8

123 25 9
                                    

Saat 6 civarlarında üstümü giyip felixle tanıştığımız o kafeye gitmek için hazırlandım kapıdan çıkacakken;

"Jeong? Nereye?"

Arkamı dönüp ona bakıp göz devirdim.

"Ne o eski haline mi döndün yoksa tekrar dayak mı atacaksın?"

Changbin şaşırmışça bana baktığında önüme dönüp ayakkabımı giyip kapıyı sertçe kapattım ve kafeye doğru yürüdüm,aptala bak birde bana hesap soruyor peki ben cevap verir miyim? Tabikide hayır.

Kafeye yaklaştığımda felix'i gördüm ve yanına doğru koştum.

"Selamm"

"Hoş geldin,iyi misin dün biraz kızgındı sanki?"

"Of boşver onu hep öyle"

Felix bana şüpheli şüpheli bakarken gülümsedim ve karşısına oturdum.

"Siz çıkıyor musunuz?"

Birden yanaklarıma basan sıcaklıkla kızarsığımı anladım.

"H-hayır ne alaka"

Felix kıkırdadı ve şöyle dedi

"Yanakların öyle demiyor ama jeongin KXLXLXLDMX"

"Ya!"

Mızmızlık yaparken oda gülüyordu birden sırtıma dokunan el ile arkamı döndüm-ben bunu bir yerden hatırlıyorum ama- hyunjin?

"Hyunjin?"

"Jeong nerelerdesin sen kaç aydır haber verdiğin yok aradığın yok kaç kez aradım evine geldim yoksun?"

Hyunjin sıkıca sarıldı,felix'in hyunjin'e olan hayran bakışları dikkatimi çekmişti

"İyiyim iyim hadi gel otur arkadaşımla tanış sonra konuşuruz bunları"

Hyunjin oturdu elini felix'e uzattı,felixin yanakları kızarmaya başlarken oda hyunjinin elini tuttu.

"Adım felix memnun oldum"

Hyunjin gülümsedi,

"Bende hyunjin memnun oldum felix"

İkisini shipledim gitti-

Felix hyunjine bakarken gözlerini kaçırıp duruyordu civcive benziyor bu çocuk ama çok tatlı birşey bu.

"Ee birşeyler spariş edelim"

Hyunjin garsonu çağırıp pasta ve kahve spariş verirken sohbete daldık,hyunjin ve felix baya yakınlaştılar üçümüz güzel vakitler geçiriyorduk.

"Waaaağ! En sevdiğim tatlı!"

Felixin sözleriyle hyunjin gülümsedi- LAN BİR DAKİKA YOKSA HYUNJİNİN BAHSETTİĞİ ÇOCUK FE-

hyunjin ne baktım ve felixi gözlerimle işaret ettiğimde hyunjin gerilip önüne döndü,oha oha demekki Felix onun yüzünden oha ananı sikeyim.

"Beğenmene sevindim felix"

Felix hyunjine gülümsedi ve pastasını yerken aklımdaki garip sorularla bende pastamı yemeye başladım,demek hyunjinin bahsettiği çocuk felixmiş vay amına koyim.

Eskiden hyunjinden hoşlanıyordum ve başka çocuktan yani felixden bahsettiğinde fena kıskanıyordum ve o kişiyi öldüresim geliyordu ama şuan hyunjinden hoşlanmıyorum ve o çocuğun felix olması beni daha çok mutlu etti ama sorun şu neden hyunjinden hoşlanmıyorum?Hayır o olmaz olmaz olmaz,sakın changbinden hoşlandığımı söylemeyin bana,ben ondan hoşlanamam hoşlansam bile o benden hoşlanmaz yani ona bakın birde bana e tabi benimde kendimce cazibem var ama changbin ile bir değil...

"Jeongin?"

"Hm!?"

"Felix yarım saattir sana birşey soruyor duymuyor musun?"

"Aaa pardon dalmışım söyle felix"

"Şey diyecektim haftaya yıl başı partisi yapmaya karar verdim gelmek ister misiin hyunjinde gelecekmişşş"

Felix heyecanlı heyecanlı bana sorduğunda kafamı salladım

"Tabi gelirim yardıma bile gelirim senin için"

"A evet bende gelirim"

Felix ellerini birbirine çarptı ve heyecanlı şekilde alkışlayıp gülümsedi,zaman böyle geçerken saat iyice geç oldu ve hepimiz evlerimize doğru yürüdük.

Eve gitmek istemiyordum onu görmek istemiyordum,of amına koyim bir kezde benim istediğim olsun ya.

Kapıya anahtarı sokarken evde olmamasını diledim ve içeri girdiğimde kanepede durmuş bana bakan bir bedenle karşılaştım,aman tanrım kim acaba lucifer Michaelson mı? Hayır tabikide changbin.

Ayağı kalkıp yanıma yaklaştı.

"Nerdeydin bu saate kadar?"

Cevap vermeden ceketimi astım ve içeri doğru yürüdüm oda arkamdan geliyordu.

"Jeongin sana bir soru sordum cevap ver? Gene o çocuklamıydın?"

Arkamı dönüp ona baktım.

"Onla buluştuysam ne olmuş changbin? Niye bu kadar umrunda? Yoksa tekrar dövmeye yer mi arıyorsun?"

Bana kaşları çatılmış şekilde bakarken ağızını araladı tam birşey söyleyecekken lafını kestim.

"Evet nede olsa sen seviyorum ayağına yatıp insanları sikip daha sonrasında öldüren birisin değil mi changbin? Senin işin bu zaten değil mi!? Piç katil."

Gözleri dolmuştu ama umursamadan önüme dönüp odama doğru yol aldım,kapımı sertçe kapattım ve kitledim,odama geldiğimde derin nefes alıp verdim.

Ona bunları demem ağırmı oldu bilmiyorum ama tüm nefretimi kustuğum için birazda olsa rahatım sonuçta o bana günlerce işkence çektirdi değilmi bunları ona yapsam ne olurdu ki?


Vote verip fici yaymayı unutmayın😭😭💕🌷💞🩷

Tiktok=jeonginsspissa


upper neighbor || JEONGBİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin