Altay'dan.
Akşam 7 olmuştu saat. Hemşire girdi içeri.
"Sebastian beyi taburcu edeceğiz. 10 dakika içerisinde evinize gidebilirsiniz. Sebastian bey nasılsınız?"
"İyiyim hemşire hanım. Siz nasılsınız?"
"Ben de iyiyim efendim saolun."
Hemşire gülümseyip Sebastian'ın serumunu çıkarttı. Taburcu işlemlerini Ryan ile beraber halletiklerinden sonra arabaya, yanıma geldiler. Arkaya oturdular, ben süreceketim.
"Seboş bir şey soracağım?"
"Sor Altay."
"Eğer kendini iyi hissedersen üç gün sonra Arda'nın doğum günü. İstanbul'a gidebilir miyiz? Yani kendini iyi hissetmezsen gitmeyiz. Ona göre yarın sabah bilet alıcağımda."
"Gidelim. Ben de Arda'mı çok özlemiştim."
"Bak zorlama kendini. Telefondan da kutlarım yani. İyileştiğin zamanda gidebiliriz."
"Yok yok gidelim biz."
"Tamam."
Ev ile hastane yakındı. O yüzden kısa bir sürede varmıştık eve. Arabayı evin önüne park ettikten sonra inip kapımı kapattım. İkisininde kapısını açtım. Onlar indi ve kapattılar kapıyı.
Sebastian'ı omuzundan tutup yürümesine yardım ettim. Biraz zor yürüyor gibi idi. Ryan'a, anahtarı çıkartıp verdim ve kapıyı açtı. İçeri girdik. Sebastian'ı koltuğa oturttum.
Ryan kapıyı kapatıp yanımıza geldi.
"Ben kızımı yatırayım."
"Gidin Sebastian ile beraber yatırın. O yatırsın."
"İyi olur. Aşkım hadi gel."
Sebastian ayağa kalkıp belini tuttu.
"Yardım edeyim mi Seboş?"
"Çok iyi olur Altay."
Sebastian'ın belinden tuttum bu sefer ve tekrar yürümesine yardım ettim.
"Yarın ablam ve Sera gelebilir."
"Barış'ım da hâlâ ablanda değil mi?"
"Evet ama o da buraya gelince, İstanbul'a gideceğimiz için kalacak. "
"Ha iyi özlemiştim keretayı."
"O da seni özledi abisi."
Odaya çıkmıştık. Odalarındaki beşiğin yanına ilerlediler.
"Ben iniyorum aşağıya, siz de gelin hemen."
"Tamam hadi in sen."
Aşağı indim, salona. Koltuğa uzandım ve esnedim. Sonra tavanı izlemeye başladım.
Biraz sonra Seboş ve Ryan geldi. Seb omuzumu dürttü.
"Öküz müsün lan? Kalksana."
"Of ya kendi evimizde de rahat oturamıyoruz!"
Düz oturdum. Sebastian'a baktığımda dudağını büzmüştü. Sanırım biraz sesimi yükseltmiş olabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fiksi Penggemar1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...