זה היה בוקר רגיל בבית הספר בכיתה י,הייתי עם החבורת חברים שלי דיברנו על שטויות בזמן שהמורה מנסה להשתיק את הכיתה, " אז נעמי, מה את עושה היום" שאל ילד מן החבורה שלי, קראו לו קאי וכולם אומרים שיש לו קראש עליי, אבל לדעתי הוא רק ידיד, "נוסעת לבקר את סבתא שלי" עניתי לו בקלילות, לא רציתי להמציא משהו וגם ממש התגעגעתי לסבתא שלי, "שיט איזה באסה יש מסיבה היום בשש, קאי ניסה להזמין אותך" מאדי גיחכה, "מה קשור מד קולה רציתי שהיא תבוא" קאי ישר הגן על עצמו בעודו נהיה אדום, "ממש מצטערת חברה אני ממש מתגעגעת לסבתא שלי אני מחכה לפגוש אותה" "אני כאילו מזה מבינה אותך, לא ראיתי את סבתא שלי כמעט שנה" מאדי הזדהה איתי, כל שאר החברה התחילו לפטפט על המסיבה הערב בעודו בוהה בשעון הכיתה פוגע בשעה שתיים בצהריים, הרמתי את הטיק שזרוק על הרצפה ויצאתי מהכיתה עם מאדי כי כל השאר היו צריכים להישאר עוד שעה בריתוק, יצאנו ממבנה בית ספר והתקדמנו לשער, "אז מתי תחזרי מסבתא שלך?" מאדי ניסתה להתחיל שיחה, " אני לא בטוחה אבל נראה לי אחרי שבת" עניתי , הגענו לשער ונפרדנו "ביי מד נתראה" "ביי נמנם תדעי שאני מתה עליך" מאדי נפרדה איתי והמשכתי הביתה.
כשהגעתי הביתה אמא שלי הפתיעה אותי בארוחה עם כל הדברים שאני אוהבת, ״אה, הנה את.״ אמר שלי הרימה מבט מהצד השני של שולחן האוכל,
״אמא, מה קורה פה?״ אמרתי וסגרתי את דלת הכניסה אחריי, ״אנחנו צריכים לדבר..״ היא הניחה את המזג על השולחן ושילבה את הידיים שלה.היי אז זה ממש יועיל לי אם תכתבו מה אתם חושבים על הפרק 😁
תודה שקראתם!❤️
YOU ARE READING
inside
Teen Fictionהיא רוצה להיות חלק מהם לגדול ולהנות מחברת אנשים, אך נתקלת בבעיות שהופכים לה את חוט המחשבה לגמרה.