-TANITIM-

22 3 0
                                    

İSTANBUL- Kadıköy, Bahariye caddesi.

Arada bir yaptığımız gibi bizim kızlarla geziyoruz. Ondan bundan konuşup dedikodumuzu yapıyoruz. İnsanların önyargılı olduğunu konuşuyoruz. O sırada karşımdaki çiçekçinin yanında dans eden o çocuğu görüyorum. Gözleri dikkatimi çektiği için çocuğu bir süre inceliyorum. Saçları ensesinde, vücudunu belli eden beyaz tişörtü ve siyah düşük bel kotu dikkatimi çekmişti. Aslında bu basit kıyafetler onda ilgi çekici olmayı nasıl başarmıştı bir fikrim yok. Her ne kadar ilgi çekici desem de pis olduğunu buradan hissedebiliyorum. Neden dans ediyor "deli galiba" diye ön yargılarımı savuruyorum. Oysaki daha yeni ön yargılı insanları eleştiriyorduk. Bizim kızlardan Melis'in de o tarafa baktığını görünce işaret parmağımı o çocuğa doğru tutup Melis'i dürtüyorum "O kim?" diye merakla sorarken Azra elime vurup parmakla gösterilmez diyor. Haklı hiçbir zaman bu görgü kurallarına uymam ve her seferinde Azra tarafından uyarılırım. Melis'in cevabı ise tuhaf hissetmem yol açıyor neden bir deliyi bu kadar merak etmiştim ki sanki? "O Tural, tek bildiğim burada dans ettiği" dediği için daha fazla merak etmeye başlıyorum "Ama şarkısız dans ediyor ayrıca o ne biçim isim ya" diyerek merakımı giderecek bir cevap bekliyorum fakat Melis'in tek yaptığı "Ben ne biliyim bizim okuldakiler konuşurken duymuştum. Çok merak ettiysen git kendisine sor" diyerek dalgaya vuruşu fakat ben birazcık ciddiye almış olabilirim çünkü gidip ne yapıyorsun diye sormayı bile düşünmüştüm.

ÖNCELİKLE İLK HİKAYEM DEĞİL AMA YAZMAYA KESİNLİKLE KARA VERDİĞİM İLK HİKAYEM. BU HİKAYEYİ DEVAM ETTİRMEYE KARARLIYIM SEBEBİ İSE BU KONU BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ HİKAYENİN KONUSUNU YAŞAMIŞ KADAR OLDUĞUMU SÖYLEMEM YETERLİ OLUR UMARIM. İNŞALLAH BEKLEDİĞİM İLGİYİ ALIRIM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sessiz DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin