פרק 45- ג׳ייק הורלר

712 53 12
                                    

״פאק, כמה בגדים יש לבחורה שלך?״ כריסטיאן נאנח, מביט בבגדים שהעברנו - מבלי לקפל - לאגף שלי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״פאק, כמה בגדים יש לבחורה שלך?״ כריסטיאן נאנח, מביט בבגדים שהעברנו - מבלי לקפל - לאגף שלי.
זה אפילו לא פאקינג חצי, נשארו עוד הרבה.

״הרבה.״ השבתי, מביט גם אני בהר של הבגדים שעמד מולי. ״תזכיר לי, למה אנחנו עוזרים לך בזה?״ לוקאס שאל שהסיט את מבטו אליי. ״כי אנחנו החברים הכי טובים ואת מחוייבים לזה.״ השבתי, מרים את אחת מהחולצות שלה.

״אני ממיין אותם,״ אמרתי, מביט בגופייה החשופה שהרמתי. ״ונתחיל מהגופייה הזאת, שהולכת ישר לפח.״ אמרתי, משליך אותה לפינה רנדומלית בחדר. ״היא תכעס,״ לוקאס אמר. ״כאילו, ממש תכעס.״ כריסטיאן השלים.

״אני יודע, אבל היא כל יום קונה חדשות גם-ככה.״ אמרתי. קול דלת נפתחת נשמעה, אני, לוקאס וכריסטיאן מיהרנו להסתובב. סלינה נכנסה לחדר בצימצום עיניים, לא מבינה למה אנחנו מביטים בה ככה. ״מה?״
היא אמרה, מרימה את אחת השמלות ומקפלת אותה.

״אין מצב שהשמלה הזאת נשארת,״ לחשתי לכריסטיאן, שעומד לצידי ומנסה להשתלט על הצחוק שלו. ״בכל מקרה, אני צריכה שתסיע אותי, יש לי צילומים.״
״אבל את בחופש,״ צימצמתי עיניים לעברה. ״דניס שלח לי הודעה, הוא אמר שהם סיימו לסדר את הדברים מהר יותר משציפו.״

״אני אסיע אותך.״ אמרתי, מכניס את ידי לכיסי ובודק את המפתחות. ״ומה אנחנו נעשה? נחכה פה?״ כריסטיאן שאל. ״כן.״ עניתי בקצרה. ״טוב, לא. אנחנו באים איתכם.״ לוקאס אמר, מתקדם אלינו. ״לא, אתם לא תיראו אותה עם ביקיני.״ נהמתי, שולל את הרעיון בשניות.

״אני מצטלמת לשמלות ערב היום.״ סלינה פלטה. ״רואה? אנחנו באים.״ כריסטיאן קבע. ״קדימה, בנים. תיצאו כבר.״ סלינה אמרה, יצאה מהחדר ושל ושתינו אחריה.

״תצאו לרכב בינתיים, אני כבר חוזר.״ זרקתי את המפתחות ללוקאס והוא תפס אותם לפניי שהמשיך ללכת. יצאתי איתם מהאגף והלכתי ישירות לאגף של מדלין.

״מאד,״ נכנסתי לחדר שלה. ״כן?״ היא ישבה על המיטה, מכינה תיק קטן. ״הולכת?״ שאלתי אותה והיא הנהנה.
״אני הולכת להיכל הקרח.״ אמרה, סגרה את התיק ותלתה אותו על גבה.

״את רוצה הסעה?״ שאלתי אותה, אך היא שללה את ההצעה. ״לא, חברה מהקבוצה באה לאסוף אותי.״
״אוקיי, תשמרי על עצמך.״ ניתקתי את ראשה לפניי שיצאתי מחדרה.
__________
״לינה!״ דניס - הסוכן שלה - עטף אותה לחיבוק ארוך.
״אני מניח שאת כבר יודעת ש—״ היא קטעה אותו. ״כן! כן, אני יודעת.״ היא אמרה, מסתובבת אליי. ״אתם הולכים?״
״לא, אני חושב שאשאר ואחכה לך.״ השבתי כשאני מכניס את הידיים שלי לכיסיי מיכנסיי.

My amor {2}Where stories live. Discover now