Part 48

858 92 17
                                    

Lana:
Mrzí ma, že Petra nemôžem jednoducho chytiť a objať ho, alebo ho vášnivo pobozkať. Ale nie. Viete čo? Je mi to jedno, idem si za svojím! Možno stratím dokonalého chalana ale Petr je PETR! Som s ním teraz sama doma. Filip je teraz niekde u Honzy. Som taká vzrušená. Najradšej by som tu Petra ehm-ehm (hanulilenecka_ jsem si vzpoměla na ten náš chat:'D) , ale nie. Kľud. Práve bol v kuchyni a robil si koktejl. Koktejl. To znie taj eroticky. Potíšku som sa k nemu vplížila a skočila som sa mu na chrbát. Zľakol sa, ale po chviľke sa uvolnil.
,,Ďevče, tohle mi nedělej!" zasmial sa a ďalej pokračoval. Začala som mu cucať krk a usmievala som sa pri tom. Užívala som si to, bolo to také ako za starých čias. Otočil hlavu smerom ku mne a očkom po mne nakukol, pousmiala som sa a zliezla som z neho šla som pred neho a pritiskla som sa mu na pery. Usmial sa mi na nich a vkĺzol mi do pusy. Odtiahla som sa od neho a on ostal prekvapený.
,,Ak chceš viac, čakám ťa v kúpeľni, tak to dorob a príď" zaškerila som sa a odišla do kúpeľne.

Adam:
Právě čekám než mi někdo otevře před dveřmi u Honzy. Konečně! Dveře se pomaly otvíraly a já za nimi uviděl takovou nádhernou dívku s dlouhými hnědými vlasy. Je přenádherná.
,,Ahoj, čo tu robíš?" mile se na mě usmála. Slovenka! Ty já žeru!
,,Ahoj, já jsem přišel za Honzou" pousmál jsem se a ona mi ukázala rukou nech vejdu.
,,A ako sa vlastne voláš?" zeptala jsem se a já se zatím zul.
,,Já jsem Adam a ty?" podal jsem jí ruku.
,,Ja som Maya, môžem ťa radšej objať? To mi príde viac fajn" mile se na mě podívala. Ani jsem neodpověděl a hned jí objal. Bylo to víc než slova.

Fíla:
Přemýšlej Fílo, přemýšlej! Neodepisovala na zprávy a byl jsem z toho mimo. Co když jí něco udělal?! Nebo co když.... Okay, klid. Nebuď paranoidní, možná se jen šla napít nebo se najít .. To bude fajn. Když se jedná o Ellen tak mám strach a fakt velkej. Jěště k tomu je teď někde v .... Povzdychl jsem si a opřel jsem se o Honzův kuchyňský bar.
,,Jo, to jsem já" slyšel jsem Adamův hlas. Jo, je tady Adam.
,,Honzo, Anette!" zakřičel jsem. Jdeme vymyslet plán jak vrátit Ellen zpátky. Všichni si sedli na gauč a já jsem šel za nima.
,,A proč tady není Petr a Lana?" zeptala se Anette.
,,Ani jeden nezvedá mobil, hrozně by mě zajímalo co dělají" zamrmlal jsem. Radši jsem nic víc nemluvil, byl tady Adam a nerad bych mu dal něco najevo, protože jak poznám Petra tak se určitě o něco pokusí.
,,A jěště jedna otázka" zašeptala Anette, ,,jak jí chceš odtud dostat? to bude k-rva těžké" zamrmlala.
,,Dostal se tam Altof, tak se tam dostanu i já" řekl jsem agresivněji.
,,Co? Altof?! Co tam on dělá?! On jí určitě ublíží! Snad ho znáš!" vyskočil Honza.
,,Je to jeho bratranec. Takže musí vědět kde to je.." zašeptal jsem. Tohle je na mě dost. Dostanu jí odtamtud i kdyby jsem měl někoho zabít!

Zdáár:D
OMG, zvládla jsem to:33
Miluju vás lidi<3 ty komentáře pod minulou částí.. Ohh:')) Nepopsatelné<3
Další dvě části za den :D Takže možná zítra-pozítří čekejte další<3

Děkuju moc<3

Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt