Oy verip yorum yapan herkese teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz kitabım askeryareni etiketinde 1.sırada bu beni çok mutlu etti.
Acaba beceremedim mi diye düşünmüştüm ama etiketi görmek gerçekten çok mutlu olmamı sağladı.Bu süreçte bana oy verip yorum yapan herkese çok ama çok teşekkür ederim.Yazarınız tarafından öpülüyorsunuz bebekler.
😘😘😘😘😘😘
İyi okumalar...
3 Gün sonra
Üç gündür mağara da tutuluyorum.Ellerim bağlı bir şekilde yerde oturuyordum.Üç gün içerisinde birçok kez kaçmak kurtulmak istemiştim ama hepsi başarısızlık ile sonuçlanmıştı.Üstelik vücudum da o şerefsizlerden nasibini almıştı.Kemiklerim sızlarken nefes almak zor geliyordu.Yanıma gelen şerefsize baktım.
"Ne oldu asi tavırların son mu buldu hemşire ? Püsük gibi saklanıyor musun ? Korkuyor musun benden bencede korkmalısın."
"Senden korkan senin gibi olsun şerefsiz benim Allah'tan başka kimseden korkum yok.Hele de sizin gibi itlerden.Defol git başımdan senin iğrenç sıfatını görerek gözlerime eziyet edemem."
Sinirle çenemi tutup sıktığınız dişlerimi sıkıp sertçe baktım suratına.
"Dilin çok uzun hemşire o dilini kesersem bir daha benimle böyle konuşamayacağını anlamış olursun.Biraz daha ötersen ötecek bir dilin kalmaz haberin olsun."
Tipine tükürdüğüm şahsiyetin suratına bakıp gözlerimi devirdim.İnsanlıktan nasibini almamış orangutanlar.Abimi Egeyi çok özlemiştim.Keşke gelip bulsalar beni yeter artık bu iğrenç yerde kaldığım dayanamıyorum ağlamak istiyorum korkuyorum ama bunları onlara yansıtıp aciz gösteremem kendimi bu yüzden direniyorum.Ama gücüm tükeniyor tek istediğim abimgilin biran önce beni bulması.
"Sana birşey göstereceğim hemşire hani sen çok hayat kurtarıyorsun ya.Bakalım seyrettiklerin sana ne hissettirecek."
Beni kolumdan tutup dışarıya doğru sürükledi.Mağranın girişne geldiğimizde yere çökmüş bir genç gördüm.Başına silah dayalıydı.Tahmini 18-19 yaşlarında bir delikanlı korkusuzca silahı doğrultan kimseye bakıyordu.Ne yapacaklarını anladığımda bağırdım.
"Durun yapmayın sakın!"
Gencin gözleri benim gözlerimi buldu.Gözlerindeki çaresizlik canımı yakarken yanımdaki şerefsize konuştum.
"Yapmayın onu öldürünce elinize ne geçecek yeni yetişkin olmuş o daha bıyıkları sakalları bile çıkmamış.Hayata yeni yeni atılıyor kıyamayın ona."
"Bu bizi ilgilendirmiyor hemşire o it bize ihanet etti.Kardeşlerini kurtarabilmek için askerle iş birliği yaptı.Onun hükmü ölümdür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
ChickLitAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...