2. ilk görüş

114 10 0
                                    


- abimi arabasına binip gittikten sonra abimin patronuma vurmasını engelleyen adama. Baktım ve teşekkür ettim .

- teşekkürler bu arada .

- you're welcome ( rica ederim ) Dedi...

- sonra oturdu ve sipariş verdi .

- tekrardan teşekkür ettim.

- adınız ne diye sordu ?

- Türkiyeli olmadığı herhalinden anlaşılıyordu zaten .

- adım Viyan deniz dedim.

- sizin adınız nedir ?

- adım Alex.

- memnun oldum deyip siparişlerini aldım.

- siparişlerini büyük bir memnuniyetle servis ettim.

- gidip dinlenmek için oturdum ve kafamı kaldırıp Alex' e baktığımda tebessümle bana bakıyordu bende tebessümle karşılık verdim .

- ve kalkıp başka siparişleri aldım.

- diğer siparişleri hazirladigimda Alex in gittiğini fark ettim .
.
.
.
.
.
.
.
.
- ya bugün çok yorulduk artık geç oldu evlerimize gidelim. Dedi , Didem .
- beraber hazırlanıp eve doğru yol aldık .

- eve vardığımda saat 22:34 olduğunu fark ettim hemen üzerimi değiştirip odama gidecekken annem arkamdan seslendi.

- Viyan kızım gel bisiler ye aç aç uyuma dedi annem.

- tam birşey söyleyecekken abimin ordan aman anne boşver gebersin birşey yemesin gitsin zibarsin dedi.

- annem kızım boşver onu sen gel ye dedi ısrarla .

- hayır anne benim uykum var zaten aç değilim size afiyet olsun dedikten sonra odama gittim.

- yatağıma girdiğimde bugün olanlar aklıma geldi.

- sonra interneti açtığımda üst üste gelen bildirimleri duyunca ne oluyo ya ünlü mü oluyorum .dedim kendi kendime bildirimlere baktığımda didemin yazdığını gördüm.

- ya knk bu tunç 'un konuştuğu görüştüğü biri var mı?

- sana hiç birisini seviyorum dedi mi ?

- sevgilisi var mı ?

- knk neden cevap vermiyorsun?

-knk bak küsücem cevap verrr?

- hepsini okuduktan sonra acaba Didem tunç ' a mi aşık olmuş dedim kendi kendime.

- sonra bana öyle birşey söylemedi.

- bildiğim kadarıyla sevgilisi yok .

- neden sordun ki Didem .

- tunç'a mi aşıksın yoksa dedim.

- Didem bekle Viyan anlaticam şuan bizimkiler çağırıyor 5 dk ya gelicem cevap vericem dedi .

- onu beklerken. Uyuya kalmışım .

- gözlerimi yavaş yavaş açtığımda saate baktım saat 9:5 geçiyordu geç kaldım dedim . 5 dakikada hazırlanıp evden çıktım .

- Burak abiyi aradım . Burak abi ben uyuya kalmışım 15 dakikaya ordayım .

- tamam Viyan önemli değil sen fazla hızlı gelme yavaş yavaş gel dedi.
.
.
.
- iş yerime geldiğimde 9:30 geçiyordu .

- Burak abi özür dilerim. Uyuya kaldım.

- tamam Viyan sorun değil çalışmaya başlayabilirsin. Dedi

- tamam abi.

- ya kanka sen nerdesin ya sana 5 dakika dur dedim hemen kayboldun . Dedi Didem.

- tabi dün ki olayları da unutmadım dideme sordum .

Didem sen dün gece bana tunç ile ilgili sorular mi sordun bana mı öyle geliyor.senin bu çocukla ne var aranda niye sordun dedim .

Didem başını eğmiş bana bakmıyor ve cevap vermiyordu . Bende biraz sert çıktığımı farkında olmamıştım, sesimin tonunu ayarladım ve dedim ki , Didem canım arkadaşım sen tunç 'u seviyor musun ? Diye sordum.
- sadece hoşlanıyorum. Bunu artık saklamak istemiyorum başka birisiyle sevgili falan olursa çok üzülürüm Viyan dedi .

- o sırada ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu ki. Didem dedi ki ; sen bi gitsen de tunç 'la mi konuşsan diyorum.

- hayretler içinde benmi ? dedim .

- evet Viyan lütfen sadece konuş.

- saçmalama istersen Didem sen ne dediğinin farkında mısın gidip çocuğa ne diyicem ben git kendin konuş madem hoşlanıyorsun.

- kafamı kaldırdığımda tunç 'u görmüştüm ve dideme sus şeklinde bir işaret ettim .

- kalkıp servislere devam ederken gözüm kapıya takıldı. Gelen Alex ' ti .

- ister istemez gözüm kaydığında o da bunun Farkında olacak gibiydi hemen kendime çeki düzen verdim.

Ardından menüyle beraber Alex'in yanına gittim .

Hoş geldiniz Alex bey .

Hoşbulduk Viyan dedi .ve ekledi bey demene gerek yok . Alex demen yeterli dedi .

Açıkçası bey demekte zordu ama o da bunu istememişti .
- tamam olur dedikten sonra. Masadan ayrıldım.
- bir kaç dakika sonra istediğini söylemesi için yanına gittim ve "İskandar" o yemeği istiyorum dedi .

- içten içe gülümsedim çünkü İskender'i yanlış söylemişti .
- istediklerini yazıp masadan ayrıldım ve götürüp servis ettim.
.
.
.
.
.
Artık yavaş yavaş hava kararıyor du Alex hala buradaydı. Gidip masayı silmek için gittiğimde masaya oturur musun biraz sohpet ederiz . Dedi

- ondan başka bir kac müşteri dışında kimse yoktu diğerleriyle ise tunç ve Didem ilgileniyordu . Tamam deyip oturdum .

- galiba buralı değilsiniz diye sordum Alex' e

- sizli bizli konusmaya gerek yok dedi . Ve ekledi evet ben buralı değilim ben Almanyalı yım , turist'im ben dedi 2 yıldır burdayım dedi . Bu şehir'e de yeni geldim .

- tamam Alex dedim . Diyarbakır güzel şehirdir . Umarım seversin dedim . Ve ben kalkayim artık patron görürse kızar . Dedim
- içeriye çay içmek için gittiğimde Alex çoktan gitmişti bile .

.
.
.
.
.
Umarım beğenirsiniz bu bölümü gördükten sonra oyalamayi ve yorumlamayi unutmayın diğer bölümlerde görüşürüz iyi okumalar canım okuyucularım.☺️

Instagram : sevgisoylu36

AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin