Sabah kalktigimda gunes yuzume vuruyordu dus almak icin yataktan kalktim ayagima bir sey carpti bagirmaya basladim omer birden iceriye daldi ne oldu diyo ben yatagin ustunde tepinmeye basladim ayagima birsey carpti fare olabilir dedim oda bu evde fare olabilecegini saniyomusun hayir dedim o zaman yok dedi in yataktan ben birsey demeden yataktan indim ozaman ayagima carpan neydi dedim bakalim dedi birde ne ciksin biblo bak korkulacak birsey degilmis dedi ben birsey demeden dus almak icin banyoya girdim ciktigimda omer asagi inmisti giysilerimi giyip asagi indim kahvalti hazirmis oturdum yemeye baskladim yedikten sonra topladim yemekleri bulasik yikadim omer gozukmuyodu kapi sesi geldi omerin yaninda biri vardi bana bakmadan o cocukla iceriye girdiler bende iceriye girdim tanistiriyim dedi omer bu arkadasim emre buda sude dedi ben disariya cikiyorum haberin olsun dedim oda tamam dedi bende odama cikip omerle aldigim kiyafetlerden birini ustume gecirdim assagi indigimde hala konusuyorlardi direk disariya ciktim yurumeye basladim telefonumu cikartip kubrayi aradim sahilde bulusalim diye o da tamam dedi taksiyi durdum bindim taksiye sahile geldigimde kubra gelmis oturuyordu yanina gittim konustuk baya bi bara gidelim mi dedi kubra olur dedim birlikte bara gittik iceriye girdigimizde arkadaslarimizinda orada oldugunu gordum onlarin yanina gittik baya konustuk eve gitme vakti geldi.