Τα αδέλφια μας είναι οι καλυτεροι μας φίλοι.
Γεννιόμαστε από τους ίδιους ανθρώπους (τις περισσότερες φορές), μεγαλώνουμε μαζί και ζούμε για τουλάχιστον δεκαοκτώ χρόνια κάτω από την ίδια στέγη...
Ειδικά στην περίπτωση των δίδυμων, ο αδελφικός δεσμός είναι πολύ έντονος.
Από την πρώτη στιγμή που δημιουργούνται τα δίδυμα είναι μαζί. Περνάνε παρεούλα, μέσα στην κοιλιά της μαμάς 9 ολόκληρους μήνες...
Ε είμαι σίγουρη ότι και αυτους τους εννέα μήνες εγώ με τον αδελφό μου μέσα στην κοιλιά της μαμάς τσακωνόμασταν.
"Ασε με κάτω παλιό ηλίθιε μπουμπουνα!" Τσιρίζω στον βλάκα τον Αντρέι ενώ έχω σκαρφαλώσει πάνω στον ώμο του.
"Εσυ έχεις σκαρφαλώσει πάνω μου ατυχημα της φυσης!" Μου απαντάει και τότε με μια κίνηση με πετάει στο κρεβάτι και εγώ τσιρίζω.
"Πες μου που είναι το φουτερ μου!" Μου φωνάζει.
"Οχι είναι δικό μου! Μου το είχες χαρισει!" Του απαντάω εγώ αμέσως καθώς σηκώνομαι από το κρεβάτι έτοιμη να επιτεθω ξανά για να υπερασπιστώ το φουτερ με τον Μπομπ Σφουγγαράκη.
"Δεν υπάρχει περίπτωση να σου το έχω χαρισει!" Μου λέει με πείσμα.
"Φυσικά αφου είσαι ένας εγωιστής και δεν μοιράζεσαι ποτέ τίποτα μαζί μου!" Γκρινιάζω.
"Άρα ουτε και το φουτερ μου! Δώσε το μου πίσω!" Μου φωνάζει ξανά.
"Αφου δεν σου κανει και συμφώνησες να μου το χαρισεις και εγώ σε αντάλλαγμα σε αφησα να φας και την δική μου πίτσα!" Του υπενθυμίζω.
"Μα είχε και πιπεριά πάνω και εγώ έχω αλλεργία στην πιπεριά! Με έκλεψες στην ανταλλαγή!" Λέει και εγώ αρχίζω να κοροϊδεύω την φωνή του.
"Ναι ναι ναι μου χάρισες το φουτερ και εγώ θα το κρατησω! Στο κάτω κάτω δεν σου κάνει... Αλλά ξέρω γιατί το θες. Σου το ζήτησε αυτή η σαύρα που έχεις για γκόμενα!" Του φωνάζω και εκείνος αμέσως σφίγγει τις γροθιές του.
"Μην τολμήσεις να ξανά μιλήσεις έτσι για εκείνη! Είναι η κοπέλα μου εδώ και τέσσερα χρόνια και εσυ πρέπει να την σέβεσαι!" Φωνάζει. Τι περίεργο.
"Σιγά μην αρχίσω να σέβομαι αυτή την σαύρα." Απαντάω ειρωνικά.
"Μην την ξανά πεις έτσι αλλιώς θα τις φας!" Με απειλεί.
"Σαυρα! Σαυρα! Σαύρα! Η Νάντια είναι μια σαύρα! Σαύρα!" Τσιρίζω σχεδόν και τότε ο Αντρέι έξαλλος πηδάει πάνω μου και πιάνει βίαια τα χέρια μου.
ESTÁS LEYENDO
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."