5

8 3 0
                                    

                                                       12.12.23

Bugün yanımda yere düştün. Kolun sırtıma değdi yanlışlıkla, biranda şaşırdım. Küçük temasların beni o kadar mutlu ediyor ki. O an kalbim yerinden çıkacak sandım.

                                                       15.12.23

Bugün arkadaşların seni benim üzerime itti. Yere düşüyorduk yanlışlıkla sıraya düştük. O an hafif utanarak arkadaşlarına "neden ittiniz" dedin. Ama arkadaşlarına kızmadın veya şikayet etmedin, gülerek söyledin. O kadar güzel andı ki. Normal de biri bana çarpsa yere düşecek gibi olsam hesap sorardım ama o an öyle güzel bir andı ki çok heyecanlandım. Hatta orda sırıtmamak için zor durdum. Yüzüm aptal bir aşık sırıtması alırken yüzüme maske taktım. Çünkü benden hoşlanmıyorsan ve benim senden hoşlandığımı bilsen araya duvar öreceğini o kadar iyi biliyorum ki. Tıpkı senden hoşlanan bir kızı görmezden geldiğin gibi benide görmezden gelirsin diye odüm kopuyor. Umarım korktuğum başıma gelmez. Seni seviyorum. Siyah gibi bana yaşadığımı hissettiriyorsun. Umarım çarparken özenle sıktığım parfümümün kokusunu almışsındır. Ben senin kokunu almak için her gece dua ediyorum çünkü.

Sadece bir an ama ben o kadar çok düşünüyorum ki iki dakika süren o anı sanki saatlerce yaşanmış gibi hissediyorum. Anıları görmeye başladım resmen. Sanırım deliriyorum. Seni çok seviyorum.

Senden çok hoşlanıyorum sana aşığım. Lütfen sende beni seviyor ol. Çünkü en çok canımı yakan şey senin beni sevmiyor olabileceğin detayı. Seni seviyorum.

Dibine KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin