Bu bölüm benden sana gelsin @PnarUrall sınırı geçtiğin için küçük teşekkür❤️
~ Sen Delirdin mi Jimin onunla resmen öpüştün
Jimin derinden iç çekerek
~ Keşke onunla kalsaydık...
Taehyung suyu yudumlarken boğazında takılıp kalarak öksürmeye başladı..
~ Sen ?... Siz ? Yani şey mi yaptınız?...
Jimin yüzü kızararak eliyle tombul yanaklarını tutup
~ Biz birlikte olduk Tae ....
Taehyung gözlerini kapatarak arkası tarafa koltuğa yığıldı...
~ Bir dakika ... Nasıl? Ne zaman yaptınız lan bunu ... Benim evimde üstelik....
Jimin gözlerini kocaman açarak Taehyunga baktı...
~ Koltuğun biraz kirlenmiş ola bilir ...
Taehyung uzandığı koltuktan hışımla fırlayarak kalktı..
~ Hayır yaa ... En sevdiğim koltuğumda bunu yapamazsınız... Ben onu daha yeni almıştım..
Jimin omuz silkerek bebek suratiyla Taehyunga sarıldı..
~ Üzgünüm Tae affet ....
Taehyung sarı kafayı kendine çekerek sıkıca sarıldı..
~ Aptal ... Senin adına çok mutluyum da... Şimdi ne olacak Jimin ?... siz ikiniz ..
~ Bilmiyorum Tae, tek bildiğim onu bir daha hiç bırakmak istemiyorum .
~ Peki nişan biliyorsun o ve Luna ...
Jimin yüzü düşerek
~ Bunu daha konuşmadık ki ... Off bilmiyorum Tae bir anda nasıl olduysa kendimi onun kollarında buldum o kadar huzurluydum ki herşeyi unuttum...
Taehyung sarı saçları okşayarak
~ Bir bildiği vardır her halde ... Hem o sevgiline söyle yeni koltuk istiyorum yok öyle yağma, benim evim sizin için otel mi lan ..
Jimin gülerek arkadaşının omzuna vurdu ..
~ Tae yeter artık yaaa..
~ Tabii senin için kolay sevişirken kim benim koltuğumu umursar ki ...
~TAEEE!!!!
~ Tamam be ....
......
Seokjin duyduklarıyla şok olmuşca arkadaşını dinliyordu
~ Anlayacağın oğlum her şeyi hatırlıyor, artık saklayacak bir şeyimiz yok..
~ Sen ne dediğinin farkında mısın?!... Bu kadar kolaymış gibi konuşma..
Namjoon yerinden kalkarak cama yaklaştı
~ Jungkookun önünde artık ben bile duramam onu biliyorsun karşısında kim varsa yıkıp geçecek buna ben dahil ..
~ Benim kızımın ve oğlumun hayatını mahvettiniz !!! Lunayla evlenmesi gerektiğini sen söylemedin mi şimdi ne olacak !! Peki Jimin ?!..
Namjoon sinirle gülümseyerek Seokjine dönerek
~ Sen gerçekten bu kadar körmüsün Seokjin ? Kaç yıldır bu işin içindesin?.. Ne operasyonlar gördün, bir tek ailene sahip çıkamadın hiç bir zaman ..
Seokjin yerinden kalkıp uzun olanın önüne gelerek
~ Sen ne diyorsun lan !!
Namjoon Seokjinle yüz yüze gelerek ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't forget me
ParanormalTokyoya gelirken bulutların ardında bıraktığım koca acı dolu 5 yılı daha unutamadan geri dönüyordum işte . Tam 5 yıl önce Jeon Jimin olan ben , şimdi sevdiğim adamın karşısına Park Jimin olarak çıkacaktım.. Bir zaman tüm dünyayı benim için yakıp y...