~tijdskip naar 31 december~
Pov nova:
Het is nu 31 december dus het einde van het jaar, ik heb echt zin in 2023. Ik ga dan eindelijk naar de middelbare en dan ga ik nieuwe kinderen ontmoeten en hopelijk krijg ik dan vriendinnen! Het is nu 23:36 uur dus nog 24 minuten tot 2023. We zitten met zijn alle op de bank voor de tv, en met zijn alle bedoel ik milo, koen, raoul, pap, papa, lieke en ik.Ik zit een spel op mijn telefoon te doen, de bankzitters zeg ik maar zijn aan het kloten en een video aan het opnemen. Maar ik sta er niet op want dat willen pap en papa niet en ik eerlijk gezegd ook niet.
Het is nu 23:59 en we zitten allemaal in spanning te wachten. Want 2023 staat bijna op de stoep, "okey nog 10 seconde en dan wordt het aftellen!" Zegt papa. 10 seconde later en we zeggen allemaal in koor.
"Tien"
"Negen"
"Acht"
"Zeven"
"Zes"
"Vijf"
"Vier"
"Drie!"
"Twee!!"
"Een!!!"
"HAPPY NEW YEARR" schreeuwen we allemaal en knuffelen elkaar. Het is nu officieel 2023. We 'feesten' nog even als je het zo kan noemen. Na ongeveer 1 uurtje wordt ik moe en ga ik naar bed toe.
~de volgende ochtend~
Ik wordt wakker en het is 1 januari. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al half 2 is, lekker uitgeslapen al zeg ik het zelf. Ik loop naar beneden en ik zie alleen milo zitten. "Heyy goedemorgen" zeg ik, "heyy moguh" antwoordt hij en tikt naast zich op de bank. Ik loop er heen en ga daar zitten, "we moeten even praten" zegt hij. Ik knik en zeg "vertel" "okey het is misschien random maar ik denk dat we niet meer bij elkaar kunnen zijn... omdat ja het leeftijdsverschil is groot en ik wil het niet de hele tijd verbergen voor iedereen snap je?..." ik moet het even laten bezinken maar ik snap het wel. Ik kijk milo aan "uhm ja ik snap je miel... het kwam gewoon even binnen maar ik snap je!" Zeg ik en hij knikt begrijpend. "En misschien omdat ik een leuk meisje heb ontmoet.." zegt hij er na. "Ik ben niet boos, ik snap je! Ga lekker voor haar :) ik geloof in je" zeg ik
"Thx ik ben blij dat je het begrijpt" zegt hij "tuurlijk :) we blijven wel vrienden toch?" "Ja ja tuurlijk!!" Zegt milo nog en we geven elkaar een knuffel. Ik zet de tv aan en ik ga youtube kijken. De video's dat pap en papa bekend maken dat ze een stelletje zijn.
Na al die video's kijken zet ik de tv uit en ik loop naar mijn kamer en besluit die ook maar even op te ruimen. Eerst alle kleding scheiden en doe de vieze kleding in de was en alle schone kleding netjes terug in mijn kledingkast. Dan open ik alle kastjes 1 voor 1 en zoek ik uit wat ik weg wil hebben en wat ik wil houden als ik dat bij elk kastje heb gedaan heb ik 2 vuilniszakken vol met spullen en leg die in de schuur.
Ik loop weer terug naar mijn kamer en pas al mijn kleding en doe de dingen die ik niet meer pas of niet meer leuk vind in een vuilniszak, en doe de rest weer terug in de kast. Als ik klaar ben met al mijn spullen uitzoeken, verbouw ik mijn kamer even. Ofterwijl gewoon mijn bed en kastjes verschruiven, het staat echt leuk dus nu richt ik alles netjes in. Daarna pak ik de stofzuiger en begin mijn hele kamer schoon te maken met de stofzuiger.
Als ik helemaal klaar ben ga ik op bed zitten en ga ik weer youtube kijken. Ik kijk anderhalve video en dan wordt ik geroepen want we gaan eten. Ik loop naar de woonkamer en ga aan de eettafel zitten. "Aan het verbouwen?" Zegt koen, "nee gewoon mijn kamer opgeruimt" zeg ik. "Sow hé kan je mijne ook doen" vraagt koen weer. "Nee" zeg ik "maar dat is toch vrouwen werk?" Zegt koen en ik geef hem een klap. "Nee we leven niet in de 18e eeuw" zeg ik en krijg mijn eten van pap. "Blah blah blah" zegt koen en begint te eten. Ik begin ook te eten, we eten broodje hamburger met patatjes. Het was erg lekker zo zeg ik dat ook en na het eten ga ik weer naar mijn kamer en ik val ik in slaap.
~tijdskip naar 20 februari~
Ik wordt wakker en vandaag ben ik jarig! 14 jaar alweer...
Het is 07:20 uur want ik moet wel gewoon naar school. Ik kleed me om en loop naar de woonkamer. "Goeiemorgenn gefeliciteerd!!" Zeggen papa en pap en ze geven mij een taart. "Als ontbijt" zegt pap en ik kijk hem met grote ogen aan "dankjewel" zeg ik en ik eet het stukje taart op.Aangekomen op school ga ik zitten op mijn plek. Gelukkig zit ik maar tot half 1 dus kan ik lekker mijn verjaardag vieren thuis. In de pauze zingt iedereen voor me maar niet echt heel boeiend en we gaan gewoon werken met rekenen, spelling en taal.
~na de schooldag~
We zijn weer thuis en de woonkamer is mooi versierd. Met slingers en ballonnen, Helemaal mooi. We lopen naar binnen en dan begint iedereen te zingen. Na het zingen eten we nog een stuk taart en krijg ik cadeautjes. Ik krijg een laptop van iedereen uit dit huis want die kan ik dan ook gebruiken voor op mijn nieuwe school!!
Ik mag kiezen wat we gaan eten dus ik kies sushi. Als we gaan eten zitten we voor de tv en gaan we gewoon wat filmpjes kijken. Na het eten nemen we nog wat te drinken met wat lekkers en daarna ga ik naar boven. Ik ga in mijn bed liggen en al snel val ik denkend aan vandaag in slaap~
~992 woorden~
JE LEEST
gepest, maar wrm? FT: mabbie
Fanficmatthy en robbie hebben een relatie(weten de fans niet), samen hebben ze ook een dochter nova het lam (13 jaar) hun dochter weet niet dat der vaders een youtube kanaal hebben genaamd de bankzitters ze kijkt geen youtube maar heeft wel wat over de ba...