Çağan'dan
Leya'nın dediği cümleden sonra güldüm boynundan tutup kendime çekip öpmeye başladım. Dudaklarını sürekli öpmek istiyordum. Bu tutkuya karşı gelemiyordum. Leya geri çekilince gülümsedi. " beni öpmelere dioyamıyorsun bakıyorum" dedi. " dudaklarının en güzel şey olabilir benim için" dedim.
Gülümsedi bende gülümsedim.
ERTESİ SABAH
uyandığımızda kapı sürekli çalıyordu Leya başını koluma koymuştu. Leya aniden ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Ve kapıyı açtı." Ne var sabah sabah" dedi. Gelen annem veya bir başka biri değildi gelen Feza'ydı
Alkış çalarak içeri girdi. Leya'nın üstünde siyah geceliği vardı benim üzerime üst yoktu ohh ucuz yırttık. " Çağan ne oluyor burada" dedi. " sen kimsin ya?" Dedi Leya. " koynuna girdiğin adamın sevgilisi yakın zamanda nişanlısıyım" dedi. "Sevgilimdin Feza ve nişanlım olmayacaksın çünkü koynuma giren kişi sıradan bir kız değil o benim karım" dedim. " Ne bi dakika ne Karısı ya!" Dedi.
" evet tatlım ben onun karısıyım" dedi leya. " sen kimsin ya hangi hizmetçinin kızısın " dedi. Leya kahkaha attı. "Hizmetçi öyle mi? Tanışalım o zaman ben Efsun Leya Haktan ünlü iş insanı Haldun Haktan'ın kızıyım sen kimsin?" Dedi. Feza gözlerini şaşkınla açtı. Yüzü sapsarı olmuştu. " ben özür dilerim bilmiyordum" dedi. " sorun değil müsaade edersen kocamla baş başa kalmak istiyorum" dedi leya. Feza arkasına bakmadan çıktı.
"Leyacım" dedim. Leya bana dönünce gözlerden öfke fışkırıyordu.
" ya sen benimle dalga mı geçiyorsun ha kız nişan diyor nişan" diye bağırdı. Anlaşıldı kavga saatimiz gelmişti. " ben o Kıza söz vermedim annemin boş boş işleri işte" dedim. " ya kız sabahın saat 6'sında kapına dayanıyor aç kapıyı Çağan diyor" dedi. "Leya Bağırma duyacaklar sakin ol ben o kıza söz vermedim en son kızla sevgili olduğum zaman 2 sene önceydi" dedim. " ama hala sevgili diyor" dedi. "Onun ne dediği umurumda değil sen benimsin sen benim karımsın" dedim. Leyayı çekip sarıldım.
Bunların hepsini bir oyun olduğunu unutma Çağan Bunların hepsi bir intikam sakın kendini kaptırma. Sakın!
Leya geri çekilince derin bir nefes aldım sakinleşmişti.
Üzerimizi giyinip aşağıya kahvaltıya indik. " Günaydın" dedim. " Günaydın oğlum" dedi sezen Hanım. Kahvaltıya oturduğumuzda Feza'da masaya oturdu leya elinde ki çatalı ağzına katıp yavaş yavaş geri çekti. "Yalnız Sezen Hanım ben bunu kendime hakaret sayarım" dedi Leya."Neden? Gelinim masaya oturamaz mı?" Dedi annem derin bir nefes aldım. Leya önündeki peçete ile ağzını sildi ve anneme baktı ve güldü. "Hihhihihi Sezen Hanım başka bir oğlunuz mu? Var hayır dün görmedim kendisini de" dedi. "Hayır benim bir tane oğlum var oda Fez-" leya annemin sözünü kesti. Elinde evlilik cüzdanı vardı. "Bir tane oğlunuz var ve o da benim kocam" dedi leya. Bu kızın zekası hepimizi öldürürdü. Elinde ki evlilik cüzdanını annemin gözüne sokarcasına salladı. Ve masadan kalktı.
"Tamam tamam otur madem evlendiniz yapacak bir şey yok Alya hazırlıklar başlasın düğün yapılacak" dedi annem. " ama Sezen Anne ben ne olacam" dedi Feza. " Feza ne bekliyorsun kızım senin için yeni bir çocuk mu doğrayım tövbestağfurullah" dedi Sezen anne ve masadan kalktı.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Terror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı