Jimin nk.
Makasin sängylläni ja katselin kattoa. Havahduin pois ajatuksistani, kun joku koputti huoneeni oveen. "Joo." Sanoin ja ohjaaja avasi oven. "Me lähetää kaikki ruissaloo, ni tuu." Ohjaaja sanoi. "En jaksa." Vastasin. "No sul ei valitettavasti oo vaihtoehtoi, ku en mä sua yksinkää tänne voi jättää." Ohjaaja sanoi. Huokaisin ja nousin sitten ylös. "Ok, tuun koht ulos." Sanoin. Ohjaaja hymyili ja laittoi oven sitten kiinni.Vedin sormeni hiuksieni läpi. Otin jonkun liikuntarepun ja laitoin kaikki tarvitsemani sinne, eli kameran. Otin kuulokkeet sängyltäni ja puhelimen, ja laitoin ne sitten taskuun. Lähdin huoneestani eteiseen ja laitoin kengät jalkaan. Päästyäni ulos, kävelin autolle ja menin takapenkille istumaan. Matias istui vieressäni. Nojasin auton oveen ja suljin silmäni, yrittäen nukahtaa.
Nikin nk.
Makasin Adamin vieressä ja poltin jointtia. "Sun pitäis kai lähtee himaan." Adam sanoi ja nousi ylös. "Häh? Miks?" Kysyin. Adam otti jointin minulta. "Koska sun vanhemmat o varmaa huolissaa sust." Hän sanoi."Ja mistäs lähtien sä oot välittäny?" Kysyin. "Siit asti ku menit psykoosii tääl." "Et sä oo tosissas?" Kysyin naurahtaen. "Kyl mä oon." Hän sanoi. Nousin ylös ja laitoin vaatteet päälle, jonka jälkeen kävelin eteiseen laittamaan kenkiä ja lähdin sitten ulos.
Kännykkäni värähti taskussani, joten otin sen käteeni ja katsoin ketä minua kaipasi. Se joku oli Äippä, joten menin katsomaan mitä asiaa hänellä oli.
-Viestit-
En vastannut mitään, vaan suljin puhelimeni ja laitoin sen taskuuni. En todellakaan ollut menossa kotiin, en sairaala jutun jälkeen.
Jostain syystä en kehdannut mennä kotiin ja kohdata vanhempiani. Tiesin alitajunnassani tekeväni väärin, mutta minua ei kiinnostanut.
Jimin nk. Time skip
Istuin Ruissalon kalliolla ja katsoin kun muut laitoksen nuoret etsivät kiviä merestä. Huomasin ohjaajan kävelevän luokseni ja sitten hän istui viereeni. "Mitä mietit?" Hän kysyi. "En mitään." Vastasin. Todellisuudessa mietin, minkälaista elämä olisi ilman minua. Kaipaisiko ketään minua tai huomaisiko ketään poissaoloani. Nämä asiat olivat niitä, mitä en sanoisi ääneen kenellekään."Ootko ottanu yhtäkää kuvaa?" Hän kysyi ja minä pudistin päätäni. En tykännyt ottaa kuvia muiden läsnäollessa. "Tuu meiän kaa tonne ettii kivii." Ohjaaja sanoi. "Haluun olla yksin." Sanoin. "Haluatko sä puhua jostain?". Pudistin taas päätäni. Ohjaaja nyökkäsi ja lähti sitten takaisin vahtimaan muita nuoria. Painoin pääni polviini, suljin silmäni ja kuuntelin meren kohinaa, sekä lintujen laulua.
———————-
Sanoja: 360
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...