Çağan'dan
Köpeği verdikten sonra beni öpüp geri çekildi adının Lâl olsun mu diye sordu bende olsun dedim. Odadan çıkıp Adamlardan birini aradım. " hazırlıklar tammı? Bu akşam geleceğim" dedim. "Tam abi" dedi.
Bu akşam bu kızı alacaktım. Aşağıya inip Lamia'nın yanına geçtim. " Bugün biraz gezsek mi hem Leya'nın kafası dağılır biraz" dedim. " olur" dedi Lamia. " Çağan ona sen söylesen şimdi ben söylersem gelmez çok inatçı çünkü" dedi. Kafamı tamam anlamında salladım.
Odaya tekrar çıktığımda leya yatağın üstünde köpekle oynuyordu. Ve bir yandan da gülüyordu. Bu kızı ben mi? tutsak alacağım yoksa ben bu kıza tutsak mı? olacağım bilmiyordum. Bize bu girdiğimiz çıkmaz yol gösterecekti.
Kapıyı çalıp içeri girdim. " hadi hazırlan dışarı çıkıyoruz biraz kafa dağıtalım" dedim. Kafasını sallayıp güldü. Odadan geri çıkıp aşağıya indim.
Leya'dan
Yataktan kalkıp giyinme odasından beyaz bordo çiçekli diz izasında olan elbisemi giydim üzerine beyaz bir hırka giydim. Hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim.
"Leya kuzum bu ne güzellik" dedi Lamia. Leya'da güldü. Elinde Lâl ile merdivenden aşağıya indi. " bu köpek nereden çıktı" dedi Lamia. " ben getirdim adı Lâl" dedi Çağan gülümsedim. " Leya'nın mutluluğu Herşeyden önemli benim için" dedi Lamia güldüm.Bi anda beynime bir şey vurgulandı. Ciddileşti. Köpeği Çağanın kucağına verip çekmeyece ilerledim içinden silahı çıkarıp çantama kattım.
" leya ne yapıyorsun?" Dedi Çağan.
"Merak etme kötü bir şey değil üstelik silah kullanmayı biliyorum hepinizi sollarım"
" tamam şampiyon sakin ol" dedi Kartal. Evden çıkıp gölün kenarında olan bir mesire alanına geldik. Oturup havadan sudan konuşmaya başladık. " evet Çağan bizim sana bir şey söylememiz gerek" dedi Lamia. " Leya'nın babası leya konuşamadığı için sürekli ona hakaret ediyormuş" dedi kartal. "Bu kız kim? Şimdi" dedi Çağan kaşları hafif çatılmıştı. "Efsun Leya Haktan ünlü iş insanı Haldun Haktan'ın kızı" dedi Kartal.
"Maalesef".
"Sen bu durumdan rahatsız mısın?" Dedi Çağan. Kafamı salladım. "Leya mimarlık okuyordu okula bile göndermiyor kızı online ders aldırıyor vizeden vizeye gidiyor okula benim zorumla çıkıyor evden" dedi Lamia sol gözümden akan yaşla derin bir nefes. " ben bu akşam Adanaya gidiyorum ve Efsun Leya Haktan sende benimle geliyorsun." Dedi Çağan.
"Ne Adana'sı ya saçmalama ben seninle bir yere gelmiyorum"
"Çağan ne adanası" dedi Lamia. " kardeşim abartma istersen" dedi kartal. " Bu kız bu akşam benimle gelecek o kadar o adamın yanına göndermem hangi üniversiteyi kazandın sen" dedi bana dönerek. "Çukurova üniversitesini" kazandı dedi lamia. " Ne güzel işte üniversiteye gidersin yanımda seni korurum kollarım" dedi Çağan. Laima ve Kartal'a baktığımda gülüyordu ben gülümsedim. " benimle
geliyormusun yoksa gelmiyormusun" dedi Çağan."Geliyorum" .
" güzel o zaman bugün vedalaşın akşam yola çıkacağız biz" dedi Çağan.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Terror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı