~8.~

7 1 0
                                    

Konečne sa začína niečo diať, niaka dráma a podobne. Vždy sa bojím či vás niake časti nenudia, pretože keď to spätne čítam tak to nudí niekedy aj mňa a mam z toho blby pocit... toto je krátka časť, ale za mňa jedna zo zaujmavejšich oproti posledným častiam ktoré som písala o jednej ráno😂
Užite si čítanie 💋❤️

Každý si teraz myslí že to čo sa mi najviac chcelo bolo, ho pobozkať. Ale to není tak uplne pravda..
Pri Noahovom pokuse pobozkaní ma, musim podotknúť... presne pred tým pobozkaním, na ňom nakoniec skončili moje žalúdočné kyseliny zmiešané s alkoholom. Ano viem znie to nechutne a ešte viac nechutne to aj vyzeralo, ale neovplyvnila som to.
Sama neviem prečo práve v tedy... v tú chvíľu. Nadávam samej sebe za to čo sa stalo a za to že som nemala piť.
„bože, Julie! Si vpohode?" Pribehla ku mne Rose. Pri tom ako som tam sedela ako nemá. „Teda aj ty Noah! Nechces pomôcť to očistiť" vsetci odišli preč znechutený a ja som tam zostala sedieť. Nevnímala som okolie, ale práve toto som si všimla. Noah mal pozvracané tričko a ja som ani nevedela čo mu mám na to povedať. Asi on nevedel čo ma robit. Bolo mi ho ľuto. „nie Rose... to je v pohode. Ja to zvládnem" postavil sa a išiel smerom k moru. Rose sa rozbehla za ním, ale zazu sa zastavila a otočila sa smerom ku mňe „ty tu zostaň a hlavne nikam nechoď! Musí ti byť zle" prikázala mi Rose. Myslím, že som si ani neuvedomila slutočnost ktorú tato situácia môže priniesť...Bože, ako to len teraz budem pred Noahom vyzerať. No hrozne. Každý odišiel. Si nechutná Julie Barker! „si odporná Julie Barker!!" Kričala som si do piesku a rozhadzovala rukami. „ty sprostá krava!! Nevies piť! Nevies hrať hry! Nevies pobozkať chalana! Si hrozná!" Hovorila som si samej sebe. Nehovorila, ale vyčítala.
„ehm-m" počula som hlas. Rýchlosťou blesku som sa otočila smerom od kial hlas smeroval. Za mnou sedel na stoličke Bryce. Myslela som si, že všetci odišli „ty čo počúvaš cudzie rozhovorí!!" Zakričala som po nom dosť hlasno. Si opitá Julie! Musíš prestať. „rozhovorí? S kým akože? Tvoje monológy?" Zasmial sa. Jeho úškrn trval dlho.
„tyy! Ešte raz sa mi budeš za niečo smiať" postavila som sa zo zeme a išla smerom k nemu a postavila pred neho. „tak tiii...!" Kričala som a nemohla som naisť správne slovo. Toľko som mu toho chcela vykričať, že som nevedela čo skôr „tak čo?" Prižmúriť oči, nahodil malý úškrn a postavil sa. Pri postavený som sa pohla dozadu, lebo stal veľmi blízko. „tak ťa..." zapozerala som sa mu do oči. „pobozkaš ma?" Opýtal sa. Je normálny? Mam jeho ozvraciať.
„prosim!?" Odtiahla som sa a mala som vážne zhnusený výraz. „moc si o sebe myslíš. Nič také by som neurobila" prekrížila som ruky.
„vážne?" Opýtal sa.
„stopercentne" odpovedla som.
„Ano ja som vlastne zabudol...vravela si 'Julie Baker! Ty nevieš piť! Nevieš hrať hry! Nevieš pobozkať chalana!' skoro so zabudol, prepáč" ironicky povedal. Okamžite som ho odstrčila. „viem! Len som...bola naštvaná,....hovorim blbosti, keď som naštvaná" klamala som. Ale Brycovi nič take nikdy nepoviem.
„je fakt divné sa baviť o niečom takomto s tebou..." povedal a zasa sa uškrnul..
„a to už prečo?" Prikrčila som čelo.
„celý môj život ma miluješ" povedal s kľudným hlasom a mal mierny úsmev na tvári, neviem čo mal ten usmev znamenať. „že čo ťa? Milujem!? Haha...naozaj vtipné. Pomýlil si si časy, lebo... MILOVALA!" Naozaj to niekedy ľutujem, niekedy je slabé slovo. Stale! Najmä, keď ho vidím.
„a v tom je niaky rozdiel?" Dal si ruky v bok.
„Si idiot? Obrovský rozdiel! Keby som ťa milovala, tak vieš ako by to vyzeralo" povedala som.
„neviem... môžes mi to ukázať?" Zasa sa uškrnul. Ja som sa zhlboka nadýchla a povedala.
„si mysliš, že sa ti tu okolo krku hodím teraz?!Povedala som ti že nie! Nič už dlhý čas, priam roky k tebe necítim vôbec nič, možno tak nenávisť a to je všetko! Už od základky si pre mna ukradnutý! A navyše teraz chodíš s mojou najlepšou kamarátkou, takže aj keby som chcela, nikdy by som takú chybu znova neurobila. Ale rozdiel je ten, že ja NECHCEM" zdôraznila som posledné slovo a odišla som hľadať Noaha s Rose. Takto vytočená som nebola už dlho. Zasa ma rozbolela

She feel first, but he feel harder Onde histórias criam vida. Descubra agora