Ten uyumu

3.7K 107 57
                                    

18 smut sahneler vardır rahatsız olan okumasın. Geri kalanlara iyi okumalar.❤️❤️

Ferman benim üzerime eğilip benim
tişörtümü tutup çıkardı bende yerimde doğrularak çıkarmasına yardım ettim. Ferman gözlerini benim çıplak vücudumda gezdirdi bir süre bende ona bakıyordum dudağımın kenarını ısırarak.

Sonra gözlerini benimle buluşturdu" çok güzelsin çok... Eray seni çok seviyorum -" daha cümlesini tamamlamasına izin vermeden elimi ensesine atıp dudaklarına yapıştım. Aldığım yoğun hazdan dolayı Fermanın ağızına bir inleme bıraktım.

Benimle birlikte dudaklarını oynatıp davetsiz bir şekilde girip dilini benim dilimle buluşturdu. Ardından alt dudağımı kavrayıp emmeye başladı çekiştirerek. Siktir çok azmıştım Ferman bu öpüşmeyi çok ustaca yönetiyordu. Ne istediğini bilen ve yapan bir adamdı.

Elimden tutup iki yattığım yere yasladı ve parmaklarımızı birleştirdi öpücükleri hızlıydı yetişemiyordum sonra dudaklarımızı ayırdı sesli bir şekilde ara vermeden boynuma geçti. Diliyle beraber öpüp, yalamaya başladı başımı geriye atarak inlememe sebep oldu ve belim yay gibi gerilmişti.

Ferman geri çekilip bana baktı" nasılda istekle inliyorsun yavrum benim" dedi ellerini pantolonuma geldi ve hemen çıkardı boxer la birlikte artık sadece çırılçıplak kalmıştım yoğun bir hazdan dolayı bayılacak gibi hissediyordum.

Ferman benim ayaklarımda tutarak yüz üstü çevirdi. Ben ne olduğunu anlamadan kalçalarımın iki lobunu ayırıp yüzünü gömdü ıslak diliyle " Ferman!!" diye bağırdım o ise popomun bir tanesine vurmuştu ardından kafasını kaldırıp" rahat dur güzelim benim için sakladığın hazineye bakacağım sadece" dedi ben ise birşey diyecek halde değildim onun yerine"çok konuşma devam et"dedim.

Ferman gülerek yaptığı işine devam etti. Bende kafamı yastığa görmüştüm onun yaptığı eylemlerle sadece inliyordum. Daha önce hiç seks deneyimim olmamıştı. Ama daha önce böyle yoğun şekilde zevk hissedeceğimi bilseydim daha önceden yapardım onunla.

Ferman deliğimi boydan boya yalıyordu. İlk önce yavaş, yavaş sonra hızlı, hızlı. Ne yaptığını bilen birisiydi." Daha önce hiç analdan yapmamıştım" dedi Ferman" şimdi ise senin içine girmek için çok sabırsızım."

Ardında bir parmağını deliğimin içinde hissettim dokunduğu yerler cayır cayır yanıyordu. Böyle yakıcı bir damak tadı bırakıyordu insanda. Nefesim düzensizleşmeye başladı. Ferman ilk önce sokup çıkardı arada da dil darbeleri atıyordu.

Ben ise inlemekten başka bişi yapamıyordum daha sonra ikinciyi ekledi" siktir nasılda sarıyor parmaklarımı ilkin ve sonun olmak hoşuma gitti. Çünkü sen sonsuza kadar benimsin hep ayrı olsak bile bunu sakın unutma"dedi Ferman neden öyle dediğini bilmiyordum. Ama umursayacak halde değildim.

Makas hareketi yaparak kendisi için genişletmeye çalışıyordu ama yavaş yapıyordu" Ferman hızlı ol"dedim. Benim dediğimi yaparak köküne kadar soktu aniden bir zevk dalgası ile bedenim sarsıldı kafamı yukarıya kaldırıp yoğun bir şekilde inledim.

"İşte buldum demek buradaymış"dedi biraz daha uyardıktan sonra çıkardı parmaklarını içimden deliğimde aniden bir boşluk hissi oluştu.

