Elsa POV
Γενικά τα αδέλφια μοιάζουν υπερβολικά μεταξυ τους.
Πόσο μάλλον τα δίδυμα.
Έχουν κοινά χαρακτηριστικά. Κοινό χρώμα ματιών ή επιδερμίδας... Ίδια μαλλιά... Ίδιο σωματότυπο...
Ή ίσως να έχουν και τον ίδιο χαρακτήρα.
Να τους αρέσει η ίδια μουσική... Να βλέπουν τις ίδιες ταινίες... Να τους αρέσουν τα ίδια πράγματα.
Εμένα πάντως οι γονείς μου έμειναν με το στόμα ανοιχτό όταν είδαν ότι εγώ και ο Αντρέι το μόνο κοινό που έχουμε εκτός από το επίθετο είναι το πάθος μας για πατινάζ.
Αλλά ακόμα και εκεί λειτουργούμε διαφορετικά.
Ο Αντρέι κάνει πατινάζ χρησιμοποιώντας το μυαλό του... Ξέρει πάντα ποια κίνηση θα κάνει, γιατί θα την κάνει, με ποια κίνηση θα την συνδιάσει...
Εγώ πάω απλά χυμα στο κύμα...
Βέβαια οι διαφορές μας στο σχολείο ήταν ακόμα πιο έντονες.
Ο Αντρέι έχει γαλλικό όνομα. Andrey... Τουλάχιστον έτσι το γράφουν οι Καναδοί γονείς μας. Δυσκολο για ένα παιδάκι 4 χρονών να μάθει να το γράφει. Αλλά τα κατάφερε.
Εγώ μέχρι τα 6 μου έκανα εργοθεραπεια για να μάθω να πιάνω σωστά το μολυβι.
Προτιμουσα πάντα να το κρατάω με τον δικό μου τρόπο αλλά δεν έβγαιναν ωραία τα γράμματα μου.
Ο Αντρέι συνήθως έγραφε 95+ ενώ εγώ με το ζόρι κατάφερνα να γράψω ένα 55.
Δεν μπορουσα ποτέ να συγκεντρώσω την σκεψη μου ουτε για να διαβάσω ουτε για να γράψω στα διαγωνισματα και τα τεστ.
Και αυτή την στιγμή αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και αντί να διαβάζω για την ιστορία της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού όπως θα έπρεπε μιας και αυριο γράφω κάθομαι και κοιτάζω το ταβανι του κοιτώνα μου.
Μου αρέσει που μου έδωσαν και ξεχωριστό κοιτώνα για να μην με αποσπάει κανεις από το διάβασμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μάθω την ιστορία του αθλητισμού... Εγώ απλά θέλω να κάνω πατινάζ.
Είναι το μόνο που κάνω καλά. Γιατί η αλήθεια είναι ότι άμα πας με βάση το ένστικτο σου να γράψεις ιστορία όπως κάνω εγώ όταν πάω για πατινάζ... Σίγουρα το αποτέλεσμα δεν θα είναι καλό.
Ξαφνικά ακουω το κινητό μου να δονείται. Το παίρνω στα χέρια μου και βλέπω ότι μου έχει στείλει μήνυμα ο αδελφός μου.
VOUS LISEZ
The Other Half
Comédie"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."