Efe'yi formasını giyinmesi için geri evine bıraktım,kendim ise okula gittim. Sırama oturdum daha kimse gelmemisti.
Başımı sıraya koydum o sirada başka sınıfta olan yüksek sesle konuşmaları duyup ayağa kalkıp seslerin geldiği sınıfa doğru yürüdüm ve sınıf kapısının önünde olan küçük pencereden içeri baktım.
Siktir! Efe ve okulun "ağır abileri".
Efeyi duvara sıkıştırmış bir şeyler söyleyordular.Efe ise... bekle o ağlıyor mu? Efenin ağladığını görür görmez hemen kapıyı açtım."Hayırdır lan Behlül? Şimdide zorbalığa mi başladınız?!"
Efeye doğru yürüdüm ve onu kolunun yukarisindan tutarak onlardan uzaklaştırdim.
Grubun lideri yani Behlül bana bakarak söyledi.
"Abla yani sana saygımız varda bu cocugu neden koruyorsun?""Sanane lan it,şimdi siktirin gidin,eğer bir daha sizin hakkınızda böyle bir şey duyarsam belanızı çok kötü veririm,okulun çıkışı da bekleyin zaten konuşmamız gereken şeyler var"
Kafalarını sallayıp sınıftan çıktılar bende efeyi sınıfımıza götürdüm.
"İyi misin?"Kafasını salladı.
"E-evet iyiyim... sadece biraz dalga geçtiler.. bende karşılık verince abarttılar.. sadece bu"Saçını oksadim,gözleri ağlamaktan kızarmisti.
"Ben okuldan sonra onlara cezalarını vericem,sen merak etme"
Kizararak gözlerime baktı.
"Y-yapma"Kaşlarımı çatdım.
"Neden?"Yere baktı bir an sonra tekrar bana bakıp söyledi.
"Sana zarar vere bilirler.. bunu.. bunu istemiyorum"Gülümsedim ve onu göğsüme bastırarak sarıldım.
"Çok tatlisin"Mırıldandı.
"Cidden böyle mi düşünüyorsun?"Ona baktım. Gözlerime baktı. Ardından söyledi.
"Ne istiyorsun?"Gülümsedim
"Belki çok şey belki senin için hiç bir şey efe.. zamanı gelince söyleyeceğim"Yutkundu.
"Ş-şimdi söyle...yapa bilirim yemin ederim""Yemin mi edersin?"
"E-evet"
Elimi yanağına koydum göz altında kurumaya yakın olan yaşları sildim.
"Anlamıyorsun Efe... Yemin edemezsin.. sen çok iyi birisin. Ben ise değilim. Seni de bu kara deliğe sürüklemek istemiyorum"Başını aşağı eğdi.
"L-lütfen alev.. böyle söyleme..""Hey hey hemen kötü olma,söz veriyorum.. üniversite sınavından sonra söyleyeceğim."
Kafasını salladı ve yerine oturdu. Dersler bitene kadar konuşmadı benimle. Nedenini anlamıyorum... kötü bir şey mi söyledim acaba.. yada kalbini mi kırdım. Nefret ediyorum kendimden. Bütün olasılıkları gözden geçirdikten sonra bir şey söylemekten nefret ediyorum. Hislerimi itiraf edememekten nefret ediyorum...
Dersten sonra dediğim gibi çantamı götürüp okul binasindan çıktım ve motora doğru yürüdüm. Efe'yi bekliyordum. Herzaman ki gibi belki onu otobüs durağına bıraka bilirdim belki.
Efe beklediğim gibi okuldan tek başına çıktı.
"Hey!Efe gel'Beni duymuştu ama tepki vermiyordu.
"Efe?'Ona doğru yürüdüm.
Bana bakıp söyledi.
"S-seninle eve gitmek istemiyorum""Eve gitmeyeceğiz zaten"
Kolundan tutarak onu motora götürdüm."P-peki nereye gideceğiz?"
"Bilmem"
"N-ne demek bilmem,neden güveneyim sana'
Onu okul duravi ile arama aldım.
