*ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑜𝑏𝑠𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒*
𝑙𝑢𝑚𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑚𝑒, 𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑜𝑚𝑒. ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑛.
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑝𝑜𝑡𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚
𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑣𝑒, 𝐿𝑢𝑚𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑟𝑎𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠𝑛𝑒𝑠𝑠.
𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑘𝑒𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑜𝑟.
𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ, 𝐿𝑢𝑚𝑖 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐻𝑒 ℎ𝑒𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑝𝑜𝑢𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡.
"𝑢𝑔ℎ 𝐼'𝑚 𝑠𝑜 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑡 " 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑦𝑗𝑎𝑚𝑎𝑠.
𝐿𝑢𝑚𝑖, 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑤𝑎𝑦, 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒. 𝐻𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑙𝑢𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑚, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑟𝑎𝑐𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑝 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑔𝑒 𝑜𝑓 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑖𝑚.
𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 "ℎ𝑒𝑙𝑙𝑜? " 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟.
ℎ𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤𝑠, 𝑙𝑢𝑚𝑖 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎 𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟, ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 "𝐼'𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑒..."
"𝑙𝑢𝑚𝑖 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢? " 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑, "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑖𝑛𝑔".
𝐿𝑢𝑚𝑖 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 ℎ𝑎𝑚𝑚𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡. 𝐻𝑒 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑒𝑚𝑒𝑟𝑔𝑒𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤𝑠, ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠. "𝐼... 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑎𝑤𝑎𝑦," ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦, 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟. "𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢."