Herkese selammss
Nabersinizz bakalım özleştik mi
Bu bölümü yayınladığımda muhtemelen sınavlarımız çokdan başlamış olacak. (Ya da bitmiş xksnksnsmks)Keyiflerinizi yerine getirecek bir bölüm olması dileği ile.
Oy vermeyi unutmazsanız sevinirimm
İyi okumalarr :)
𝖺𝗋𝗅𝖺𝗌𝖺𝗄𝗌𝗈𝗒'𝖽𝖺𝗇 𝖻𝗂𝗋 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝗀𝗈̈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂:
"Kimse göründüğü kadar masum değil!"
"Vera ben çıkıyorum."
"Arlas duyarsa önce seni, sonra da uyarmasına rağmen söz dinlemeyip sana izin veren beni kesecek. Kemiklerimizin kırıntısı bile kalmayacak. Demedi deme!"
"Of tamam bişey olmaz, dikkatli ol sen."
"Asıl sen dikkatli ol"
Zor bela Vera'yı dışarıya çıkabilmek için ikna edebilmiştim. Holding'e gittiğimde Arlas'a bir kaç bahane uydurup işin içinden sıyrılabilecektim nasıl olsa. Ancak öncelikle evin önünden arabamı almam lazımdı.
Kocamın aldığı BMW desene!
Kesermisin sesini? Yani evet bir bakımdan doğru. BMW sonuçta.
Ama kocam değil, Arlas almıştı.Yoldan geçen bir taksiyi durdurup evin adresini vermiştim. Hazır gitmişken annemlerle özlem giderip odamdan arabanın anahtarını alacak ve Holding'e gidecektim.
Araba durduğunda ücreti ödedim ve vakit kaybetmeden inerek evin kapısına yöneldim. Kapının önünde duran korumalar, beni görmeleriyle koca kapıyı aralamış ve selam verip geçmemi beklemişlerdi. Gülümseyerek içeriye girdiğimde hiç bir değişiklik göremedim. Herşey aynıydı.
Ne bekliyordunuz Gece hanım? Karşılama töreni falan mı-
Abartma!
Adımlarımı hızlandırıp evin kapısının önüne geldim ve parmağımı zilin üzerinde gezdirdim. Çok geçmeden Hedoş'un sesi duyulduğunda istemsizce gülümsedim. Kapı ağır ağır aralanırken beni gören Hedoş'un yüzü ay gibi parlamıştı. Hızla geriye çekilip geçmemi beklediğinde gülümseyerek içeriye yöneldim. Kapının girişinde olan Hedoş'a düşünmeden sarıldım.
"Hoşgeldin evine kuzum." dedi sırtımı sıvazlayarak.
"Hoşbulduk Hedoşum!" dedim. Evet, Hedoşum! Ona bu adı Serkan takmış. Biraz bahs etmişti bu konular hakkında. Bende desem bi sorun olmazdı heralde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI
Teen FictionGece Ural ve Arlas Aksoy'un 'Yankı' yapan yürek sesleri sizlere umut olsun.