"Şaka nin sirasi değil ! "Dedim.
"Tamam açıkla o zaman ben bütün bunlari nasıl yapabiliyorum ?"diye sordu Edis"Şey ,ben bir yerde insanların beyinlerini tamamının kullanmadığını kullanirsa duvarın içinden bile gecebilcegini öğrendim.Ve çakralarınu açanlar zihinden konuşma gibi şeyler yapabiliyormuş"
"Uu dinlemeye usendim buyucuyum işte kızım kanitlayacağım şimdi" dedi ve elimden tutup ceke ceke arka bahçeye getirdi.
Cebinden bir sopa ,değnek çıkardı.Ve sallayip abuk subuk şeyler söyleyip gözümun önünde ağacı yok etti.
Ağzım açık bir şekilde ağacın yerine gittim ve elimle yokladim küçükken etrafında dolandigim ağaç yok oldu."Bu,bu imkânsız!" diyebildim
"Sizin için ,bizim içinse bir değnek sallamaya bağlı" dedi ve değneği bana uzatti.
"Şu Şeyi benden uzak tut " dedim.
"Bu gordugun değneği normal insanlar değil büyücü ailesinden gelen özel insanlar kullanabiliyor .Normal insan içinse bu bir sopa "
"Sen bunu kullanabilirsin .Ama önce sana öğreticem"
"Ben neden kullanabiliyorum "
"Onu zamani gelince öğreniceksin.Bunu sana söylemek için aynanın karşısında ne kadar çalıştım sen biliyor musun"
"Vaov Edis ilk defa birseye çalışmış "
Odama tekrar geldiğimizde yatağın üstüne oturduk.
"Şimdi birşeyler hayal et" dedi Edis.
Gözlerimi kapattim ve
"Ne goruyorsun ?"
"Bir kumsalsayim " kumsaldaydim ve terlilerimi elimde tutuyordum ciplak ayaklarimi kuma surtuyordum.üstumde uçuş uçuş tül mavi bir elbise.Uzaktan Edis geliyor Beyaz bir gömlek ve onu açık kaslarini sergiliyor resmen yanima geldiğinde elimi tuttu ve tam beni opecekken sarışın bir kız aramıza girip Edisi öptü.Lan bu benim hayalim .Bunu ben hayal etmedim.Kızı dövmeye başladım.İşte bunu ben hayal ettim.Kızın kafasını kuma sürerken odamda uyandım."Hayallerini de kontrol ediyorum.Kız güzeldi dimi ?" dedi piç smile yaparak.
"Ne uyandiriyorsun o sarı çiyan olduydu."
"Tamam sakin,Kıskanma beni"
"Ben seni haha komik!! Hadi git uyuyacağım"
"Hayır,uyuyacağız"
"Ne ?"
"Evet itiraz etme hakkın yok "
********
Birkaç kavgadan sonra pes etmiştim.İkimiz yattik ve kollarını bana doladı.Yatağımı bu kadar çok sevmiyordum.
"Çok uykum var ,iyi geceler " dedim.
"" İyi geceler Almila "
"Sana birşey söylemek istiyorum Almila"
"Hıı" dedim ama uykuya daldim.
"Almila ben seni seviyorum "
EdisdenSevdiğimi söyledim .Ne söyleyeceğini merak ediyordum.
"Almila ??" uyumuştu. 2. Kez söyledim ve 2 sini duyamadi.Ama vazgeçmiyecektim.O kadar güzel uyuyordu ki .Sadece ona sarılıp uyumak istiyordum.Ve bunu daha önce bir kuza bile hissetmemistim.İlk defa bir gece huzurlu uyuyacaktım.Sevdiğim kadınla ...***"*"***
Evet bunu sizden gizledim.Edis ve ben şarkı yarışmasında birlikte düet yapıyoruz.Bu akşam... Çok heyecanlıyım .Bembeyaz tül ,uzun bir elbise giyecektim.Edis ise beyaz gömlek ,siyah ceket papyon damat gibi olsada çok yakisacaktı ona ...
Kuaforden çıktım ve kızları alıp okula gittik."Kızım çok güzelsin ya "
"Heyecan yapma ,sen mukemmelsin "
Dedi Sahra
"Teşekkürler ama çok heyecanliym"
"Sakin"
"Tamam lavaboya gidip gelicem "Tamam çabuk ol" dedi ervaTam tuvaletin kapısını açmıştım ki biri beni kenara çekti .Ediss!!
Hayalimden daha yakışıklı olmuş.Off yanıyorum .
"Söndiriyim mi ?" dedi ve beni öptü .
"Sende çok güzelsin "
"Teşekkür ederim.Hadi gidelim ,başlar şimdi "
"Başlarda başlasin seni gorunce unuttum "
"Ediss !! " dedi Erva .
"Erva ,gelicez şimdi "
Kaş göz yaptı Erva Edise ama anlamadım .Edisde ofladi.
"Tamam " dedi Edis .
"Siz ikiniz neler karistiriyorsunuz bakalım?"
"Hiçbir şey ,git makyajını tazele " dedi ve beni tutup tuvalete soktu.Birseylikler var ama anlamadım.Makyajimi düzenledikten sonra gittik.2 okul şarkılarını bitirdi ve sıra bizde !! Aslında Edis benle değil başka bir sınıftan kızla söyleyecekti ama ben kıskançlık yaptim Allahtan sesim güzel...Aslında hoca beni almadı neymis o daha iyi tizlere cikiyormus .Bizde kizlarla bunu sıkıştırdık.Kendisi ayrıldı ve ben geçtim .Çok iyi kalpliyim bide ben !! Ben hayatta zor kullanmam.Neyse okulumuzun adını duyunca sahneye çıktık.
3 şarkı söyliyecektik.Sahneye geldiğimde Edis zihnime
Sen çok iyisin. Ve bildiğini yap.şarkıyı Hisset .Ben buradayım merak etme...
İlki yabancı bir şarkıydı .2. Ye geldiğimizde şarkı değişti ve gitarlı bir şarkı çaldı herkes kırmızı yanıp sönen kalpli oyuncakları sallamaya başladı.
Bu şarkı Furkan Kızılay- Herşey Senle
Edis bana yaklaşarak söylüyordu.Bense şaşkın şaşkın sağa sola bakıyordum.
Edis elimi tutarak
Sanki ilk tuttuğum ellerdi ellerin ....Senle senle ilk aşk belki senle
Senle senle karışmak güzel senle
Senle,senle hayaller hep güzel senle ...Şarkının bitmesine yakın Edis diz çöktü ve
Senle senle ilklerim hep senle ...şarkıyı bitirdi ve
"İlk aşık olduğum kadınsın,ve buna çok hazırlandım .Sana daha once ermistim ama hatirlamadin.Ama bunu hatirlamani istiyorum . gerçekten ilklerim hep senle ...Almila Acar ilklerim olmaya devam eder misin ? Beni sever misin ? "Merak etmeyin Almila bu sefer unutmayacak...
Almila ne diyecek Ama ters köşe yapabilirim ...
Çıkmalarını istiyormusunuz ? Yorumda göriyim sizi :))
Vote unutmayın!!Ne dersiniz sizce Edis ve Almila olurlar mı ?? :*