OY VERMEYİ VE BOL BOL YORUM YAZMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ CANLARIM <3
Instagram: ecemguler.r
Şarkı: Jojo Smith - Dont Watch Me Cry
Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve her ayrıntısıyla kurgudur.
Bileğinize 7 Kırmızı Düğümlü bilekliğinizi takın. 11. Bölüme
başlıyoruz.İyi okumalar...
Onun burada ne işi vardı? Burayı nasıl biliyordu? Büyük ihtimalle evimin yerini Açelya söylemişti ve onu ilk gördüğüm yerde paralayacaktım.
"Taner?" Yüzümde hâlâ şaşkın ifade vardı.
"Merhaba doktor hanım." Mahçup yüz ifadesiyle bana doğru yürümeye başladı. "Nasılsın?" O da hatasının farkındaydı. Bu iyiye işaretti. En azından hiçbir şey olmamış gibi davranmıyordu.
Eliz kulağıma doğru eğilip fısıldayarak konuşmaya başladı. "Bir sorun yok değil mi?" Gözlerimi Taner'den ayırmayarak başımı olumsuz anlamda salladım.
"Burada ne işin var Taner?" Ciddiyetimi takındım.
"Seninle konuşmam gereken önemli bir konu var." Saatine baktı. "Ve zamanım kısıtlı."
"Konu neydi?"
"Sence?"
"Konu Ayazdır Ayaz." dedi Ferda mutfaktan bağırarak. Bir şeyler tıkındığı belliydi. Bu duruma hiçbir tepki göstermeyecek miydi?
"Boşuna gelmişsin Taner. Onunla ilgili konuşacağım bir şey yok." Artık yüzümde ki ciddi ifade gitmiş, yerine sert ifadem gelmişti. İhanete uğramıştım, bunu unutmam mümkün değildi.
"Baş başa konuşsak. Önemli olmasa bukadar ısrar etmem." dedi Eliz'i göstererek.
Eliz durumu anlamış olacak ki "Ben sizi yalnız bırakayım." dedi ve Ferda'nın yanına doğru gitmeye başladı.
"Ne söyleyeceksen çabuk söyle Taner." Kollarımı göğsümde birleştirdim ve onu dinlemeye başladım.
"Bak, son olanlardan sonra bizden nefret ettiğini biliyorum." Derin bir nefes aldı. "Ama durum göründüğü gibi değil, hiçbir zamanda öyle olmadı."
"Ne demeye çalışıyorsun Taner? Madem durum göründüğü gibi değildi, ozaman neden Ayaz ağzını açıp tek kelime dahi edemedi?"
"Neden olduğuna dair bir fikrim yok ancak sana sadece gerçeklerin bu olmadığını söyleyebilirim. Geri kalan şeyleri ise söylemek benim haddime düşmez."
"Sende patronunu aklamak için buraya gelmeye mi karar verdin?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
"O benim patronum olduğu kadar da kardeşim. Sert göründüğüme bakma, fazlasıyla vicdan sahibi biriyim. Oyüzden buradayım ya." Dediği hiç inandırıcı değildi. Ona inanmayan gözlerle bakıyordum ama ciddiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI DÜĞÜM
Teen Fiction(+18 sahneler içerir!) "Artık suç ortağıyız kar tanesi. Ölüm bizi ayırıncaya dek.." -Ayaz Algan Babasından intikam almak isteyen, çok acı geçmişi olan başarılı bir psikiyatrist ve onun intikamını, kendi intikamı olarak görüp onun yanında olan bir li...