𝓆𝒾𝓁𝒶𝒹𝒶𝓂 09

322 16 3
                                    

Pada pagi yang indah aku pun kesekolah,dan ya harini aku bertugas dengan mamat tuh. Aku duduk berhadapan dengannya tetapi agak berjauhan. Dan pada pukul 7.15 pagi,kami mula mencatat nama ii murid. Dan tibalah 'Cik Diva'. Siapa lagi kalau bukan Shaza Farisya tu,Adam mencatat namanya. Sebelum dia berlalu pergi,dia sempat mengenyitkan mata pada Adam,ntah tiba ii aku mula rasa panas. Padahal angin pagi tu sejuk je.

Setelah 1 murid 1 sukan selesai,aku menuju ke padang untuk PJ. Kami bermain bola jaring pada ketika itu dan aku sebagai Gol Shooter,pada hari yang sama dan waktu yang sama Kelas Adam PJ jugak. Jadi banyak yang menjerit ii.'Look at Adam,he's so hott' 'My boyfiee omgg' dan macam ii lagi. Aku yang mula rasa panas,aku menyuruh ris untuk menggantikan tempatku. Aku menoleh pada kelas Adam,aku mencari kelibatnya dan akhirnya aku jumpa. Mataku tak lepas memandangnya,dan secara tiba ii dia memandangku dan mengenyitkan matanya untukku kerana 'sotong ii' yang lain tengah minum air. Dahaga kononnya. Dan team ara,ris dan aku menang. Yela kami pro maa. CEHHH !!

Waktu PJ aku dan adam pun habis,aku tercari ii mana si mamat beku ni? dan dia di barisan belakang. Aku menoleh ke arahnya. Eish Handsome ii nak gi mana? dengan rambut basahnya.. ARHHH ENSEMMM desis hatiku.
Eh,Apakahh??

Sementara kelas adam tadi,beberapa orang jejaka memandang ke arah Aqila yang sedang bermain bola jaring itu. Adam yang perasan akan hal itu terus menyuruh salah seorang kawannya iaitu Haziq dan membisikkan sesuatu padanya."CEYY DA TERFALL IN LOVE KA TU CIK ABANG??" kata haziq dengan nada mengusik."Eish kau ni,bukan lah. Kalau dema tengok lama ii,dema fall in love astu rampas dia dari aku. And mana tau Aqila terima ke dah jadi satu kes curang." kata Adam panjang lebar. Dia cakap macam tu bukan sebab dia tak cintakan Aqila,cuma itu hanyalah satu ii nya alasan. Kang ada yang mulut bocor nayaa. Dan sememangnya dia dah cintakan Aqila and dia cemburu.

Haziq pergi ke arah jejaka ii yang memandang Aqila tadi lalu berkata"Ni dari Adam erk and jangan bocorkan kalau taknak kena panggil dalam bilik disiplin sebab kami tau rahsia korang 'Aqila is mine,not yours idiot.' " kata haziq dengan panjang lebar. para jejaka itu minta maaf dan berlalu pergi untuk meminum air.

To be countinued...

Hyee, hambar ke? tengah fikir lagi next part nak wat canne nii.. HUAA PECAH OTAK TITER.. btw waktu bukak sekolah 2024 nanti 2 minggu or 3 minggu camtu, Author tak le upload next part tauu... Sebab author UASA & UPKK. kang adalah yang tanya ' Author Tahun 5 ka? ' sememangnya ya,author tahun 5... Doakan author lulus tau😞 thanks for voter ye gesss lop uuu🦋

JODOHKU ENCIK KETUA PENGAWAS ?!Where stories live. Discover now