Y/N POV'S
𝘶𝘨𝘩... 𝘔𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘸-𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥?
𝐴𝑠 𝑦/𝑛 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑜𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑖𝑟... 𝐴𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒...
𝖶-𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗆 𝖨? 𝖶-𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖧𝖠𝖯𝖯𝖤𝖭𝖤𝖣 𝖳𝖮 𝖬𝖸 𝖲𝖪𝖨𝖭?!
𝑦/𝑛 𝑝𝑎𝑛𝑖𝑐𝑠 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑝𝑎𝑐𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒, 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑌/𝑁 𝑟𝑒𝑐𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑐𝑐𝑢𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑡𝑖𝑛𝑔.
𝖮-𝗈𝗁 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍... 𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋... 𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝖨'𝗆 𝖽𝖾𝖺𝖽 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍??
𝑌/𝑁 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑚𝑠𝑒𝑙𝑣𝑒𝑠 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑑, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖𝑠 𝑖𝑛𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑡𝑟𝑢𝑒.
𝖧𝖾𝗒! 𝖸𝗈𝗎 𝗇𝖺𝗋𝗋𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾! 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀?!
𝐼𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑠 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑚𝑒? 𝑁𝑜 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑚𝑒... 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑎 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑡𝑦𝑝𝑒 𝑜𝑓 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛... 𝐼 𝑠𝑒𝑒
𝖶𝖧𝖤𝖱𝖤 𝖠𝖬 𝖨?!
𝑌/𝑁 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑟𝑟𝑎𝑡𝑜𝑟, 𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑟𝑟𝑎𝑡𝑜𝑟 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑠 𝑦𝑒𝑡 𝐼 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙... 𝐴 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘.
🆆🅴🅻🅻 🆆🅴🅻🅻 🆆🅴🅻🅻... 🅸🆂🅽'🆃 🅸🆃 🅰🅽🅾🆃🅷🅴🆁 🅾🅽🅴?
𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑖𝑛 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑚𝑎𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑠 𝑌/𝑁, ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑘𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑎 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒, ℎ𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑛𝑎𝑟𝑟𝑎𝑡𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑎 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒?! 𝑂ℎ 𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑎 𝑑𝑒𝑖𝑡𝑦?!
🅼🆈~ 🅼🆈~ 🆂🆄🅲🅷 🅰 🅵🅴🅸🆂🆃🆈 🆂🅾🆄🅻~ 🅱🆄🆃 🅸 🅲🅰🅽'🆃 🆃🅰🅺🅴 🆈🅾🆄... 🅽🅾🆃 🆈🅴🆃... 🆂🅷🅴 🅻🅸🅺🅴🆂 🆃🅷🅸🆂 🆃🆈🅿🅴 🅾🅵 🅶🅰🅼🅴🆂... 🅼🅰🆈🅱🅴... 🆃🅷🅸🆂 🆃🅸🅼🅴... 🆃🅷🅴🆈 🆆🅸🅻🅻 🆆🅸🅽...
𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑖𝑛𝑒, 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑌/𝑁 𝑤ℎ𝑜 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑖𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑛𝑒𝑤 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑... 𝑊ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖𝑠 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑠𝑜 𝑤ℎ𝑦 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑡ℎ𝑒𝑚?
𝗬𝗼! 𝗖𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗽𝗹𝘀 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗬/𝗡 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘁𝗮𝗹𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 𝗼𝗿 𝗻𝗮𝗵? 𝗜𝗺𝗺𝗮 𝘄𝗮𝗶𝘁 (I might edit this so yeah)
PS.
Helloooooo to be frank I will give jusy not give them info heh.
YOU ARE READING
Reincarnated Into The Multiverse
Fanfictiony/n was just another ordinary human, one day an accident struck and got them transported to their favorite fandom what will they do? who are they even? what will 𝐬𝐡𝐞 do?