היום הראשון

44 4 15
                                    

*נקודת מבט אלכס*
קמתי בשבע בבוקר לבית ספר החדש, אין לי כוח לכלום. אליוט,אח שלי מתלבש בחדר, וכמובן אבא שלי לא בבית לא מפתיע במיוחד, אבא שלי שוטר הוא לא בבית תמיד. שמעתי צעקה מהחדר ליד ״אלכס את מוכנה???״ אליוט הקרציה.. ״כן דביל בוא״ הלכנו למטבח כדי לקחת לנו משהו לאכול,ובדיוק ראיתי פתק על השיש ״היי מתוקים שלי אחזור מחר בצהריים תהנו לכם מתגעגע״ גם אני אליו  ״בוא אליוט נלך״ יצאנו מהדלת והתקדמנו לבית ספר, שלפתע ראינו שתי ילדים מוזרים.

*נקודת מבט איזבלה*
התעוררתי בשבע ועשרה, והתחלתי להתארגן. אבא שלי ואמא שלי הכינו לי ארוחת בוקר ,ועשינו ארוחת בוקר משפחתית. צארלי החבר הכי טוב שלי, בדיוק שלח הודעה שסיימתי לאכול,והוא חיכה לי למטה. ״איזבלה רדי כבר״ אמרתי לאמא ואבא ״צארלי מחכה לי בייי״ ויצאתי. אני וצארלי לא הפסקנו לצחוק בדרך לבית ספר,אנחנו מכירים בעצם מגיל שבע,ככה זה שההורים שלנו חברים טובים מהתיכון. שאני וצארלי התקרבנו לשער ראינו שתי ילדים,אני חושבת שהם חדשים. ״איזבלה תראי איזה חתיך הילד, ואיזו יפה הילדה מזה מתנה לשכבה?״
צחקקתי ״איך אתה יודע שהם באים לשכבה שלנו?״ שאלתי בסקרנות רבה ״שמועות שמועות״

*נקודת מבט אליוט*
אני ואחותי התקדמנו אל הילדים האלה, הם נראים בגיל של אחותי אני בן 17 היא 16 אני כיתה יא היא כיתה י, אז אני לא אתעסק איתם ואני אתקדם לכיתה החדשה שלי. זה מפחיד כל המעבר הזה,במיוחד שאף אחד לא יודע שאני בעצם אוהב בנים, אחרי הכל בעצם לאלכס גם מפחיד היא בכלל לסבית, אבל היא לא רוצה שיגלו אותה. נכנסתי לשער, אני הולך לכיתה שלי, בזמן שאלכס מאוחרי ממש ״ביי אחות שלי״ נפנפתי לה ביי ״ביי אליוט״ היא אמרה את זה עייפה מאוד. ושנכנסתי הכל היה נראה שונה כלכך, אבל הרבה בנים חתיכים אז המזל הוא כולו שלי.!

*נקודת מבט אלכס*
נכנסתי לכיתה אחרי שאליוט נטש אותי, והלך לכיתה שלו הרגשתי כלכך מוזר, אני לא מפחדת, פשוט לא רוצה להכיר אף אחד. לפתע התקדמה אליי ילדה, זאת הילדה שעמדה מחוץ לשער עם הילד. ״היי אני איזבלה ברוכה הבאה, איך קוראים לך?״ לא חייכתי אפילו, אני לא רוצה להכיר אף אחד ״אלכס״ עניתי בקרירות, והיא התיישבה לידי ״אז את רוצה סיבוב בבית ספר להכיר קצת?״ לא עניתי, והמורה נכנסה. ״בוקר טוב תלמידים, יש לנו ילדה חדשה תכירו את אלכס״ הרגשתי את כל הכיתה צופה בי, זה לא היה נעים ״היי?״ עניתי בלחש ״היום אנחנו נתחלק לזוגות, ונעשה פרויקט שבעצם יהיה למשך כמה חודשים ,ואני אחלק את הזוגות ככה שלא יהיו מריבות.״ אוי שיט ״איזבלה עם אלכס״ נו באמת דווקא עם הילדה שלא רציתי? היא הסתכלה אליי בחיוך, ואמרה ״בואי לספרייה היום נתחיל!!״ איכס הרגשתי בחילה.

*נקודת מבט איזבלה*
למה היא כלכך קרירה? עשיתי משהו לא בסדר? בעצם מבינה אותה, אני אנסה שהיא תיפתח אליי, ונהיה חברות. משום מה יש לי הרגשת מאוד טובה שאני לידה, לא יודעת למה. ״נתראה בספרייה אל״ רציתי לקצר לה את השם, ככה שזה יהיה שם חיבה ,כמו שלצארלי קוראים צאר. היא הסתכלה אליי וחייכה מעט לא הרבה אבל אהבתי את החיוך.

*נקודת מבט אלכס*
היא קראה לי אל,וחייכתי האקסית שלי הייתה קוראת לי ככה. אסור לי להתאהב בה, היא סטרייטית אני אמשיך להיות קרה אליה. אחרי השיעור התקדמתי לספרייה, וראיתי אותה מחכה. ״היי״ נופפתי לה ״היי אלכס בואי״ הלכתי, וישבתי לידה. התחלנו לעבוד בפרוייקט, שלפתע נכבו האורות, ושמענו טריקה של הדלת. ״אמאלה מה קורה פה״ איזבלה צעקה, היינו לבד. ״אני לא יודעת ,אבל בואי נתחבא מתחת לשולחן אל תפחדי.״ לא ידעתי מה לעשות ,אבל ידעתי מה קורה או שיש מישהו עם רובה בבית ספר או שריפה,התחבאנו מתחת לשולחן, והסתכלתי עליה העיניים המפוחדות שלה.

*נקודת מבט איזבלה*
פחדתי כלכך לא ידעתי מה לעשות,אלכס הייתה איתי והחזיקה לי את היד,הסתכלתי עליה, והיא חיבקה אותי. הרגשתי פרפרים בבטן,וזה חדש לי לא ידעתי מה הולך פה, ומה אני מרגישה ואלכס המשיכה להרגיע אותי.

*חזרה לנקודת מבט אלכס*
היא רעדה ,ולפתע נגמר. האורות חזרו, מסתבר שהיה אזעקת שווא .יצאנו מהספרייה, ושאלתי אותה. ״את בסדר?״ היא הייתה נראת כאילו היא לא יודעת מה לענות או שהיא מבולבלת. ״כן..נראלי?״ אליוט בדיוק קרא לי, והיינו צריכים לחזור הביתה .״היי איזבלה אני בדיוק צריכה ללכת אח שלי פה ניפגש מחר״
ורצתי לאליוט, סיפרתי לו את כל מה שקרה שהיינו בדרך הביתה. ״אל תגידי לי שיש לך עכשיו קראש על סטרייטית״ הוא צחק
״אל תדאג מיסטר גיי תדאג לעצמך״ בעצם רק אני יודעת שהוא גיי ,ורק הוא יודע שאני לסבית שזה בסדר ככה. הגענו הביתה ונרדמתי אחרי שעתיים.

הפוך על הפוךWhere stories live. Discover now