Leya'dan
Çağan kızla öpüşüyordu. Elimdeki bıçak sesli bir şekilde elimden Tezgahın üstüne düştü.
"Sevgilim bu kız da kim?" Dedi siyah saçlı kız. Esmerdi uzun boylu idi. Ben yanında çocuk gibi kaldırdım net. " sen kimsin konuşsana dilsiz misin ?" Dedi ardından kahkaha attı.
'Şu kızı sustur elimden bir kaza çıkacak
" asel sen niye geldin ki yarın görüşelim diye söyledim" dedi Çağan. " seni özledim" dedi kız ve bana döndü. " bize iki tane kahve yap canım" dedi.
Kızın yanına gidip uzun saçlarımı elime dolayıp geriye doğru çektim. Kızı sürükleyerek mutfağın başına getirdim. Önüne iki fincan kahve ve makineyi koydum.
"Eli ayağa tutuyor kendisi yapabilir"
Çağan'dan
aseli orada bırakıp yukarı çıktı. Asel neye uğradığını şaşırmıştı. " o kız bana mı saldırdı" dedi. " Biraz öyle oldu" dedim. " Çağan bu kız kim niye bu evde" dedi. " asel sana ne zamandan beri hesap verir oldum sen kimsin ki" dedim.
Asel daha fazla Dayanamayıp evden çıkıp gitti. Bende yukarı çıkıp Leya'nın odasının önünde durdum. Kapıyı çalacakken Kapıyı açtı. Elim havada ona bakıyordum.
"Ne var yine ya ne var ben uzak dur dedikçe sen burnumun dibine giriyorsun. Bu ne saçmalık"
"Leya sen.ne yaptığını sanıyorsun ha kimsin sen benim arkadaşıma saldırıyorsun" dedim. Leya önüme geçip kapıyı sertçe kapattı iki adım geriledim.
"Ne arkadaşı yatak arkadaşın mı ha ? Hayır kapıyı açar açmaz dudaklarına asıldı da ondan dedim sakın seni kıskanıyorum sanma ha seni asla kıskanmam ben seni kim ne yapsın aşka değer sıfır sevgiye güvene aç bir insansın sen o güveni bende aradın o şevheti bende aradın ama bulamadın Çağan beni kullanamadın"
Çok ağrıma gitmişti bu sözleri. Onu kullandığımı düşünüyordu. Benden nefret ediyordu.
"Senden nefret etmiyorum çünkü senden nefret etmem için seni sevmem gerek seni sevmediğime göre sorun
yok Çağan Efe AK""Bu sözler için çok pişman olacaksın ve ben hiçbir şey yapmadan hem de kendi kendini zora sokuyorsun. Benimle oynama yoksa." Dedim durdum.
"YOKSA NE HA YOKSA NE NAPARSIN HA ŞİDDET Mİ UYGULARSIN HAKARET MI EDERSİN ET ÇAĞAN DÖV ÇAĞAN SENDEN KORKTUĞUMU MU SANIYORSUN SEN SENDEN KORKAN SENİN GIBI OLSUN LAN SEN ADAM OLSAYDIN KAPININ ÖNÜNE O KADAR KÖPEK DİKMEZDİN"
"YETER SUS ARTIK SUS YETER" diye bağırdım. Leyayı kolundan tutup aşağıya doğru sürükledim. Alt kata indirip onu küçücük bir odaya soktum ve kapıyı üzerine kitleyip. Bıraktım.
" BİRAZ ORADA KALDA AKLIN BAŞINA GELSİN" diye bağırdım.
Yukarı çıktığımda kartal gelmişti çalışma odasına geçtik.
" evet anlat bu kız niye konuşmuyor" dedim. Kartal masanın karşısına oturdu. Ve derin bir nefes aldı.
"Efsun Leya Haktan, adi gibi naif ve ince bir kız. Bu kızın geçmişi çok acı Çağan yanlış kişiye bedel ödeteceksin kardeşim dön bu işten." Dedi Kartal. " boş Yapma da anlat hadi" dedim.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Terror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı