Main characters____
Shubman gill :-
Age :- 24
An indian cricketer , sweet but have anger issue , very possessive , handsome ,hot , rich .
Relationship status:- in a relationship with Ishan kishan .
Friends:- abhishek Sharma , Rishabh pant , Shreyas iyar , hardik pandya , kuldeep yadav .
Big brother:- virat kohli, rohit sharma , mahendra singh dhoni, ravindra jadeja (not blood realated but respect them as big brother )
Hate:- hate his parents for some reasons you will know soon in this story .
Love:- Ishan kishan
Ishan kishan:-
Age :- 23(in this FF)
An indian cricketer , very sweet, friendly , a social butterfly , cute+ beautiful .
Relationship status:- in a relationship with shubman gill
Friends:- suryakumar yadav , kuldeep yadav , jasprit bumrah , Rishab pant , Shreyas iyar
Brother:- raj kishan (his own brother )
Virat Kohli ,Rohit Sharma, mahendra singh dhoni, ravindra Jadeja (not blood realated but respect them as big brother ) .Hate :- doesn't hate anyone.
Love:- shubman gill .
Abhishek Sharma:-
Age :- 25
An indian cricketer , very sweet , humble , honest , handsome,hot , rich
Relationship:- single
Friends:- shubman gill , Shreyas iyar , hardik pandya , kuldeep yadav , jasprit bumrah , Rishab pant, suryakumar yadav .
Brother :- rohit Sharma, virat kohli, mahindra Singh Dhoni, ravindra jadeja (not blood realated but respect them as big brother)
Hate:- no-one
Love:- Ishan kishan but can't say
Side characters________
Rohit Sharma:- age 36 , captain of indian cricket team , very understanding , humble, honest , love everyone .
Virat kohli :- age 35 , an indian cricketer , sweet , very understanding , humble, love everyone .
Ravindra Jadeja:- age 35 , an indian cricketer, doesn't talk much , care for everyone .
Shreyas iyar:- age 26(in this FF) , an indian cricketer , sweet, possessive , honest
Hardik pandya:- age 27(in this FF) , an indian cricketer , sweet, lovely , humble .
Jasprit bumrah:- age 27(in this FF) an indian cricketer, sweet , lovely , humble, honest .
Kuldeep Yadav:- age 26(in this FF), an indian cricketer, cute , lovely , sweet
Suryakumar yadav :- age 27(in this FF) , an indian cricketer , humble, honest , nice person .
Rishab pant :- age 26, an indian cricketer , sweet, lovely , humble , honest , handsome
(I can't add every indian cricketer in this intro but they will be in the story , hope you guys will like this FF , and sorry for any grammatical mistakes)
YOU ARE READING
REGRET
Romanceshubman:- i-i am s-sorry Ishu.. please wake up... Rohit:- I didn't expect this from you Mr.gill ... virat :- I don't wanna see your face , please get out from here ...... __________ Ishan :- I hate you shubman , please get out from my life. shubma...