"Tatlım.. bana güvenip guvenmemen sikimde değil benle geliyorsun dediysem geliyorsun"Kizarmisti ve başını aşağı egmisti. Klasik şeyler eğlence vermiyordu artık. Onu motora bindirdim ve yakında ki ormanın içinde olan göle doğru sürdüm. Motoru durduktuktan sonra gölün kenarına doğru yürüdüm. Efenin arkamdan gelmesininin seslerini duyuyordum. Hava kararmisti ayın ışığı göle yansiyip etrafı işiklandıyordu.
Benden yaklaşık bir metre uzakta durdu. Ve ağlamaklı sesle söyledi.
"B-beni oyuncak olarak kullana bilecegini mi sanıyorsun alev? Beni hep kullanıyorsun,ümit verip yarıda bırakıyorsun... benim kalbim yok mu? Benimde kalbim acıyor"
Benimde Gözlerim doluyordu. Arkama döndüm bir iki saniye gözlerine baktım ve küçük yüzünü ellerimin içerisine alıp öpmeye başladım. Dudaklarını hafif aralaması ile dilimi ağzına gönderip onu öpmeye devam ettim. Kollarını bana dolamıştı. Nefes nefese kaldığını hissettiğimde ondan ayrıldım. Şaşkın bir ifadeyle parmağını dudağına götürdü ve bana baktı.
"A-alev?"Güldüm.
"Ne var hiç öpüşmedin mi?"Başını aşağı eğdi.
"H-hayal kırıklığıydı dimi? Ö-özür dilerim...""Ne? Hayal kırıklığı mi? Neyden bahs ediyorsun?"
"Y-yani.. bunda iyi değilim.. b-ben..hiç ö-öpüşmedim"
Sırıttım.
"İlk öpüşdüğün kişi ile son öpüşdüğün kişi aynı olacak ya şansa bak""N-nasil yani?"
"Bosver bosver"
"A-alev..."
"Efendim?"
"T-tekrar yapa bilir misin?"
Sirittim. Bu tepkiyi biliyordum. Ama tekrar sordum.
"Neyi?'"Ş-şu az önce yaptığını"
Ona doğru eğildim ve gözlerimi kıstım.
"Öpüşmekten mi bahs ediyorsun?"Kafasını utangaç şekilde salladı.
Onu arkada ki ağacın birine yaslayıp tekrar öpmeye başladım. Ama bu sefer daha derindi.Elim okul gömleğinin altından belini okşarken onu öpmeye devam ediyordum... nefes almak için ayrıldığımda yalvaran gözlerini görmemle boynuna indim.
Arada dudaklarına kayıp öpüyor arada ise boynuna düşüyordum. Bir kaç dakika sonra yavaşça onu yere yatırdım. Gömleğinin düğmelerini açıp üzerine çıktım.
"Hazır mısın?"
Gergin şekilde yutkunup Başını salladı ve başını geriye yasladı.
.........
Bütün şeylerden sonra bende yanına uzandım. Hala orgazm sesleri yavaşça devam ediyordu.
Çıkarttığım gömleğini üzerine örtüp çıplak vücudunu gizledim.Pişmanlık içimi yiyordu.. o masum küçük bir çocuktu. Pedo gibi ondan faydalanmistim. Bir anda adımı inleyip bana sokuldu.
"Hm?bir sorun mu var?"
"H-hayir"
Başından öpüp oturur pozisyona geçtim.
"Eve gitmen lazım.. ailen endişelenir"Kafasını salladı ve kıyafetlerini yavaşça giyip ayağa kalktı bende ayağa kalktım.
Motora bindiğimde Ona baktım ve söyledim.
"Yaşananları unut tamam mı?""N-neden?"
"Sadece dedigimi yap"
Kafasını salladı. Alınmış gözükmüyordu. Büyük ihtimal o da anlamıştı durumu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.55cm(femdom)
ChickLitokula yeni gelen efe ve okulun zorbası alev. Bazen cringe ola bilir,fazla takmayın