panzehir mi değil mi?

58 9 5
                                    

Güzel bir pazar günü laboratuvarda çok keyifli geçiyordu.
Albedo ve Sucrose laboravutarın bir köşesinde oturmuş keyifle kahvelerini içiyorlardı.
Bugün pazar olduğundan diğer günlere kıyasla laboravutarda daha az işleri vardı. Bugün ne istiyorlarsa o deneyleri yapabilirlerdi. Bu yüzden oldukça huzurluydular.
Taa ki İtto gelene kadar.

"Aaaalbeeedoo!! Sana çok güzel bir hediye getirdim!"

"Off İtto şuan kahve keyfindeyim benimle uğraşma"

"Ama Albedo sana çok beğeneceğin bir şey getirmiştim(⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ"

"Tamam gel getir şuraya"

"Tamam!"

Albedo İttonun elindekine baktı. Olay yerinden gelmiş bir deney tüpüne benziyordu. Üstünde de garip yazılar vardı.
"Bu ne İtto?"

"Araştırman gereken deney tüpü!"

"Heh? Araştırıp da ne yapacağım ben bununla? Olayı anlatsana İtto!"

"Ya hani yeni bir vaka gelmişti şu ünlü suçlunun esiriydi denek olarak kullanılmıştı. İyileşmesi için panzehir lazımmış bizde bunu bulduk bir bakman gerekiyor"

"İyi tamam bakarız"

.
.
.

"Nee!? TANRI KANI MI?!"

"Sucrose? Ne buldun?"

"ALBEDO GEL ÇABUKK TANRI KANI BULDUM!"

"Tanrı kanı mı? Hastaya da tanrı kanı enjekte edilmiş yazıyordu kağıdında"

"Ama Albedo baksana şuna! Bu bildiğimiz tanrı kanı! Efsanedekiler gibi!"

"Dottore'den herşey beklenir derler.."

"Nerden bulmuş bu kanı o piskopat!"

"Onu boşver de, Sucrose içindekilere baktın mı?"

"A evet! Ama hem kötü hem de iyi haberim var."

"Kötüden başla"

"Eğer bu kan fazlasıyla enjekte edilmişse hastanın ölmesi belki haftalar belki günler kaldı."

"Ölmesi?"

"Yani bilinçaltı ölecek fakat ruhu bir tanrıya dönüşecek. Kısaca yapay bir tanrıya dönüşmüş olacak."

"...İyi haber?."

"İyi haber ise tanrı kanına baktığımda direkt panzehirin nasıl bulunacağını çözdüm. O kadar kolay ki bugün panzehiri yapmış olacağız."

"Tamam çok iyi hemen başlayalım!"

.
.
.

"Kuki! Albedo'dan haber geldi!"

"Ne geldi!?"

"Panzehiri yarına kalmadan yapabilirlermiş fakat o bulduğumuz panzehir değilmiş"

"A- olsun çok iyi! Hemen Nahida hanıma iletiyorum!!"

.
.
.

"GOROU GOROU! CABUK GEL!"

"EFENDİM SHİNOBU- BU MOR SEY DE NE!?"

"GOROU TANRI BİZİMLE! TESADÜF ÜZERİNE TESADÜF! BU PANZEHİR KALINTISI!"

"NEE!?!"

"BAKSANA ŞURAYA! BU DENEY TÜPÜ YARISINA KADAR PANZEHİR DOLU! "

"HEMEN ALBEDO'YA GÖTÜRÜYORUM!!"

.
.
.

"Kazuha yine ne yapıyorsun burada?

İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin