Mucize

17 1 0
                                    

Sınıftan içeri girdim ve sırama oturdum.Lanet olası Robert yine yanıma geldi ve sataşmaya başladı."Hey naber ucube.Nasıl gitti bakalım bay darrenla ders çalışma.Bence oldukça yakışıklı bi adam.Senin yerinde olsam o adamı ayartırdım dostum". "Bana gay muamelesi yapmayı kes Robert.Git bu ucuz şakalarını seni efendileri bilen köpeklerine yap.Hem ayrıca benim bi sevgilim var.Bu düşüncelerin çok yersiz." "ooo thomas ın sevgilisi varmış beyelerr!! Aman tanrım ! eee kim bu şanssız kız.Hadi ama kim bi ucubeyle çıkarki"."Onun adı emma! Şimdi inandın mı aptal!"
"Gidip ona soracağım eğer doğru değilse senin kemiklerini kıracağım"dedi ve gitti.Off ben ne yapmıştım.Bir anlık sinirle hayatımı karartmıştım.
Ders zili çalmıştı ve ders malesefki bay daren ın dersiydi.Sınıfa havalı bir giriş yaptı.Tabi bu esnada salak robert beni izliyordu.Tanrım bu çocuğun derdi neydi böyle.Tamamen derse odaklandım.Bugünki konumuz odysseia idi."Thomas okumaya başla çocuklar dinleyin bu sınav konularınızdan"sınıfın çalışkan kızları odaklanmıştı bile.Ben evde bile okusam onları rahatkıkla geçiyordum."Derleyeni Homeros olan bu doğal destan Odysseus un zalim bir peri tarafından alı koyulması , ülkesine dönememesi ,alilesine ve memlekitine duyduğu hasreti anlatır.Destanda Odysseus un oğlu Telemakhos ve tanrıça Hera birkaç kişilik grupla denizlere açılır ve Odysseus u bulmaya çalışırlar..."
"Thomas kitabı okudun mu ? " aman tanrım kitabı unuttum .Ne diyecektim şimdi sınıfın ortasında rezil olacaktım.kimse benden böyle birşey beklemezdi ki.Aniden bir mucize oldu ve sınıf kappsını çalan nöbetçi öğrenci "Dersinizi böldüğüm için özür dilerim bay darren ,thomas'ı müdor çağırıyor." evvet işte buydu kurtulmuştum .Bay darendan izin aldım ve sınıftan koşa koşa çıktım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KuTsaL KıLıÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin