Bir önceki bölüm yorumlarınızla bol etkileşimli oldu ve ben inanılmaz mutlu oldum.Bunun için teşekkür ederim.Satır arası yorumlar her zaman beni daha çok yazmaya itiyor bu yüzden küçük bir notla teşekkür etmek istedim.Keyifli okumalar <3
⚜
Jeon ailesine dahil olan en minik üye,boncuk boncuk yeni sahiplerine bakıyordu.Minik kediyi mutfak adasının üzerine oturtan ikili,yavrunun karnını doyurmak için çare arıyordu.
"Şimdi ona ne yedireceğiz?"
"Bilmiyorum.Daha önce hiç kedi yavrusu bakmadım""Sen bir omegasın Jimin o da bir yavru.İçgüdüsel olarak ne yapman gerektiğinü bilmen gerekmiyor mu?"
"Emzirmemi beklemiyorsun heralde kuçu kuçu?"
Jimin'in ağzından çıkan cümle Jungkook'u bir başka hayal alemine daldırmıştı.Çok ütopik görünse de omegayı kucağında kendi yavrusunu emzirirken hayal etmek hiç de zor olmamıştı onun için.Öte yandan ne söylediğini farkeden Jimin ise hızla boğazını temizlemiş ve geçiştirmeye çalışmıştı.
"İnternete bakalım en iyisi"
Jungkook'un gözleri hala üzerindeydi bunu hissedebiliyordu.İnternette dolaşırken yavru kedi bakımı ile ilgili bir makale bulmuş ve okuyarak alfanın dikkatinin dağılmasını da sağlamıştı.Arada bir yavru kedinin başını okşuyor,bazen de sanki anlıyormuş gibi anlatmaya devam ediyordu.
"Süt tozundan mama yapmamız ve onu biberonla beslememiz lazımmış.Ayrıca hemen veterinere kontrole götürmeliyiz.Bakımı için gerekli olan bir sürü şey varmış"
"İyi de süt tozumuz yok ki nereden bulacağız?"
"Jeon mafyasının baş alfasıyım diye sükse yapıyordun hani? Tek bir emrine süt tozu bulacak adamların yok mu senin?"
"Adamlar süt tozunu bulup gelesiye kadar yavrumuz açlıktan ölsün mü?"
"Yavrumuz???"
Jiminin çenesi yere düşmek üzereydi.Jungkook,minik kediyi benimsemekle kalmamış bir de kendisini onunla birlikte ebeveyn rolüne sokmuştu.Konu bir şekilde dönüp dolaşıp hep aynı yere geliyordu.
"Ben babasıyım sen de annesisin"
"Yok ya? Bana sordun mu annesi olmak istiyor musun diye?"
Omega eli belinde bir kaşınu kaldırarak sorgulamıştı.Belli etmemeye çalışıyordu ama alfa ona yavruyu sahiplendirdiğinde içindeki omegası çıldırmıştı.Mühürlü olmayı bu yüzden sevmiyordu işte.Eş olan bir alfa ve omeganın tek düşündüğü şey üremekti.Doğal olarak da alfa yavrumuz dedikçe Jimin'in omegası olduğu yerde dört dönüyordu.
Jungkook'da ne cevap vereceğini toparlayamadığı için aklına ilk gelen şeyi yapmış,ortalarında durun yavru kediyi yüzünün yanına yaklaştırıp acındırma seromonisine başlamıştı.
"Ona bir bak Jimin,gerçekten reddedebilecek misin?"
Birkaç saniyeliğinr göz göze gelmişlerdi.Yavru kedi,beni bırakma dercesine oldukça sevimli bakışlar atarken,Jungkook da kendinden beklenmeyecek şekilde yumuşak bakıyordu.Her zaman alev alev yanan gözleri,bu sefer iri iri açılıp içinde sanki galaksiler barındırıyormuşçasına parlıyordu.Jimin,ilk kez alfasının gözlerine bu kadar dikkatli bakmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untamable | Jikook
Fanfictionİtaatkâr omega mı istiyorsun? Sana göstereceğim kuçu kuçu~ Jikook|Omegaverse Jk-Alfa Jm-Omega Mpreg Hafif Toxic ilişki