TRAPAS

59 7 0
                                    

SCOTT POV

Nechápu co se stalo. V jedné minutě debatujeme a v další mám Isaacův jazyk v pusy a ruce pod tričkem. Jsem vzrušený jako nikdy. Začne mi rozepínat kalhoty a než stihnu reagovat, klečí mi u nohou a drží můj penis v ruce. Zlehka přejede jazykem po špičce a já vykřiknu rozkoší. 

Vloží si ho do úst a začne mě kouřit. Zabořím prsty do jeho vlasů a vyklenu boky blíž tomu potěšení. Sakra je v tom fakt dobrý. Druhou rukou si hraje s mým pytlem. Chci  být potichu, ale moc mi to nejde. Tohle by mělo být protizákonné. "Už budu" varuji ho a snažím se ho odstrčit. Plácne mě a já poprvé v životě stříkám do některých úst a je to ten nejlepší pocit v životě.

Udýchaně se na něj dívám. Než si stihneme promluvit o tom, co se právě stalo, otevřete se dveře. "Co to kurva?" ozve se Derekův naštvaný  hlas. Jako by toho nebylo málo, po jeho slovech se objeví Stilles. "Isaac právě mému bratrovi poskytl uvolnění, stejně jako včera já tobě lásko " odpověděl mu bratr. "Upravte se, budeme hrát karty. Všichni čekají jen na vás dva. Mimochodem brácho slušná výbava" poškádlí mě na ochodu.

Zrudnu. Tak to je největší trapas co se mohl stát. Nervózně se podívám na Isaaca. Nevypadá, že by ho to vyrušení  rozhodilo. "Přestaň se stresovat. Nemáme se za co stydět. Oba jsme dospělý a neprovedli jsme nic co sami nedělají" povzbuzoval mě. "Já vím, jen jsem netoužil po tom, aby mě Stilles přistihl s kalhoty u kotníku. Bude si mě kvůli tomu dobírat ještě dlouho" odpovím mu.

"Ber to tak, že kdyby přišel o pár vteřin dřív, viděl by jak jsi se mi udělal do pusy" zasměje se   a já nad tou představou zasténám. Upravíme se a jdeme za ostatní do obývacího pokoje. Lydia nás podezíravě sleduje. Vždy byla moc všímavá. Štěstí, že tu dnes není její partner Jackson, určitě by si  neodpustil pár rádoby vtipných poznámek.

"Výborně, když jsme tu už všichni, můžeme začít hrát. Teda pokud si nechceš raději Scotte zahrát twister?" popíchne mě bratříček. Protočím očima a uchechtnu se nad jeho překvapeným výkřikem, když ho Derek plácne po zadku. To má za to.

Soustředím se na hru. Jsem dost soutěžní typ a vždy chci vyhrát. To máme se Stillesem podobný. Nakonec je vítěz Liam, který si celou dobu povídal s Isaacem. Je na nich vidět, že si dost rozumí. Nevím proč se mi sevře srdce, když vidím jak se smějí něčemu co mu Isaac řekl.

Mrknu na hodinky. Je deset večer. Pro dnešek končím. Jsem unavený a chci se vyspat před zítřejším tréninkem. Díky Isaacovým ústům jsem i sexuálně uspokojený a nemám potřebu pokračovat do klubu. Rozloučím se s ostatními, Derek mi při odchodu stiskne trochu víc ruku a povytáhne obočí. Je mi jasné, že naráží na koupelnu. Díkybohu, že mu Stilles začne žužlat lalůček, takže mě rychle pustí.


Trénink (SCISAAC, STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat