Leya'dan
Uyandığımda saat 8'di kafamı geriye çevirdiğimde Çağan yanımda yataktıyordu yataktan sessizce kalkıp duşa girdim duştan çıktıktan sonra üzerime bornozu giyip odaya geçtim Çağan uyanmıştı. "Günaydın" dedi. " Günaydın" dedim.
"Ben odaya geçiyorum üzerimi giyineceğim sende giyin" dedim. Odaya geçip üzerimdeki bornozu çıkarıp saçlarımı kuruttum siyah dar boğazlı bir elbise giydim altına topuklu botlarımı da giydikten sonra masaya oturup makyaj yaptım saçlarımı açık bıraktım.
Aşağıya indiğimde Çağan camın karşısında durmuş dışarıda yağan yağmuru izliyordu. Yanına giderken bana döndü. Çağan üzerine siyah boğazlı bir kazak giymişti altına da siyah pantolon Yanına vardığımda karışsına geçtim. Elindeki kupasından iki yudum kahve aldım. Çağan elimdeki kahveyi alıp masaya bıraktı.
Eliyle cebinden bir yüzük çıkardı. "Parmağını uzat" dedi itiraz etmeden sol elimi uzattım. Çağan kutudan yüzüğü çıkartıp parmağıma geçirdi bende diğer yüzüğü alıp parmağına taktım. Çağan'a baktığımda gülüyordu. Eliyle boynumu tuttu ve güldü dudaklarını Dudaklarımın üzerine bastırdı. Bende gözlerimi kapattım daha çok sokuldum. Geriye çekilince alnımdan da öptü. Gülümsedim.
Telefon çalmaya başlayınca Çağan telefonu açtı. " Alo kiminle görüşüyorum" dedi ilk başta. " Haldun Haktan demek. Karım şuan yatıyor ne diyeceksen bana de." Dedi. "Konuşamayabilir bu seni hiç alakadar etmez" dedi. " sen ona destek çıkacağına hakaret etmen ile babalık yaptığını felan mı sanıyorsun ha kız resmen senden kaçtı" dedi. " Haldun Haktan'ın bak benim tersim pistir leya bu hayatta kaybetmesi gereken en değerli şeyi kaybetmiş zaten senin ölmen ona koymaz yani" dedi. " Eğer Leya'nın saçının teline zarar gelsin tırnağının ucuna taş değsin sebbe olan herkesi yakarım." Dedi.
Telefonu kapattıp masaya koydu. " Ne diyor?" Dedim
"Dilsiz bir kızla nasıl evleneceksin diyor" dedi. Kahkaha attım. "Allah'ım ya hiç güleceğim yoktu" dedim.Kapı çalınca kapıyı açtım lamia ve kartal gelmişti. "Günaydınnnnn" dedi Lamia. "Günaydın" dedim. " Haldun Haktan beni aradı" dedi Kartal. " İstanbul'a çağrıyor" dedi. " Pardon bizi ayağına mı çağrıyor" dedim. "Biraz öyle" dedi Lamia. " Çağan ne diyorsun" dedim. " sen ne dersen o" dedi. Hanımcı erkek mi? 😍.." offf Hanımcı erkek yaaa" dedi Lamia herkes güldü.
"Gidelim o zaman hem müstakbel kaynanam ile de tanışırım" dedim. Çağan sırıttı. " Önce Şirkete gitmem gerek" dedi. " Bende geliyorum" dedim
Çağan'dan
Leya ile evden çıkıp arabaya bindik. Şirkete doğru yol aldık. Şirketin önünde geldiğimizde araban indik leya ile el ele tutuşup şirketten içeri girdik. " hoşgeldiniz Çağan Bey" dedi danışman. " selin herkesi toplantı odasına topla bo duyurun olacak" dedim. " hemen Çağan Bey" leya ile asansörden indip toplantı odasına geldik.
Herkes buradaydı. " evet arkadaşlar size önemli bor duyuruyu yapmak istiyorum öncelikle beni uyardınız özellikle evli olan arkadaşlarım son pişmanlık fayda etmez. Çünkü bende evlendim" dedim. Salonda yüksek bir alkış yükseldi. " tanıştırayım Efsun Leya AK. Kendisi eşim olur" dedim. " merhaba arkadaşlar" dedi.
" leys Hanım bakıyorum çabuk ayağa kalkmışsın" dedi. "Bu kızın istifasını verin derhal" dedi Leya.
" tamamdır Leya Hanım" dedi arkadan birisi
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Horor- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı