirle koltuktan zıpladım.
" Ya kızlar böyle oturcak mıyız, hadi kalkın cafeye gidiyoruz. "
Böyle diyince hemen hazırlanıp çıktık. En yakın cafeye gittik. Ayy ortam süper! 8.00 den sonra da canlı müzik varmış. Saate baktım. Ohooo saat 5.
" Hadi çıkıyoruz."
"E, nereye? "
"Alışveriş merkezine!"
"Peki, nerede olduğunu biliyo musun Cansu? "
"Allah Allah, sorarız birisine! "
Neyse çıktık cafeden alışveriş merkezi arıyoruz. Heh bulduk bir tane. Girer girmez hayvan gibi alışveriş yapmaya başladık. Biz böyle mağaza mağaza gezerken saat 7.30 olmuş. Kızlara söyledim cafeye gidiyoruz şimdi. Gidene kadar canlı müzik başlamıştı. Hemen bi masaya oturduk. Ohaa o taşlar kim be?? Oha oha oha bizim masaya oturdular. Bide izinsiz!

" Pardon da gelebilir miyiz diye sordunuz mu acaba?! "

Evet bu benim cümleydi. Kusura bakmayın ama ben böyle yaptıkları sürece yerimde duramam.

" Hoşuna gitmedi mi fıstık? Bu arada ben Kuzey. "

" Ya sabır ya sabır! Bir de utanmadan fıstık diyo ya! Sinirim bozuldu ya! "

"Olsun sana çok yakışıyor. "

" Kızlar duyuyonuz dimi? Bir şey de söylemiyorsunuz! "

" Belli ki kızlar bundan hoşlanmış. Sen niye gıcık oldun anlamadım. "

"Aynen Kuzey. Niye bu böyle anlamadım. "
Özlem' in Meleğe fısıldadığını duydum.
" Melek esmer olan benim."
"Ok. O zaman Şu kumral benimki. Vah vah Cansuya en gıcığı kaldı. Kuzey galiba."
"Yeter be! Ben ona mı kaldım, dünyada tek erkek o kalsa yine yanyana göremezsiniz bizi! Ööf canlı müziğin içine ettiniz bee! Kızlar yürüyün gidiyoruz! "

"Atar da yaparmış bu abiciiim :D"

Ya sabır ya sabır!

Ne çabuk teslim oldu bunlar? Şu Kuzey midir nedir tam hayvan.

Ama sarı saçları çok güzel duruyor. Çok da yakışıklı çocuk aslında.

İç ses sus lan. Kala kala buna mı kaldım ben? Hem bi şunun tipine bak. Odun olduğu her halinden belli!


Arkadaşlar biraz kısa oldu ama idare edin artık. ;)))

OdunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin