Yoongi : - Iubire ? Esti bine ?
- Vomit . Ti se pare ca e ok ?
Yoongi :- Hmm... Greturi matinale ... Imi faci o surpriza , draga mea ?
- O surpriza ?
Yoongi : - Un copil draga mea .l
- Un copil ? Dumnezeule ! Tu iti dai seama ce inseamna asta ? M-ar omora tata ! Tu esti idol ... Ar trebui sa ma simnt norocoasa ca am dreptul de a fi impreuna cu tine ...Sa facem un copil ....Si la varsta care o am ... V-a iesi un scandal monstru !
Yoongi : - Doamne ,Rose ! Poti sa te linistesti o clipa ?
- Sa ma linistesc ? Nu prea curand . Spunei lui Reyla sa imi cumpere un test de sarcina . Abea atunci ma voi linistii .
Yoongi : - Bine , draga mea .
Ma asez in pat si il privesc pe Yoongi cum se indreapta spre usa ca sa plece sa vorbeasca cu sora mea . Cum sa fiu asa tampita sa fac copil la 17 ani ? I-am stricat tot viitorul lui Yoongi !
Yoongi : - Gata . Se imbraca si merge la farmacie .
-Multumesc ..
Yoongi : - La ce te gandesti ?
Se intinde langa mine , iar eu imi pun capul pe pieptul sau . Oftez , iar el incepe sa imi mangaie capul . Nici nu mi-am dat seama ce repede a trecut timpul .. Cateva batai s-au auzit in usa si Reyla a intrat inauntru .
Reyla : - Buna dimineata , Rose ! Ti-am adus testul .
- Multumesc .
Iau testul si ma duc in baie . Imi fac treaba si il las acolo , ies din camera si ma trantesc in pat spunandu-i lui Yoongi sa se uite el . Acesta da aprobator din cap si se indreapta spre baie .
Reyla se pune langa mine si ma ia de mana . Yoongi iesi tot un zambet cu testul in mana si eu il privesc panicata . De ce e asa fericit ?
- Yoongi ? De ce zambesti asa ?
Sunt asa panicata ...Zau ca ma trec toate apele . Ce ma fac daca sunt doua liniute si sunt insarcinata ? De ce e fericit ? El nu se gandeste la consecinte ? Doamne !
Reyla : - E ceea ce cred eu ? * il intreaba pe Yoongi *
Yoongi : * uitandu-se fix in ochii mei * Iubire te ador ! * vine si ma ia in brate ca mai apoi sa ma invarta *Mai facut atat de fericit ! O sa avem un copilas !
Reyla : - Serios ?! * intreaba incantata *
Yoongi : - Da ! * exclama fericit si ma aseaza inapoi pe pat * Iti multumesc mult . Te iubesc !
-Doamne ...Nu se poate ! Chiar e adevarat ?
Yoongi : - Da ! Uite ! * imi intinde testul *
- Nu ... Nu se poate ! * trebuie sa fac ceva *