Beni tekrar kendisine çevirdi" gözlerimin içine bakmanı istiyorum seni sikerken" dedi sesinde arzudan dolayı boğukluk gözleri içinse karaltı vardı onun gözlerinin içine baktıkça sanki ben kayboluyordum.

Ama ne kadar kaybolsamda biliyordum ki o beni bulurdu, yada ben onu bulurdum. Kalbimin artık tamamlandığını hissediyordum.

" Kasma kendini güzelim" deyip pantolonu ve boxerını hemen çıkardı bir kaç kez aletini ileri geri çektikten sonra benim deliğime yasladı ve içeri yavaş bir şekilde girdi.

Acıyla inledim çok yakıyordu feci bir şekilde acı vardı kendimi istemsizce kasıyordum. Fermanda inledi zorla konuştu" ahh Eray siktir çok kasılıyorsun biraz gevşe" dedi dişlerinin arasından.

Ama onu dinlemiyordum bu acı bambaşkaydı. Sinirle benim dudaklarıma yapıştı Ferman bende ona karşılık verdim. Farkında olmadan alt dudağı dudaklarımın arasına alıp emdim dişlerimle beraber.

Ağzıma kan tadı gelmişti. Fermandan gelen boğazdan bir hırıltı beni daha çok tahrik etmişti sonunda kasılmayı bırakmıştım başka bir yöne odaklandığım için.

Fermanda hareket etmeye başladı kendini geri çekilip hırsla içimde gidip gelmeye başladı. Bende Fermanı kollarımın arasına alıp kendime çektim.

O boynumu emerken bende tırnaklarımla çiziyordum kaslı sırtını hırsla batırıp yukardan aşağıya doğru. Fermanın kaslı bedeni onu daha çok arzulamama sebep oluyordu. Şuan sert bir şekilde girip çıktığı için yatak sallanıyordu.

Kafamı geri çekerek derin bir şekilde " ah Ferman !" diye inledim o ise daha çok hırslanıp abandı " şu güzelliğe bak ölürüm senin yoluna" dedi.

Ferman içimden çıkıp yana geçti ve " yüzüme otur" dedi sesi çok baskın çıkıyordu bende onun dediğini yapıp o yatarken onun yüzüne oturdum. Hemen o ıslak dilini deliğimde hissetmiştim. Yatağı başlığından destek alarak sabit olmaya çabalıyordum.

"Siktir bu çok güzel" dedim zevkin beni ele geçirmesine izin vermiştim. Aletim dim dikti o beni dillerken bende kendimi çekiyordum.

Daha fazla dayanamayıp ordan kalktım oda bana bakıyordu 'ne oldu? dercesine ama ben " duvara dayayıp beni becer"dedim keskin bir dille

"Eray tam bana göre yaratılmışsın" deyip yanıma geldi zaten yüzüm duvara dayalı olduğu için hiç zorlanmadan hemen içime girdi beklemeden hareket etmeye başladı. Prostatıma değen aletle birlikte başımı Fermanın sert göğüsüne yasladım.

Fermanda arkadan benim boynumu dolayıp kulak mememi ağzına alıp emmeye başladı. Bende ara vermeden inliyordum.

Bir süre daha gidip geldikten sonra "geleceğim bebeğim" dedi bende zaten elimde olan aletimi hızlandırmıştım sonra ikimizde aynı anda geldik o içime boşalmıştı bende elime.

Yorgunluktan ve terden hiç bir şey yapacak halimiz yoktu o yüzden yatıp uyumaya karar verdik yarın sabah nasıl olsa duş alırdık.

Ben Fermanın üstünde yatarken ne kadar iyi bir deneyim olduğunu düşünmeye başlamıştım. Kalp atışlarım hızlıydı ama yavaş yavaş düzenlenmeye başlamıştı.

Birbirimizi kaybetsek bile tekrar bulurduk biz. Çünkü küllerinden doğandık.

Evet dediğimiz gibi hikaye daha yeni başlıyor. Geciktiği için özür dilerim.

Sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙💙

İş yerinde yazdım neyim ben beee.




















Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin