Onu evine bıraktıktan sonra bende evime gitmiştim. Hava iyice kararmıştı. Uyumaya geçmiştim hemen.
Sabah uyanıp klasik rutin olarak okula gittim... bu aralar pek iyi hissetmiyordum. Annemin üzerime gelmesi pişmanlık hissi derken iyice psikolojim bozulmuş sinir yatıştırıcı ilaçlar kullanmaya baslamıştım. Ceketimin cebine bir tanesini atıp motorla okula gittim. Sırama oturduğumda daha efe gelmemisti. Garipsedim çünkü genellikle bütün çocuklardan önde gelirdi şimdi ise geç kalmıştı.
Ders başladıktan 10 dakika sonra kapı çaldı ve efe içeri girdi. Başını eğip söyledi.
"Ö-özür dilerim öğretmenim.. otobüs geç geldide"Hoca hiç takmadan yerine geçmesini söyledi. Ona bakarak söyledim.
"Bie daha geç kalma kaltak"Kafasını salladı ve yerine oturdu. Derslerden sonra kitaplarını çantasına yigarken söyledim.
"Dolaşalım mi?"Bana baktı.
"G-geçen sefer ki gibi olacaksa hayır"Güldüm.
"Hemen sapıklaşma sadece konuşuruz"Kafasını salladı. Ona bakıp tekrar söyledim.
"Neden ceket giymedin? Hava soğuk bu gün""O-okula geç kalacağımı düşünüp koşarak evden çıktım o da evde unutmuşum"
Ceketimi çıkarıp Ona verdim
"Al giy""H-hayir sen üşürsün"
"Giy dediysem giy salak,Ben merhametli bir insan değilim sonra hasta olup okula gelmezsen kimden kopya çekeceğim?"
"T-tamam"
Okuldan çıktıktan sonra ona kaskı verdim ve rastgele bir parka doğru sürdüm, ve motoru durdurup kaskı üzerine koydum. Ağaçlar etrafı daha karanlık hale getiriyordu.
"Effe"
"Efendim?"
"Gelecekte ne olacaksın?"
İkimizde parkın boş yollarında yürürken sordum.
"öğretmen olacağım"
Gülümsedim.
"Ne öğretmeni?""Tarih"
"He evet.. tarih.. güzel seçim."
"Peki sen alev?"
"Hm.. ben senin kazancını yiyeceğim"
Bana baktı ve güldü.
"Ne yani evleneceğiz mi?"Güldüm.
"Hm belki"Yürümeye devam ederken ellerimi pantolonumun cebine koydum o da koluma geçirdi elini.
"Biliyor musun efe....bu hayatta cidden beni güldüren tek insansin"
Kızarmıştı.
"Ailenin güzel olduğunu sanıyordum...""Ailem değil.. sadece babam iyi işte... hazır hatirlatmisken istersen evine git. Ailen endişelenir"
Kafasını salladı.
"Durağa bırakır mısın?""Tabii"
Onu otobüs durağına bıraktıktan sonra eve gittim. Kapıyı açar açmaz annem karşımda belirdi.
"Sen çok mu büyüdüğünü sanıyorsun alev?!Kaç gündür eve 1-2 saat geç geliyorsun, hangi erkeğin altında geziyorsun bu saatlerde?!"
Umursamamaya çalışıyordum. Yere bakarak söyledim.
"Ne alaka anne... sadece bir arkadaşımı otobüs durağına bırakıyorum,o yüzden geç geliyorum"Yüzüme sert bir tokat attı.
"Tabii.. seni zaten hangi erkek altına alır ki? Utanıyorum senden,evde kalacaksın sonra "gülsüm'ün kızı evde kaldı alan olmadı" diyecekler,iğreniyorum senden!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.55cm(femdom)
ChickLitokula yeni gelen efe ve okulun zorbası alev. Bazen cringe ola bilir,fazla takmayın