ŠPATNÁ KONDICE

86 7 0
                                    

SCOTT POV

"Stop, stop Stillesi, už nemůžu" křiknu na bratra a zastavím se. Cítím jak  moje plíce každým dalším nádechem chtějí vyskočit z mého těla ven. "To jako vážně Scotte? Máme za sebou sotva pět kilometrů a ty už nemůžeš? Člověče přihlásil si se k běhu na deset kilometrů, jak to chceš za měsíc zvládnout uběhnout, když ti dělá problém jen polovina? rozhořčeně mě pozoruje.

Vydýchám se než odpovím "To fakt nevím brácho. Jsem v háji. Tohle nikdy nedám" přiznám zničeně. "Scotte McCalle, ty to nevzdáš. Seženeme ti trenéra co tě dá do formy" rozhodne. Zaupím a v hlavě se mi objeví představa chlapa co za mnou běží a při každém zpomalení mě mlátí bičem. Zhnuseně se otřesu.

"Co třeba Derek?" navrhnu jeho druha. "Toho nechceš, věř mi. Je moc dominantní a stáhnul by tě z kůže. Navíc nevyniká zrovna trpělivostí" odmítne můj návrh. "Už vím, znám někoho přesně pro tebe. Je trpělivý ale důsledný. Navíc má empatii a rád pomáhá lidem" rozzáří se.

"Kdo to je?" chci vědět. "Uvidíš. Jsem si jistý, že se ti bude líbit" odpoví mi tajemně. Podezíravě se na něj podívám, ale můj bratr převede řeč jinam a pomalu jdeme zpátky ke mně domů. Cestou přemýšlím o kom mluvil. Znám ho?

Dáme si společnou snídani a pokračujeme do naší firmy. Dnes mě čeká jednání s potencionálním klientem, který má zájem o naše služby. Tak to snad vyjde. "Jak se má Allyson v Paříži?" zajímá se Stilles o mou ex a naší kamarádku. "Je nadšená. S Kainem jim to klape a malování ji jde samo. Mám tě pozdravovat" usměji se.

Mluvení o Allyson ve mně budí hořkosladké vzpomínky. Je to má první láska a holka se kterou jsem měl první sex, jenže po pěti letech jsme chtěli oba něco jiného. Zůstali jsme kamarádi a vždy mám radost, když ji vidím. Po ní jsem měl pár krátkých vztahů, ale cítil jsem, že tam něco chybí.

Tajně jsem trochu záviděl svému bratrovi to co měli mezi sebou s Derekem. Stilles byl do něj udělaný několik let, než si Derek všiml jeho maličkosti a to jen díky sexy fotkám svého těla co mu omylem poslal. Ovšem po tom co byl postřelený se od něj Derek nehnul. Jsem rád, že jsou spolu šťastní, jen mi chybí někdo kdo by mě tak miloval.

Odsunu myšlenky na svůj neuspokojivý milostný život stranou a soustředím se na požadavky klienta co má brzy dorazit. Chce vylepšit zabezpečení všech počítačů v jeho firmě, má strach, že se do nich nabourá někdo od konkurence. Bohužel to není v dnešní době nic nového. Na druhou stranu díky tomu náš podnik vydělává a o naše služby je čím dál větší zájem.

Trénink (SCISAAC, STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat