Haber

374 227 89
                                    

Yeni bölüm geldi..kurgumla ilgili eleştirinizi ve beğeninizi lütfen yorumlarda belirtin. Şİmdiden iyi okumalar

Bölüm şarkımız=• The Neighbourhood- Sweater Weather•

Bölüm şarkımız=• The Neighbourhood- Sweater Weather•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tatumun anlatımıyla,

Nefes nefese yatağımdan doğruldum ve neler olduğunu anlamak için etrafa göz gezdirdim. GÖrünürde acayip bir şey yoktu ta ki gözlerimi üstünde elden düşme bir şeyle örtmüş olduğum ,odamın tek penceresine doğru çeviren kadar.

Bu Daisy di onun burda ne işi vardı. Hemen yatağımdan doğruldum ve pencereme yöneldim. Camı açtığım gibi Daisy hemen içeri süzüldü ve Alex in bulunduğu kafese kondu. Alex ona hoşgeldin dercesine öttü. Bu sırada Daisy nin ayağında ki mektubu çözüp okumaya başladım.

Sevgili tatum

Tatum, sana önemli bir haberim var...
Bunu yüzyüze konuşalım... Seni herzamki yerimizde bekliyor olacağım. ̃ AİDA


Okur okumaz istemiye istemiye üzerin de küçük asa işlemelerinin bulunduğu sabahlığımla vedalaştım. ve üzerinde en küçük bir süsleme veya sembol bulunmayan ve içinde kendimi havada süzülen kana susamış bir vampir gibi hissetiğim karamsar cübbemi giydim.

karamsar dediğime bakmayın daha da beter.Bu cübbeyi her giydiğim de Bana emirler verir. Tatum oraya gitme, Tatum şuan daha önemli işlerin var, Tatum onu yapma bunu yapma... Onu susturmak imkansız. geçtiğimiz Yıl doğum günümde babam çok sorumsuz olduğumu düşünüp bana bu cübbeyi almıştı.

Hızla odamdan çıktım ve mutfağa yöneldim babam ve kız kardeşim [Maria] bugün evde yoklardı. Nedeni Maria da artık Abelia nın sihir dışında herşeyi öğrettiği bir okula kayıt olacaktı. Bunları düşünürken yüzüme hafif bir tebessüm yayılmıştı ve bunu farkettiğimde bir kahkağa atıverdim.


Kendime ve Aida ya sandiviç yaptım ve yanıma bir kaç miktar gemma[para isimleri] aldım . Maria için, o çok sevdiği isimlerini henüz bilmediğim kafasında renkli bir boynuzun bulunduğu ve savaş atını andıran bir cüssesi olan bir kolye alacaktım..


Evden çıktım ve eve en yakın çiçek topağına yöneldim. Çiçek topakları şehrin ulaşımından sorumluydu. Tek yapman gereken çiçeğin yer yüzüne çıkmasını beklemek ve çıktığında da ağzına girmek. Çiçeğin yer altından gitmesinin nedeni yeryüzünde büyücülerin süpürge kullanmasıydı.


Çiçek topaklar eski dönemlerde yani bundan uzun zaman önce yeryüzünde giderken birçok büyücünün ölümüne neden olmuştu. Çoğunluğu kaza olduğu ileri sürülsede ben öyle düşünmüyordum. Bunların arkasında sihirlerini kötüye kullanan bir çete vardı. Topakları kendi isteklerine göre hareket ettiriliyor ve büyücüleri süpürgelerin den düşürüyorlardı. Ancak bunun doğruluğu kanıtlanamadığı için suçu çiçek topaklarının gözcülerine atıldı...


Sonuç olarak artık çiçek topaklarına yaş sınırı getirildi. Bunun ne kadar mantıklı olduğu muamma...
Neyse çiçek topağına bindim, içeriye girince sizi bir gözcü karşılar ve gitmek istediğiniz yeri sorar. Bu çiçek topaklarına ilk bindiğim zamanlar. Bu ulaşım şeklinin korkutucu olduğunu düşünmüştüm.

Yani sizde bir çiçeğin büyücüleri yutup yerin dediklerine doğru gittiğini gözlemleseydiniz buna pek sıcak bakmazdınız eminim. Ama ilk başlarda sıkıntı yaşasamda itiraf edeyim sonlara doğru keyif almaya başladım... Aİda ile buluşacağımız ve sadece bizim bildiğimiz gizli bir Buluşma yeri vardı. Abelia da hala keşif edilmeyen birçok yer vardır.. Bu Yerde onlardan biri... Taki ben GÖzcüye yanlış yol pusulası verip bu mağarayı buluncaya kadar..

GÖz açıp kapatınca kadar mağara geldim. Bu mağranın duvarları sarmaşıklar ile kaplıydı. Mağrayı aydınlatan tek şey, mağranın ağzından içeriye süzülen güneş ışınlarıydı. Mağranın tam ortasında bir mantar vardı. Tahminime göre bu mantar, koltuk görevi görüyordu.

Mağraya girdiğimde Aidayı bu mantara oturmuş ağlarken buldum. Ona ne olduğunu soramadan elime kırmızı bir zarf tutuşturdu. Zarf oldukça resmiydi. Ve birden kafama dank etti. Bugün Aida için sınıf seçimiydi[OWEN-soylular, EVAN-savaşçılar, IDA-çalışkanlar, GALE- neşe dolu, HOPE] yoksa hope e mi seçilmişti. Vakit kaybetmeden zarfı açtım ve okumya başladım.

ABELİA SİHİR OKULU

ÜZÜLEREK BİLDİRMEK İSTERİZ Kİ OKULUMUZDAKİ HİÇBİR SINIFA AİT DEĞİLSİNİZ...

ABELIA MÜDÜRÜ HECTOR NİCK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~

Eveeeet 2. Bölüm sona erdi umarım beğenirsiniz:)


SORULAR

∆ TATUMU NASIL BULDUNUZ?

Sessiz ÇIĞLIKLAR [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin