8

7 3 0
                                    

                                                       18.12.23

Bugün yine sen cam kenarına yakın olduğun halde duvar kenarında olan benim yanımdan dolanarak sırana gittin.Ya da ben üzerime alındım ama umarım doğrudur. Senin yanında yabancı olmak acıtıyor.

Seninle yakınken neden bu kadar uzağız ? Ruhlarımız yakınken neden bedenlerimiz uzak ?

Bir arkadaşım "hoşlandığın biri var mı ?" diye sordu. Seni söyleyemedim. Çünkü eğer benden hoşlanmıyorsan araya mesafe koyacağına adım gibi eminim.
Şuan yıkmaya çalıştığım duvarlara yeni duvarlar eklenir ve seni kaybederim. Umarım korktuğum olmaz benden hoşlanıyorsundur çünkü ben çok hoşlanıyorum.

Neden bu kadar arada davranıyorsun ?
Hoşlanmıyor gibi değilsin, hoşlanıyor gibi de değilsin neden beni arada bırakıyorsun?
Bu bana acı veriyor. Çünkü senin beni sevmiyeceğin hoşlanmayacağın düşüncesi beni bitiriyor. Neden bana bunu yapıyorsun.
Neden sevmek acı veriyor ?

Senden hoşlandığımı söylesem acaba ne tepki verirdin. Ya görmezden gelirdin ne seni seviyorum ne sevmiyorum derdin ya da çok küçük bir intimal ile sende benden hoşlandığını söylerdin. Ama muhtemelen tıpkı diğer platoniğin gibi benide görmezden gelirdin.

Ben bir hata ile sana bağlandım pişman değilim ama bu savaşta yenilen ben olacağım.

Keşke azıcık olsa bana duygularını belli etsen tüm kızlara mı böylesin yoksa bana mı özel?
Beni kesiyorsun hoşuma gidiyor ama neden sana duygular beslememe sebep olup benimle vakit geçirmiyorsun.
Sana duygular besliyorum ve senin düşüncelerini bilmiyorum. Acı verici. Çünkü o intimal beni bitiriyor.

Acaba kafanı yastığa koyunca kimi düşünüyorsun? Bir kez olsun beni düşündün mü? Çünkü ben günün her saati seni düşünüyorum.

Lütfen beni bu çıkmaz sokaktan kurtar.

Dibine KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin