sızı sevıyom he
neyse okuyun hadı
_____Bugün her zamanki gibi okulda zorbalık görüp dayak yemişti. Şimdi odasında kimse duymadan ağlıyordu. Kalbi ağrıyordu. Her zamanki gibi gözleri kıpkırmızı oldu. Aynada kendisine baktı. Gözleri gerçekten kan kırmızısıydı. Telefonuna gelen mesajla titreyerek yatağa oturup telefonuna baktı.
hannSwaaGG
bıkmadın değil mi
zorbalanmaktan
;)leeho
?hannSwaaGG
soru işaretlik birşey yok lee
bugün korkuşun komikti
"Tanrım,beni kurtar lütfen!"
tanıdık geldi mi?leeho
/beni salmayacak misin
.
kirildim han.hannSwaaGG
ben eğleniyorum lee
umarım bu yalvarışın daha uzun sürer
sonunda kafayı yiyip kendini öldürürsün falan
komik değil mi?
ㄱㄱㄱㄱㄱ
seni kırmaya devam edeceğim
bugünlük görüşürüz lee
yarın tekrar öyle yalvaracağına emin olleeho
/keske beni anlasan
/canim yaniyor
/cok kotuyum
/sanirim ilaclarimi almayi kesmeliyim
/han icin en dogrusu olur
gorusuruz.____
channiiee
yine sungla konuştun değil mi
sakinleşmelisinleeho
olmuyor Chan
yapamiyorum
ilaclarimi almayacagimchanniiee
MİNHO NE DİYORSUN
TABİKİ ALACAKSIN
NE DEMEK ALMAYACAĞIM
SİKERİM SENİleeho
almayacagim chan
canim cok yaniyorbence cevramdekiler icin en iyisi budur
benim olup gitmem degil mi
*leeho çevrimdışı*channiiee
MİNHO SAÇMALAMA
O JİSUNG MANYAĞINI DİNLEYİP HAYATINDAN MI OLACAKSIN
YAPMAYACAKSIN LEE
LEE LÜTFEN
TANRIM
YAPMAYACAKSIN
İLAÇLARINI ALACAKSIN
TANRIM
MİNHO CEVAP VER
MİNHO
evine geliyorum ve bu konuyu konuşuyoruz.*channiiee çevrimdışı*
Hızlıca arabasını Minho'nun evine sürmeye başladı. Eve vardığında tanıdık bir yüz vardı. Han Jisung. Kapıda bekleyip Minho'ya sesleniyordu. Chan buna aşırı sinirlenip Jisung'un yakasından tutup duvara yasladı. "Senin amacın ne orospu! Çocuğu üzmek hoşuna mı gidiyor ha?!" Chan Jisung'a bağırdı. Yumruğunu sıktı. "Evet hoşuma gidiyor.Hatta bugün yalvarışı ne kadar komikti biliyor musun? 'Tanrım, Lütfen beni kurtar!' Çok komik-" Cümlesini bitiremeden Chan'dan yumruk yedi. Yediği yumrukla yanağını tuttu. "Birdaha yaparsan,bu sefer tanrıya yalvaran sen olursun! Şimdi siktir git orospu!" Jisung pişmiş kelle gibi sırıtarak arabasına bindi. Camını açıp Chan'a orta parmağını gösterdi ve gitti. "Gerizekalı." Jisung'a biraz küfür edip apartmana girdi. Minho'nun dairesinin zilini çaldı. Kapı açıldı ve kapıda Chan'ı Minho karşıladı. Kapı açılır açılmaz Chan Minho'nun boynuna atladı. Minho biraz afallasada Chan'ın sarılmasına karşılık verdi. "İlaçlarını aldın değil mi?" "Hayır Hyung,almayı düşünmüyorum." "Ne demek almıyorum?! Alacaksın!" Minho'nun gözleri dolmaya başladı.
*flashback*
"İlaçlarını alacaksın Lee! Bıksanda usansanda alacaksın! Kaçışın yok bunlardan! Şimdi siktir git al ilaçlarını, almazsan yemin ederim şurda boğazını keserim!"
Minho korkarak ilaç kutusunu açtı. Eli titreyerek bir adet hap aldı ve içti. Boğazında takılı kaldı ve öksürmeye başladı. Öksürürken hap boğazından kayıp yere düşmüştü. Az önce ona bağıran babası şuan ona sinirli bir şekilde bakıyordu. Mutfağa gidip bir bıçak aldı. Minho'nun boğazına değdirdi ve konuştu. "Ölmek istemiyorsan ilacını geri al ve iç! İçmezsen olacaklardan ben sorumlu olmam!" Minho titremekten ellerini hissetmemesine rağmen gitti ve ilacını alıp içti. "Hah şöyle! Birdaha içmemezlik yaparsan oğlum demem öldürürüm!"
*flashback end*
Minho'nun gözünden yaşlar gelmeye başladı. "Minho iyi misin?!" "Korkuyorum Chan.." "Neden?" "Eskiden babam bu ilacı içmezsem beni öldüreceğini söyledi." "Vay orospu! Şuan nerede baban?" "Gondwak Hapishane'sinde" "Teşekkürler." "Napacaksın? Gidip öldüreceğini söyleme bana!" "Tam aynısını yapacağım. Merak etme şiddet içerikli değil. Son kez görüştüreceğim sizi." Minho'nun aklına küçükken babasıyla geçirdiği güzel anlar geldi ve ağlamaya başladı. "Ne oldu?" "Yapma Chan.. Babama zarar verme." "Peki öyleyse. " "Birşeyler yiyebilir miyiz?" "Tabiki." Chan yemek söylemek için pizzacıyı aradı. "İyi günler. İki adet peynirli pizza ve yanına Sprite. Adres mi? Tabiki. **********. Teşekkürler." Minho'nun telefonu bildirimlerden çöküyordu.
hannSwaGG
evine Chan'ı çağırdın değil mi?
ne kadarda eziksin
aa doğru, Chan seni koruyacaktı değil mi?
ne kadarda yazık
yarının gelmesini iple çekiyorum
seni mahvedeceğim lee
görüşürüzleeho
/benden istedigin ne?
/benden istedig
/bend
gorusuruzHeeelllooooowww
Yenı mınsung fıcı yazmak ıstedımm
Oburu yarram gıbı olmustu sıldım
Bunu yazmak ıstedım fıkır de oluncaa
Neyseeeggg
Iyı guunnlleeerrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fear,minsung
Fanfiction"SEN BENİM İLAÇLARIMI SAKLADIN! ÖLÜM ÇİZGİSİNDE ÇÜRÜMEMİ ZEVKLE İZLEDİN!" "Sadece şaka yaptım Minho. Hemen alındın." ana ship:minsung yan shipler:chanmin hyunlix ryeji chaennie jeongbin lisoo *küfür ve argo içerir* *angst bir ficdir hassasların okum...