Çağan'dan
Yer çöküp ağlamaya başladım. Ölmüştü. "Abi keya hanıma dair yere bulduk sinyal sonucundan" dedi. Hemen ayağa kalkıp gidiyoruz acele edin diye bağırdım. Arabaya binip ulaşılan konuma doğru vardım. Eski püskü.b8r yerdi kapıyı sertçe açtığımda leya ileride yerde yatıyordu.
"L-LEYA" diye bağırdım ve hemen yanına koştum. Leya'nın yüzünü avuçlarımın arasına aldım ve yüzüne baktım gözleri kapalıydı ellerimi geriye çektiğimde elim kan olmuştu kafasında ki yara açılmıştı. Daha sonra karın bölgesini kontrol ettim. Bıçak darbesi vardı.
Leyayı hemen kucağıma alıp oradan çıktım ve arabaya bindirip gaza bastım. 10 dakikada hastaneye gelmiştik. Leyayı ameliyathaneye aldılar bende o kapının önüne oturup bekledim.
4 SAAT SONRA
Ne bi doktor ne bi hemşire hiç kimse çıkmıyordu. Kafamı kaldığımda doktor çıktı ayağa kalkıp doktorun yanına geçtim. "Çok dikkatli bakılması gerekiyor bıçak darbesi çok tehlikeli bir yerin altına gelmiş önceden kafasında ki kesikte o da tehlikeli bir durum. O yüzden çok dikkatli olun 1 hafta boyunca yatağından hiç kalkmayacak ara sıra odasınında hafif yürüyüşler yapabilir merdivenden inmek çıkmak kesinlikle yasak geçmiş olsun" dedi
Kafamı sallamakla yetindim. Allah kahretsin ya kıza geldiğinden beri yaşamadığı şey kalmadı arkamı döndüğümde Leyayı çıkartıyorlardı yanına gelince gül kurusu dudakları kurumuş yüzü solmuştu..
" Bugün müşade altında tutacağız yarın sabah taburcu olabilirsiniz" dedi..kafamı salladım geriye çekilip gitmeleri için yol verdim.
Leyayı odaya alınca bende odaya geçti. "Hanımefendinin neyi oluyorsunuz acaba?" Dedim. Duyamadım leyaya bakıyordum. "Ne nasıl?" Dedim hemşireye dönerek. "Hanımefendinin neyi-" dediği anda. " eşiyim hanımefendinin " dedi. Hemşire gülüp odadan çıktı.
Oradaki koltuğa oturup Leyayı izlemeye başladım. Bu kızda beni etkileyen bir şey vardı beni kendisine çekiyordu. Konuşmaması bile beni etkiliyor sebepsizce hem de.
"Leya Haktan, sana o gün söylediğim sözlerin çoğu doğruydu bir kısım hariç. O yatakta ilk benimle yatan kız sensin... evet sensin o yatakta ilk yatan kız sen oldun benim hayatımda. Ben nasıl senin ilkin olduysam sende benim ilkim oldun öpüşme durumu hariç sayısız kız gelip habersizce dudağıma yapıştı" dedim kendi kendime güldüm Leyayı izleyerek uykuya daldığımın fark bile edemedim..
ERTESİ SABAH
içeride oluşan takır tukur sesler nedeniyle. Gözlerimi açtım içeride hemşire vardı Leya'nın pansumanını yapıyordu.." beyefendi eşiniz uyandı işlemleri yaptıktan sonra çıkabilirsiniz" dedi ve çıktı. Leyaya döndüğümde çok fazla yorgun görünüyordu. Yanına gittiğimde kenara oturdum..
Eliyle bana yaklaş işareti yaptı dudaklarına yaklaşınca kulağıma eğildi.."B-B-en H-H-hastane S-S-evmem G-Gi-gidelim" dedi sesi çok fazla kısıktı ben bile zor anlamıştım. "Tamam sen bekle çıkış işlemlerini yapayım ben" dedim.
Odadan çıkıp çıkış işlemlerini hallettim odaya geriye döndüğümde leya yerinde doğrultmuştu. Canı acıyor olacak ki yüzünü şekilden şekile sokmuştu.
" Bir hafta boyunca yerinde kalkmayacaksın Leya bir hafta yasaklarını durdur ondan sonra tekrar başlarız" dedim.
Kucağımda ki kıza bakınca gülüyordu. Bende güldüm. Asansöre ilerlerken bir tane Nine çıktı karşımıza. " helal olsun sana oğlum eşine iyi bakıyorsun bir ömür boyu mutluluklar dilerim" dedi. Leya anlamsızca kadına bakıyordu. Bende gülüp cevap verdim. " saol teyze saol" dedim. Ve Asansöre bindim.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Terror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı